Čia sedėdama, praileidau nežinia kiek laiko, tačiau ilgai.Norėjau valgyti ir gerti, kaip ir visos kitos merginos, bet apie maistą galėjau tik pasvajoti.Tikrai nesiruošiu nieko žudyti, o kitos taip pat.Nebent Grace, tačiau ji atrodo rami ir galbūt tiesiog tada nemąstė ką šneką.
Stebėjau viską sedėdama kampe.Keturios merginos kalbėjosi tarpusavyje, kažką aptardamos, o kitos tiesiog sedėdamos kažko laukė, kaip aš.Pažvelgiau į Leah, kuri buvo kitam kambaro gale ir sedėjo nuleidus galvą.Norėjau prieiti prie jos ir pasikalbėti, bet susilaikiau.
-Manai jis tikrai mus čia laikys iki kol viena iš mūsų kažkurios nenužudys? - Šalia manęs sedėdama Delilah paklausė.Aš palinkčiojau galva.
-O jei nei viena to nepadarys? Mes čia mirsime iš bado - Tarė.
-Jam nerūpi - Atsakiau ir ji galiausiai nutilo.Atsistojau iš savo vietos, norėdama nors truputį pramankštinti kojas.Nuėjau link merginų būrio, tiesa sakant man buvo smalsu apie ką jos kalbasi.
-Galbūt mes galime visos išlaušti tas duris - Smulki blondinė pasakė.Aš pažvelgiau į duris, tuomet gražinau žvilgsnį atgal į jas.
-Nemanau - Įsiterpiau.Blondinukė garsiai atsiduso.
-Norėčiau turėt vilčių iš čia pabėgti.
-Galime, tačiau mums reik pergudrauti jį - Pasakiau.Visos linktelėjo nieko neatsakydamos.Dabar visos buvo giliai mintyse, tikriausiai mąstė planą kaip iš čia pabėgti ir likti gyvom.
-Žinot, esu per daug alkana ir ištroškus, kad ilgiau laukčiau - Man iš už nugaros pasakė balsas.Atsisukau pamatydama Grace su peiliu rankose.Spėjau pasitraukti, kai ji bėgo tiesiai į mane.Lėtai iškvėpiau ir įkvėpiau atsisukdama į tą pusę, kur buvo Grace.Stojo mirtina tyla, girdėjosi tik mūsų kvepavimai.Visos buvom šokiruotos Grace puolimu.
Grace atsitraukė nuo blondinės, palikdama peilį vis dar jos pilve.
-Ką tu padarei?! - Brunetė sušuko ir puolė prie kraujuojančios blondinukės.
-Tai ką reikėjo.Aš išgelbėjau visas iš čia, už vieną gyvybę - Grace gana ramiai pasakė.Mano akyse kaupėsi ašaros.Per savo gyvenima mačiau jau dvejas žmogžudystes.Staigiai atsisukau. kai atsitrenkiau į kažką ir tai buvo Tia.Ji mane apkabino ir aš ją taip pat.Keistą, kad ji neverkė, ji tiesiog raminančiai glostė mano plaukus.Norėčiau turėti viresnę sesę kaip ji.
Girdėjau sunkų blondinės kvepavimą.Nors jos net vardo nežinojau, prieš mirštant norėjau bent kažkaip padėti.
-Ne, geriau nežiūrėk - Tyliai pasakė Tia, kaip norėjau atsitraukti nuo jos.
-Bet... - Užsikirtau, neturėdama ką ir pasakyti.
-Šhh, bus geriau jei to nematysi - Tarė ir aš silpnai linktelėjau.Per jos petį pažvelgiau ir į kitas merginas, kurios nesijudindamos sedėjo savo vietose ir stebėjo blondinę, kuri buvo man už nugaros.
-Bent jau nebereikės čia daugiau kankintis, ačiū, Grace - Girdėjau silpną merginos balsą ir iš jo galėjau spręsti, kad tai buvo padurna blondinė.
-Tai padariau dėl savęs - Atkirto Grace.Nemaniau, kad ji gali būti tokia... tokia žiauri ir išdrįsti nužudyti kažką.Nors ji buvo pasipūtus ir kiek pasikėlus, vis tiek neistikėjau to iš jos.
-Jos nebėra, ji mirė - Sukūkčiojo mergina.Nenorėjau to klausytis, tad labiau prisispaudžiau prie Tia ir užsimerkiau.
-Tu tapai žmogžude, kaip jautiesi? - Kažkuri paniekinamai paklausė to Grace.
-Niekaip nesijaučiu.
-Tikiuos tavęs laukia toks pat likimas - Paniekinamai jai atrėžė mergina.
-Mūsų visų toks likimas laukia, jeigu nesiimsime veiksmų - Pasakė Grace.
-Kuo ji vardu buvo? - Tyliai paklausiau Tia, kad tik ji girdėtų.
-Lexie - Vienu žodžiu atsakė. - O ta mergina kuri kalbasi su Grace yra jos sesuo Rebecca.Neįsivaizduoju kaip ji turi dabar jaustis.
Kiek išsižiojau nuo Tia žodžių.Lexie sesuo dabar tikriausiai norėtų už tai nudėti Grace.Jei ne aš būčiau pasitraukus, dabar vietoj Lexie aš būčiau nebegyva.Dabar jos visos būtų aplink mane ir stebėtų mane mirštančia, tačiau aš ne Lexie ir nesu jos vietoje.Spėjau psitraukti ir esu gyva, bent kol kas.Turėčiau džiaugtis, bet nežinau ar turiu dėl ko.Nenorėčiau justi to skausmo, kurį juto Lexie, bet nenoriu ir čia kankintis.
Dar čia pastovėjus pasigirdo durų atrakinimo garsas.Kiek atsitraukiau nuo Tia ir pažvelgiau į durų pusę.Zayn atidarė duris ir Rebecca iškart puolė prie jo, pradėdama jį trankyti.
-Tu taip pat kaltas dėl to! Prakeiktas psichas esi - Rėkė taip pat blondinė mergina ant jo.Jis sugavo jos rankas, kurios jį trankė ir nustūmė ją nuo savęs.
-Juk sakiau, ne aš jums tai nuspręndžiau.Kaltinkit Elisha - Jis tarė pažvelgdamas į ją.Nepatingėkit nuomonių parašyt.❤️
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...