Kitą dieną buvo tas pats. Vėl Zayn pasakiau, tai kas jam nepatiko. Dėl to nukentėjau daug stipriai nei vakar. Šįkart gavau du smūgius į pilvą ir vieną į veidą. Ant pilvo tikrai liks mėlynė ilgam.
-Jei ir toliau taip bus, tai imsiuos kitų veiksmų, kurie nebus patys maloniausi - Pagrasino. Numaniau jo grasinimus. Uždarys rūsyje, badu marins, kankins kažkaip, ar vėl surenks savo psichiškus žaidimus. Jam pasišalinus aš atsisėdau ir atsirėmiau į sieną, o tuomet apsiverkiau. Nežmoniškai skaudėjo pilvą. Kaip man visas šitas mėšlas atsibodo.
Ant grindų vėl puikavosi mano kraujas, kuris jau buvo pradėjęs krešėti. Virtuvė buvo tuščia, kaip ir aną kartą. Dar kurį laiką čia ant grindų pasedėjau, o tada kažkaip atsistojau. Susiėmus už pilvo, lėtais bei sunkiais žingsniai pajudėjau link virtuvės išėjimo. Nenorėjau, kad kažkas mane pamatytų tokią. Susitvarkyti galiu pati, tačiau nenuslėpti skausmo - ne.
Su kiekvienu žingsniu jaučiau nežmonišką skausmą. Keturiomis pakilau laiptais į viršų, o galiausiai užlipus sustojau atsikvėpti. Vieną ranką atrėmiau į sieną, o kitą pridėjau prie skaudančio pilvo. Netrukus buvusios šalia durys atsidarė, o pro jas išėjo Elisha. Pirmiausia ji susiraukė, bet greit jos akys išsiplėtė. Nenorėjau, jog mane kažkas pamatytų tokia.
-Jis tave sumušė? - Ji prakalbo prieidama prie manęs. Tiesiog tylėjau ir nieko jai neatsakiau.
-Leisk, padėsiu - Tarė prieidama prie manęs. Leidau jai mane nusivesti į jos kambarį. Ji man liepė sėstis ant jos lovos, o pati dingo. Kambarys buvo panašus į manąjį. Skyrėsi tik sienų ir grindų spalva. Dar baldai buvo išdelioti kitaip. Pasikėliau savo palaidinę, ir pažvelgiau į savo pilvą. Ant jo jau buvo pradėjusi ryškėti mėlynė. Nuleidau palaidinę atgal, vos tik Elisha grįžo. Ji rankoje laikė kažkokį skudurėlį.
-Nežinau, kur vaistinėlė, ar iš vis tokia yra čia - Pasakė. Su juo pradėjo valyti mano veida, kuris buvo taip pat sumuštas. Kai Zayn man trenkė, galėjau jausti kaip iš nosies pasipila kraujas. Turėjau atrodyti labai gražiai.
-Už ką jis tau trenkė? - Sulaukiau klausimo.
-Už nieką galima sakyti - Atsakiau. Ji baigus valyti mano žaizdą atsisėdo šalia.
-Dar galiu kažkuom padėti?
-Ne. Ir taip padėjai - Pasakiau ir sunkiai atsistojau.
-Parodyk - Elisha paliepė pastebėjus mano skausmą. Man teko nenoromis pakėliau savo palaidinę.
-Baisu - Sumurmėjo. - Reiktų imtis veiksmų, kai jis mus čia laiko. Galima lengvai pabėgti, bet reik plano.
-Jei tik susimausim mirsim. O jei išgirs, kad apie tai kalbam, uždarys į rūsį - Pasakiau nuleisdama palaidine žemyn.
-Bent mirsiu bandydama.
-Bėgsiu kartu, tik reik palaukti ir užtaikyti galimybę. Dabar jis tik ir tikisi kada viena iš mūsų bandys bėgti.
Elisha palinksėjo galva, duodama ženklą, kad suprantą. Ji man padėjo nukakti iki savo kambario. Be jos pagalbos būtų sekėsi sunkiai. Iš tikro esu dėkinga jai, nors ir nenorėjau, kad mane tokią matytų. Atsiguliau į savo lovą, nenorėdama daugiau pakilti. Buvo gera tiesiog gulėti. Neįsivaizduoju kaip vėliau pakilsiu pavalgyti.-
Vakare, kai kiti rinkosi valgyti vakarienės, pas mane atėjo Zayn, nes nebuvau nusileidusi. Žinoma, tikrino ar aš vis dar čia. Dar ir pasityčiojo iš manęs. Vėliau atėjo ir Elisha, ji atnešė man sausainių. Buvau šiek tiek išalkus. Kaip ir nieko gero jai nepadariau, kad ji rūpinasi manimi.
Norėčiau išsimaudyti, bet nepasikeliu iš lovos. Galbūt kitą dieną. Taip pat reikėtų naujų drabužių, kurių čia nėra. Galbūt Zayn jų parūpins. Vos Elishai išėjus užsiklojau ir pažvelgiau į lubas. Kambarys skendėjo tamsoje. Tai nebaugino manęs. Buvau įpratus prie tamsos, tam apleistame viešbutyje. Daug laiko praleidau prie stulpo pririšta, beveik visiškoje tamsoje. Tiesą sakant prie daug pripratau. Net prie to, kad esu pagrobta. Tenka susitaikyti. Galbūt net nebepamatysiu savo šeimos.
Garsiai atsidusus užsimerkiau. Man derėtų numigti. Rytoj gal netrenks man vėl už ne tą žodį.__________________________________
Dauguma to tikriausiai net neskaitys, bet koks skirtumas.
Kalta, kad nekėliau dalies vėl ilgą laiką, bet labai nėra minčių. Ši dalis tikriausiai trumpiausia iš visų, nes nežinojau jau ką parašyti. Norėtusi sulaukti ir nuomonių, o ne vien "Kada kita dalis?" "Greičiau kitą". Aišku fainai, kad laukiat naujos dalies, bet norėtusi ir ilgesnės nuomonikės. Ačiū toms, kurios nepatingi ir parašo nuomonę. ❤
Neįsivaizduoju kada nauja, tai tiek.
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...