Dar nespėjus sutemti Zayn kažkur išsivedė Elisha. Ji priešinosi ir bandė pasptrukti iš jo gniauztų, tačiau jai nepavyko. Mane, Tia ir Leah paliko viename kambaryje ir užrakino. Po kurio laiko name nebesigirdėjo nei menkiausio garso. Pagalvojau, kad galbūt Zayn ją nusivedė į rūsį, o gal atjungė arba užkimšo burną. Netrukus, lauke, pasigirdo garsas. Atrodo, kad Zayn kažkur išsivežė Elisha ir mes likome vienos name. O galbūt aš klystu. Šiuo metu tikrai norėčiau, kad Cayden būtų čia ir bent kažkiek mums pagelbėtų. Garsiai atsidusau ir atsisėdau ant lovos, suprasdama, kad niekuo negalėsiu padėti Elishai, nors ir labai norėčiau. Ji man yra padėjusi, tad jaučiuosi skolinga. Tikiuosi, kad jai bus viskas gerai ir ji sveika bei gyva.
Maždaug po valandos Zayn atėjo ir mus išleido, tačiau šalia jo Elishos nesimatė.
-Ką padarei Elishai? - Piktai paklausiau.
-Aš tai nieko - Atsakė su užuomena.
-Kur ji? - Dabar Tia paklausė.
-Koks skirtumas. Geriau dabar rūpinkitės savimi. Ryt sekanti bus.
-Ji bent gyva? - Paklausiau, taip priversdama Zayn nenueiti.
-Gyva. Jeigu jums pasidarys lengviau, tai nei vienos nežudysiu - Greitai atsakė ir nuėjo kažkur. Pati neužsisedėjau pas Tia kambaryje ir grįžau į savąjį.-
Ryte radau Elisha savo kambaryje, kuri gulėjo lovoje ir atrodė prastai. Ji verkė ir nesakė kas jai buvo. Su Tia ir Leah bandėme ją prakalbinti, tačiau ji nesileido į kalbas. Nuprendėme duoti jai ramybę šią akimirką. Tryse nusileidome į apačia ir kaip visada, Zayn sedėjo jau virtuvėje ir lauke mūsų.
-Išsigimėlis - Sumurmėjau gan garsiai įėjus.
-Jau mėlynės užgijo? Dar nori?
-Ką tu jai padarei?
-Pati nepasigyrė kur buvo visą naktį? - Menkai nusišaipė.
-Abejoju, kad yra kuom girdis, idiote - Atšoviau.
-Prisidirbsi, Deli.
-Bet kokiu atvėju teks žaisti tavo sadistišką žaidimą.
-Žinoma, ir dabar būsi antroji. Jokio pasigailėjimo - Piktai atsakė ir atsistojęs išėjo iš kambario.
-Atrodo, kad tu jį rimtai supykdei ir pasidarei tik sau bėdos - Tarė Tia.
-Vis tiek būčiau buvusi trečia arba ketvirta. Niekaip neišvengčiau jo žaidimo, tai koks skirtumas.
-Vis geriau, o ne sedėti ir žinoti, kad tu kita. Juk matei Elisha, mums visoms gali blogai pasibaigti.
-Žinau, bet tai neišvengiama - Atsidusus atsakiau. - Galbūt ramiai, be jo pavalgykime. Ne visada taip būna, kai galim nestebimos sedėti.
-Gerai - Atsakė Tia ir pradėjo valgyti. Leah tyliai sedėjo ir taip pat valgė. Ji pastaruoju metu labai tyli ir tai keista iš jos pusės. Tikriausiai šis pagrobimas ją pakeitė. Mus visas turėjo pakeisti.
Kol valgėme Zayn netgi nebuvo čia pasirodęs. Keistą, tai, jog jis mūsų neprižiūri. Pavalgiusi, tiesiog nustūmiau lėkštę nuo savęs ir laukiau kitų. Daug galvojau ir apie Elisha, bet negaliu nuspėti kas jai galėjo atitikti. Belieka tik laukti, kol jinai pati prabils ir pasakys. Atrodo rimta ir nesitikiu, kad Zayn kažką geresnio man yra parengęs. Kai galiausiai visos pavalgė vėl patraukėme į viršų pas Elisha. Norėjau palaikyti ją ir būti šalia, nors ir neatrodo, kad kažkuom galėčiau jai padėti šiuo metu. Kambaryje buvo tylu ir nebesigirdėjo verksmo. Priėjus arčiau, pamačiau, kad ji miega. Beliko tiktai tyliai palikti jos kambarį ir leisti jai pailsėti, kai visą naktį negrįžo. Su merginomis išsiskyrėm ir grįžom kiekviena į savus kambarius.
Zayn daugiau net nemačiau. Netgi kai sutemo jis nesirodė. Tai keista, nes jis sakė, kad aš antra. Galbūt ne šiandien, bet bent turiu daugiau laiko. Ruošiausi eiti miegoti, tik trumpam žvilgtelėjau į veidrodį, o tuomet patraukiau link jungiklio. Atsidariusios durys vos manęs nekliudė, bet spėjau atsitraukti. Mano nelaimei tai buvo Zayn ir jis neatrodė geros nuotaikos. Vien jo pirmasis žingsnis nieko gero nežadėjo, kai jam pastūmis mane, aš nugara susidūriau su lova. Jis uždarė duris ir jas užrakino. Vėl atsistojau, tik kitoje lovos pusėje. Nenorėjau taip lengvai jam pasiduoti. Zayn pradėjo artėti link manęs, o man nebuvo kur sprukti, kai esu užrakinta kambaryje. Pirmąjį kartą aš prasmukau pro jį, tačiau niekur toli nepabėgau. Galiausiai Zayn mane sugavo ir prispaudė prie sienos. Jis ėmė bučiuoti mano kaklą, kol tuo tarpu aš bandžiau išsilaisvinti. Aš buvau teisi, jis ruošiesi mane išprievartauti po tiek laiko ir aš negaliu tam pasipriešinti. Jaučiau besiveržiančias ašaras. Žinojau, kad tai neišvengiama.
-Verk, Deli, verk. Užteks su tavimi žaisti - Man prie pat ausies pasakė Zayn.______________________________
Didelis jums AČIŪ už 18K views ir 2K vote! Tai jūsų dėka. Myliu jus. ❤️
Kviečiu paskaityti mano naują istoriją "Fake relationship". Ji taip pat su Zayn.
Taip pat dar apsilankykite pas moncherielle , ji kuria viršelius. Galbūt jums jo reikia, tad bėkit pas ją! ❤️
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...