-Delise! Pabusk! - Kažkas pasakė,priversdamas mane pabusti.Sunkiai atsimerkiau ir kaip visada pamačiau tik tamsą.
-Pagaliau pabudai.Daug kartų bandžiau tave žadinti, -Atsisukau į kairę pusę iš kur sklido balsas ir tai buvo Tia.
-Kodėl mane pažadinai? - Prikimusiu balsu paklausiau.
-Tu kalbėjai per miegus,tad nusprendžiau pažadinti tave.
Užmerkiau, visgi dar norėjau pamiegot.Bandžiau prisimint ką sapnavau, kad net kalbėjau,tačiau man nepavyko.
-Ką aš sakiau? - Paklausiau jos.
-Vis kartojai žodį 'Prašau,nustok' - Pasakė ir vėl pabandžiau prisiminti ką sapnavau.
-Jūs dvi galit užsičiaupt,gal aš noriu miegot, o jūs man neleidžiat! - Šiek tiek pažįstamas balsas sušaukė iš galo.Grace.
-Aš nieko nepamenu - Sumurmėjau ignoruodama Grace žodžius.Tikriausiai jos nervai silpni ir ji tiesiog nori ramybės,po to ką Zayn jai padarė.
-Oh,nesvarbu.Tiesiog norėjau tave pažadint, kad ir kitų neprikeltum,eik toliau miegoti - Tia pasakė.
-Ar aš tave pažadinau?
-Ne.Aš gana senai atsikėlus,neina vėl užmigti.
Linktelėjau nors ji to nematė, tikriausiai.Čia nebuvo visiškai aklina tamsa, nes tik po truputį švito, o dieną, pro tarpus užkaltų langų prasiskverbdavo šviesą ir būdavo gana šviesu, bet naktį aklina tamsa.Užmerkiau akis ir greit vėl užmigau.Pro užkaltus langus skverbėsi saulės spinduliai ir atrodo šiandieną graži dieną.Bet tai nieko nereiškia, nes aš čia sėdžiu pagrobta ir nieks nenutuokia, kur aš esu.Galėjau girdėt kaip kažkas snabždasi gale,tačiau balsai nebuvo pažįstami.Buvo be galo nuobodu sedėti ir tiesiog spoksoti kažkur, o nieko kito negaliu padaryti.Taip pat rankas skaudą nuo virvių.Išgirdau tą pati durų rakinimo garsa ir patalpoje visi šnabždesiai nutilo.Įsivyravo tyla.Žinojau tik tiek, kad jis manęs atėjo.Šiurpas nukretė pagalvojus, kad jis kažką vėl sumąstė.Zayn atsitūpė šalia manęs.
-Aš noriu į tualetą - Tia pasakė prieš Zayn man pasakant ką nors.
-Aš taip pat - Dar keli merginų balsai pasigirdo.Tai duos man šiek tiek laiko pabūti atskirai nuo jo.Galėjau matyti kaip Zayn įsmeigia žvilgsnį į priešais mane esančia mergina, o tuomet žvilgteli į mane.Greit nusukau savo akis nuo jo.Jis atsistojo ir priėjo prie Tia ir ją atrišo.
-Žinai kur eiti, jeigu nušliauši kažkur kitur, kur nereikia nudėsiu. Jeigu bandysi pabėgti - nudėsiu ir, jeigu negrįši po penkių minučių, taip pat nudėsiu - Visa tai buvo skirta Tia.Jai buvo gerai, nes Zayn ją pasitikėjo ir žinojo, kad ji klausys,tačiau manim,jis niekada nepasitikės.Aš ir pati savim nepasitikiu, sakau viena, o tuomet darau kitą.Tikriausiai vietoj Tia bandyčiau laimę ir per tas penkias minutes bandyčiau pabėgti.Jai išėjus Zayn atsisėdo į Tia vietą atsiremdamas į stulpą ir atsisuko į mane.
-Pasiilgai? - Sarkazmo gaidelė girdėjosi jo balse.
-Tau nereikia kitų nuvesti į tualetą?
-Kada Tia grįš,tada.
-Man skaudą riešus nuo virvių - Pasakiau kiek pajudindama jas.
-Ir ką man dabar padaryti?
-Atrišk,prašau - Su skausmu sumurmėjau.Zayn ilgai negalvojo ir atsakė.
-Aš stebėsiu tave, tau tas pats galioja, tik jeigu bėgsi aš tavęs nenudėsiu, o bus daug blogiau.Juk žinai? - Tarė Zayn ir aš sumurmėjau teigiama atsakymą.Greit mano rankos tapo laisvos.Pasitryniau savo skaudančius riešus.Zayn persistengė surišdamas mano rankas.Jis kaip ir sakė - nenuleido nuo manęs žvilgsnio.Aš atsistojau,norėdama pramankštinti kojas.Mačiau kaip atidžiai mane stebi, bet aš šį kartą tikrai nerizikuosiu.
-Atrišk ir mane,aš niekur nebėgsiu, tikrai - Grace pasakė, o Zayn ignoravo jos žodžius.
-Puiku, turi savo numylėtinę, kuri tikriausiai savo noru tau duodą - Grace vėl pasakė ir tai privertė Zayn atkreipti dėmesį.Man taip pat nepatiko jos žodžiai.
-Nei vieną nėra mano numylėtinė,jūs visos klastingos kalės,galiu visko iš jūsų tikėtis.Mažute, aplamai patarčiau patylėti, jeigu nieko nežinai. Ne tavo reikalas, jei kažkas man ir duoda savo noru - Zayn viską ramiai pasakė, nenuleisdamas nuo manęs žvilgsnio.Tai buvo įkiru.
-Tai kodėl ją atrišai, o manęs negali? Ir kodėl tą kitą merginą paleidai pačia nueiti į tualetą?
-Kiek daug klausimų.Delise gražiai manęs paprašė, kad ją atriščiau.O Tia paleidau, nes ji klauso manęs,o jūs, išskyrus dar Rey ir Rebecca, esat naujokės ir aš žinau jus.Bėgsit pasitaikius progai,dabar užsičiaupk, nes tavo balsas mane erzina - Kiek pikčiau pasakė Zayn.Atsisukau į Tia, kuri įėjo pro duris.Ji sustojo prie savo stulpo,laukdama kol ją vėl pririš.Dabar ne tik Zayn spoksojo ir ji pati.Tikriausiai buvo keista, kad aš nesėdžiu pririšta.
-Užtrukai - Zayn pasakė pagaliau nutraukdamas žvilgsnį nuo manęs, o pakeldamas akis į Tia.
-Žinau. - Pasakė.Zayn atsistojo ir kažką tyliai pasakė jai į ausį, tuomet abu pažiūrėjo į mane ir Tia linktelėjo.Galvojau, kad jis mane suriš, kol ves kitą merginą į tualetą, bet Zayn tiesiog nuėjo prie nematytos rudaplaukės ir ją atrišęs išsivedė.
-Ką jis tau sakė? - Priėjus prie Tia tyliai paklausiau.
-Jis sakė, jog prižiūrėčiau tave, kol jis grįš ir jeigu tu bandysi pabėgti, tai aš nukentėsiu.Nuobodi dalis, bet manau kita dalis bus įdomesnė.Kaip visada laukiu nuomonių ir vote. ❤️
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...