14 Dalis

1.8K 126 0
                                    

Zayn nuvedė ir pririšo mane prie stulpo.Nuo verkimo jaučiausi išvargus kaip niekad.Atrėmiau savo galvą ant kelienių.Užsimerkiau ir nepajaučiau kaip greit užmigau.

-

Kažkas patalpoje rėkia ir tai mane pažadino.Mano akys visiškai nenorėjo atmerkt ir pažiūrėt kas vyksta.Galiausiai lėtai pakėliau galvą ir truputį ją pasukau į šoną.Nematytą mergina spiriojosi vedama į šį kambarį.Nežinojau kas ji ir, juolab, negalėjau gerai matyti jos veido, nors kas iš to, aš pusę iš čia esančių merginų nesu mačius.
-Tu pagrobei mane ir tau geruoju nesibaigs, mano tėvas policininkas ir suradęs tave pasodins - Mergina garsiai sušuko.Ji tikriausiai nepastebėjo čia esančių kitų merginų.
-Aš visiškai rimtai kalbu.Išdrįsk paliest mane dar kartą ir užmušiu tave, aš lankau boksa ir moku apsigint - Iš jos žodžių galėjau spėt, kad ji nauja.Ji visiškai buvo kitokia nei aš pirma dieną, tačiau priminė šiek tiek mano charakterį.
-Man visiškai nerūpi tavo asmeninis gyvenimas, tegul būna tavo tėvas ir striptizo šokėjas, manęs tai visiškai nedomintų.Eik - Zayn ją pastūmė ir ji vos nenugriuvo.Ji bandė prasmukt pro duris, bet tada buvo sugauta ir per prievarta nunešta prie laisvo stulpo.Nebegalėjau jos matyti, tik girdėjau jos šukavimus.Kad ji žinotų kur pakliuvo.
-Kas jūs esant? Ar šis išsigimėlis jus taip pat pagrobė? - Girdėjau kaip nauja mergina paklausia.
-Patylėk, jei nenori problemų - Kažkuri mergina atsakė ir patalpoje pasidarė tylu.Girdėjosi tik tolstantys žingsniai.
-O dieve.Aš tik dabar supratau, kad tikrai esu pagrobta kažkokio idioto, dėl ko? - Kiek suverkšleno mergina.
-Tu tikriusiai jam kritai į akį ir jis tave pagrobė kaip ir visas kitas merginas, čia tave skriaus, priev.... - Ir daugiau nebesiklausiau ką kažkuri mergina jai pasakoja.Mano galvoje vis girdėjosi Rey riksmas ir aš negaliu po šio įvykio atsigauti.Mano rankos ir kojos kiek dreba, o pati aš jaučiuosi šūdinai.Tankiai sumirksėjau, kaip pora ašarų nusileido mano skruostais.Sušniukščiau nosim.
-Delise, kas yra? - Tia pasiteiravo, tačiau aš tylėjau.
-A-ar Rey neb-bėra? - Paklausė, o aš vėl likau tylėti.
-Ar jis tave nuskriaudė..? - Pakėliau galvą ir pažiūrėjau į Tia.Silpnai papurčiau galvą, net nežinau ar ji tai matė.
-Oh, nagi kalbėk, kas tokio baisaus turėjo atsitikt? - Po šio klausimo ir mano tylos Tia nieko nebe klausė, tik garsiai atsiduso.Vis dar girdėjau šnabždėsiu, tačiau nebandžiau suprast ką kitos kalba.

*
-Delise, paspragink spragėsių, o mes su tėčiu einam filmą išrinkti - Mama pasakė ir išėjo iš virtuvės su gėrimais.Paėmiau porą pakelių spragėsių ir išlupus įdėjau į mikrobangę.Palaukiau pora minučių, vieną pokelį ištraukiau, popkornus supyliau į bliūdelį.
Baigus, taip pat nuėjau į svetainę, kur tėvai sedėjo ant sofos ir laukė manęs.Jie buvo išrinkę kažkokį filmą.Padaviau bliūdelį su popkornais mamai ir pati atsisėdau šalia jos ant sofos.Pasidėjau kitą bliūdelį sau ant kelių ir netrukus tėtis pajungė filmą.
*

Staiga atsimerkiau.Visa tai atrodė taip tikroviška.Kiekvieną penktadienį su tėvais žiūrėdavome įvairius filmus.Esu to pasiilgus, net labai.Įdomu ką mama su tėčiu dabar veikia.Tikriausiai ieško manęs, bent aš taip tikiuosi.Kažkas gale niunavo dainos melodija.Ji nebuvo erzinanti, ji man kažkur buvo girdėta.Atrėmiau galvą į stulpą ir klausiausi niunavimo, jis ramino.Įdomu buvo sužinoti kiek dabar valandų, nes čia visiškai tylu išsikyrus niunavimas.
-Nemanai, kad gali kitas prikelti ir tada kai kurios pradės peikti tave? - Paklausiau, kad ji girdėtų.Mergina trumpam nutilo, tikriausiai nemanė, kad kažkas jos klausosi.
-Um, čia nėra ką veikti ir ši melodija man įstrigo, ar tave prikėliau..? - Atsakė.
-Ne.Atsikėliau pati, sapnavau sapną, kuris tikriausiai niekada nebeišsipildys - Atsidusau.
-Oh, suprantu.Tu regis ta pagrobėjo numylėtinė..? Jis visada tave išsiveda ir tu grįžti sveika, kartais girdžiu kaip kalbiesi su Tia.
-Aš nesu. Atvirksčiai, jis nori, kad kentėčiau ir vadink mane Delise.
-Atleisk, tiesiog toks vaizdas susidarė, kad tu jo mylimiausia.Aš Delilah ir čia esu gan senai, ne kaip tu, Delise - Sumurmėjo.
-Jau nebeesu aš naujausia - Pasakiau.
-Tiesa.Dabar jis turi dar naujesnį žaisliuką.
Norėjau atsakyti, bet mane nutraukė.
-Aš bandau nors kartą įsimiegoti normaliai, tad prašau pabūkit tyliai - Kažkuri mergina pasakė ir mes abi užsičiaupėm.

Killer // Z.M ✔️Where stories live. Discover now