Kitą dieną pabudus pastebėjau, kad durys yra neužrakintos. Tikriausiai jas atrakino Zayn arba Cayden, ir bent nebūsim vien kambaryje. Atsargiais žingsniais nusileidau laiptais žemyn, stengdamasi nesukelti jokio garso. Iš vienos pusės buvo durys į lauką, o kitoje pusėje girdėjosi balsai. Žinau likimą, jei bėgsiu. Sakė, jokio pasigailėjimo. Nuėjau į virtuvę, kur buvo visi, net ir likusios gyvos merginos. Visi pusryčiavo. Nedrąsiai prisėdau prie stalo.
-Kaip miegojai, Delise? - Manęs paklausė Zayn.
-Nuostabiai, kaip visada - Atsakiau su sarkazmu.
-Atsakyk normaliai, o ne išsidirbinėk, kai paklausiu - Iškart susinervino jis. Nusprendžiau patylėti geriau ir nieko jam neatsakyti. Nuo stalo paėmiau sausainį ir atsikandau jo. Nebuvau labai alkana, net keista, nes dar vakar norėjau valgyti. Pažvelgiau į Leah, kuri atsistūmus kėdę atsistojo ir išėjo iš virtuvės. Jos pavyzdžiu pasekė ir Elisha. Likau su Tia, Zayn ir Cayden. Negalėjau normaliai valgyti, kai jie stebėjo mane.
-Tia, eik iš čia - Zayn pasakė. Tuomet jis pažvelgė į vaikiną - Prižiūrėk jas.
Tia su Cayden išėjo, kaip jiems buvo liepta.
-Ko tu nori? - Paklausiau jo, ir pakėliau akis. Jis nieko neatsakė, tik atsistojo.
-Stokis - Paliepė. Pažvelgiau į jo akis, o tada iš lėto atsistojau. Pajaučiau kaip greit esu pririama prie sienos. Jis laikė mane sugriebęs už gerklės.
-Čia tau, ir kitoms yra daug didesnė galimybė pabėgti. Dėl menko nusižengimo atsiimsit, kad pagaliau per tiek laiko išmoktumėte manęs klausyti. Nepasigailėsiu ir nesivaldysiu. Bus nusispjauti į jūsų maldavimus. Kalbėk pagarbiau - Piktai viską dėstė kiek smaugdamas mane. Netrukus pajaučiau stiprų smūgį į pilvą. Negalėjau porą akimirkų įkvėpti oro. Zayn atsitraukė nuo manęs ir aš suklupau susiimdama už pilvo. Jaučiau kraujo skonį burnoje.
-Stebėsiu tave su Elisha, nes žinau, kad tikrai bandysit bėgti. Nesu toks kvailas - Su šiais žodžiais jis pasišalino iš virtuvės. Likau gulėti ant žemės. Laukiau kol praeis šiek tiek skaudėti ir galėsiu atsistoti. Atsistojus patraukiau link kambario. Buvau susiėmus už pilvo, nes jį vis dar skaudėjo. Tikriausiai liks mėlynė. Šiaip ne taip pakilau laiptais į viršų ir vos įėjus į kambarį atsiguliau ant lovos. Susimąsčiau apie vakar Cayden pasakytus žodžius, jog nebėgčiau ir, kad elgčiausi kitaip. Neįsivaizdavau kaip. Kitos išeities be bėgimo nėra. Žinau, kad rizikuočiau gyvybę ir Zayn man tikrai suvarytų kulką į nugarą. Dabar jis atrodo nusiteikęs labai rimtai.
Buvau užsnūdus, kai išgirdau, kad kažkas baladoja į duris. Net nesivarginau lipti iš lovos ir atidaryti duris. Gal jos net užrakintos jau. Pakėliau galvą, kai jos prasivėrė.
-Ko tu nori? - Paklausiau Cayden.
-Juk sakiau, kad pasikalbėsim vėliau, dėl to atėjau.
-O mes turim apie ką?
-Taip. Noriu tau, ir kitoms padėti.
-Kaip tu tai ruošiesi padaryti? - Atsisėdau lovoje.
-Sakau, kad tik noriu. Zayn stebi mane, kaip ir jus.
-Maniau jis tavim pasitiki.
-Mus sieja tik praeitis. Aš jam padedu, nes jis man padėjo. Bet nemaniau, kad reiks turėti reikalų su pagrobtomis merginomis - Tarė sukryžiuodamas rankas. Jis nuėjo prie lango ir kažkur į toly žvelgė.
-Tiesiog nukreipk kažkaip Zayn dėmesį, o mes bėgsim. Miške jam nebus lengvą mūsų rast.
-Lengva sakyti. Jei jis įtars, ar aš suklysiu, tai jis nužudys mane - Pasakė atsisukdamas į mane, ir pažvelgdamas į akis.
-Tuomet tu jį nužudyk pirmas.
-Jis man ir gero yra padaręs.
-Neįsivaizduoju jo kažką gero darant - Prunkštelėjau.
-Nežinai jo praeities. Viskas dėl jos ir yra.
-Pasakok toliau - Paraginau.
-Gal kitą kartą. Tiek laiko neturiu.
-Gerai. Kodėl tu būtent pas mane eini? - Paklausiau jo.
-Kodėl taip manai? Aš buvau ir pas Tia.
-Man ji kažkada pasakojo apie tave - Tariau, ir jis kiek nusišypsojo.
-Malonu.
Norėjau dar kai ką sakyti, tačiau jo kišenėje buvęs telefonas pradėjo skambėti. Jis greit jį išsitraukęs atmetė skambutį, o tuomet įsidėjo atgal į kišenę.
-Eik atsiliepsi. Galbūt svarbu - Pasakiau jam.
-Nelabai. Tai mano mergina, ji žino, kad dažnai negaliu atsiliepti. Bet man derėtų eiti, nes per ilgai jau čia esu - Pasakė. Darkart pažvelgęs į mane išėjo pro duris.
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...