Į vakarą visos turėjome eiti valgyti. Visai nenorėjau sedėti prie vieno stalo su Zayn, bet užtat, valgyt norėjau, tad teko leistis žemyn. Maistas nebuvo čia šūdinas, palyginus gan geras. Niekada nepastebiu kada spėja jo nupirkti. Cayden su Zayn dažniausiai būna šalia. Galbūt, kas nors kitas viską nuperka. Į virtuvę atėjau pati paskutinė. Visi spoksojo į mane. Lėtai priėjusi prie laisvos kėdės, atsisėdau. Nepratardama nei žodžio pradėjau valgyti. Virtuvė skendėjo tyloje. Cayden stebėjo vieną tašką - sieną. Atrodė, jog giliai susimąstęs. Jo veido išraiška buvo kaip niekad rimta. Zayn beveik visą laiką stebėjo Elisha, kartais nusukdavo žvilgsnį kitur. Atrodė, kad jis laukia menkos jos klaidelės, nes jo ranka buvo padėta ant pistoleto, kuris gulėjo ant stalo. Jis žino, kad mes su Elisha kažką planuojam, bet atrodo, kad ja, jis labiau nepasitiki. Mergina gan ramiai sedėjo ir valgė. Ji tikrai turėjo matyti Zayn ir pistoletą ant stalo, tik stengėsi neatkreipti į savo dėmesio. Leah sedėjo ramiai. Seniau su ja gerai sutariau, bet čionais, tarsi mes nepažįstamos. Tarsi ji mane atstumia. Tia sedėjo atsilošus ir nieko nevalgė, tik degino abu vyrus žvilgsniu. Pirmoji atsistojo Leah ir išėjo iš čia. Zayn nepatikliai nusekė ją žvilgsniu.
-Elisha, pasilieki čia, kiti išeinat - Zayn prakalbo atkreipdamas jos dėmesį. Ji trumpam pasižiūrėjo į jį, o tada nužvelgė kitus, lyg nenorėtų, kad išeitume. Tikriausiai aš kažko nežinau. Tiek Cayden, tiek aš su Tia atsistojome iš savo vietų. Palikome virtuvę. Baisu pagalvoti, ką Zayn darys su Elisha. Cayden mane su Tia lydėjo. Didžiausia problema buvo laiptai. Jai man sunkiai sekasi lipti. Tai iškart pastebėjo Tia su Cayden.
-Kas tau? - Paklausė susirūpinus Tia. Vaikinas menkai už jos susiraukė, o tada prasitarė:
-Parodyk.
Jis nusileido porą laiptelių žemyn iki manęs. Vikriai pakėlė mano maikę aukštyn. Tikriausiai pastebėjo mano ranką padėta ant pilvo. Kuo ryškiausiai matėsi mėlynė ant jo.
-Kada čia? - Vaikinas paklausė apžiūrėdamas.
-Galbūt prieš porą dienų - Atsakiau jam.
-Būčiau matęs, tai būčiau padėjęs. Nesu linkęs į smurtą prieš merginas, bet kartais tenką ne savo noru. Pasikalbėsiu su juo.
-Nemanai, kad tada jis kažką įtars tikrai? - Prakalbo Tia.
-Ne, nes aš susitariau su juo, jog prie manęs jokių prievartavimų ir mušimo žymių - Jis atsakė ir nuleido mano maikę žemyn.
-Kodėl sudarei šį susitarimą? Tikrai manei, kad jis to laikysis? - Tariau.
-Man gaila jūsų. Bandau pagerinti jūsų situacija. Juk jis dar nei vienos neišnaudojo?
-Lyg ir ne, manau - Atsakė Tia.
-Jis laikosi šio susitarimo. Bent stengiasi, tačiau manęs greitai čia nebus. Turėsiu išvažiuoti kuriam laikui. Aš negalėsiu tada niekuom jums padėti.
-Bet tu grįši?
-Grįšiu. Šiuo metu aš pasistegsiu pasirūpinti Elishos saugumu. Vėliau atnešiu Delisei kokių vaistų. Dabar eikit kol mūsų nepričiupo - Tarė Cayden praeidamas pro mane ir nusileisdamas žemyn. Su Tia pagalba pakilau į viršų. Ji pasiliko mano kambaryje, vis geriau negu vienai čia sedėti užsidarius.
-Ką nors žinai apie Elisha? - Paklausiau merginos.
-Lyg ir ne. Tikriausiai šiandien, kai buvom išsiskirstę kažkas nutiko. Vėliau galėsim paklausti.
-Jeigu jis kažką blogo jai padarys?
-Cayden nuėjo ten. Jis tikrai pasistegs jai padėti. Jis mums visoms stengiasi padėti bent kažkuom.
-Aš juo negaliu pasitikėti - Pasakiau faktą ir atsisėdau ant lovos, kuri buvo kiek sujaugta.
-Tiesa. Visgi Zayn pagalbininkas.
-Taigi.. - Nutesiau. - šiandiena, tvarkydama Zayn kambarį, pasikuičiau po jo daiktus. Regis radau jo šeimos nuotraukas. Iki šiol galvoju, kur ji dabar, ir kodėl jis toks yra.
-Tu įsitikinus, kad ten jo šeima? - Ji paklausė kiek susidomėjusi.
-Ne, bet vaikas esantis ten - panašus į Zayn.
-Galbūt jo šeima atsisakė tokio jo. Kas norėtų auginti maniaką.
-Galbūt, neatmeskim ir tokios versijos. Tačiau dažniausiai šiaip žmogus netampa toks. Turėtų rimta trauma būna.
-Retais atvėjais tampama. Tačiau kas čia žino, bet faktas, kad jam tikrai pasimaiše dėl kažko ir jis neketina mūsų paleisti iki mirties. Jis pasirinko mus, ir pasirinks dar kitas merginas, kurioms nepasiseks._________________________________
Myliu, bučiuoju, tik nepykit. 🖤
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...