5 Dalis

2.1K 129 2
                                    

Stovėjau tam pačiam kambarį kaip ir vakar.Zayn sedėjo kitam kambario gale ant kėdės, o aš tiesiog stovėjau kaip įkalta.Mačiau kaip jis nervinasi, jog nedarau tai, ko jis nori ir nesiruošiu.
-Delise, kita nukentės Leah - Pasakė bandydamas manipuliuoti.
-Tu negali manęs versti daryti tai, ko nenoriu - Pasakiau.
-Taip,Delise,aš galiu.
Laikiausi Tia nurodymų ir nieko nedariau,nors žinau, kad per mane gali nukentėti Leah.
-Deli,aš tau prisiekt galiu, jog jos neprievartausiu,bet lėtai ir skausmingai nudėsiu ir tu viską matysi - Atsistojo iš savo vietos ir artėjo link manęs.
-Daryk tai, ką liepiu - Suurzgė ir atsistojo priešais mane,nenorėjau, jog taip arti jis stovėtų.Traukiausi nuo jo,kol susidūriau su spintele.Zayn prispaudė mane prie jos.Jaučiau jo kvepavima į kaklą,jis pirštu perbraukė per mano šlaunį.
-Žinai aš nesusivaldysiu ir iškrušiu tave ankščiau laiko - Sumurmėjo ir grubiai sugriebė mano klubus.
-Man skauda,Zayn - Jo vardas pats išsprūdo pro lūpas.Jis akimirkai atleido mano klubus.
-Ta kalė pasakė,tiesa? Bet mano vardas iš tavo lūpų skamba seksuoliai - Dusliai tarė,jis patraukė mane truputį į kitą pusę ir atidarė stalčių iš kurio ištraukė naujus rūbus.
-Imk,persirenk dušas tai tos baltos durys.Pasigailiu tavęs tik dėl to, kad esi apgailėtina ir nesugebi nieko padaryti,jau įsivaizduoju seksą su tavim,net nenuleisčiau - Pasakė ir atsitraukė nuo manęs, bei į rankas įdėjo naujus rūbus ir pasišalino iš kambario.Negirdėjau, jog jis jas užrakintų ir panašiai,tikriausiai mano, jog nebėgsiu.Yra du pasirinkimai bėgti,nors galbūt taip jis mane tikrina arba nueit nusimaudyt ir persirenkt,ko seniai norėjau.Buvau kvaila ir pasirinkau duša.Pabėgti noriu iš čia, bet nežinau kas manęs laukia už durų.Nuėjau į dušą,po savęs užrakindama duris,jog jis neįeitų.Nusirengus palindau po šilta vandens srove.

Nusimaudžius apsirengiau jo duotus drabužius.Nežinau iš kur jis turėjo moteriškų rūbų,tačiau gerai.Turbūt juos perką, juk čia laiko dešimt merginų,nežinia kodėl.Tympos buvo juodos ir kaip tik ant manęs.Maikė buvo ant šleikučių,taip pat juoda ir tada ėjo megztukas smėlio spalvos.Mano plaukai vis dar buvo šlapi,tad pradėjau kuistis po spinteles,ieškodama džiovintuvo.Pasisekė, kad radau ir įkišus į elektros lizdą įjungiau,pradėjau džiovintis plaukus.Po maždaug dvidešimt minučių išlindau iš kambariuko.Apsidairiau ir buvau viena kambarį,tik ant staliuko gulėjo padėklas su maistu.Per tiek laiko nesupratau kokia alkana esu.Atsisėdau ant kėdės, kurioje seniau sedėjo Zayn ir paėmus į rankas šakutę apžiūrėjau maista.Ką galiu žinot,galbūt kažka pridėjęs bus.Įsidėjau pirmą kąsnį į burną ir nebuvo taip šlykštu kaip tikėjausi.Maistas visai skanus.Viską suvalgius atsistojau ir nuėjau prie durų.Jos ir šįkart buvo neužrakintos.Atidariau duris ir atsivėrė tik baltas koridorius.Rizikavau peržengdama kambario slenkstį.Tiesą sakant nemačiau jokių kamerų,nors Tia sakė, kad jos yra.Neįsivaizduoju, kur eit,o apie pabėgimą nė kalbos nėra.Zayn žino šiuos koridorius ir vos pastebėjęs, kad manęs nėra kambaryje pradės ieškot. O tada... Tada tikriausiai būsiu suspardytą už bandyma pabėgti.Ėjau koridorium į priekį vis dairydamasi kamerų.Pasukau į dešinę prieš tai apžiūrėdama ar saugu.Koridoriaus gale pamačiau tas pačias duris už kurių yra devynios merginos ir prižadėjau sau, kad jas ištrauksiu iš ten.Ir šį pažada sulaužiau, kai praėjau tas duris.Dabar galvojau kaip man pačiai iš čia dingti.Visgi iš čia pabėgus nueičiau į policija ir viską papasakočiau.Zayn net norėdamas nepabėgtų.Apsidžiaugiau kaip priėjau laiptus į apačią.Įdomu kokiam aukšte aš esu. Kruptelėjau išgirdus balsą už savęs.
-Ar aš leidau išeit iš kambario? - Jo balsas buvo gana ramus, ko nesitikėjau.
-Iš kur tu sužinojai, kur aš? - Paklausiau atsisukus.Pasitaikius progai aš bėgsiu laiptais į apačią.
-Kvailute,virš kambario, kuriame buvai buvo puikiai matoma kamera,kurios tu nepastebėjai.Ir jeigu taip sėlinai turėjai suprast, kad kiek vienam koridoriui yra vintiliacija, kurioje įtaisytą kamerą.Dar neaišku? - Paklausė artėdamas link manęs - Manau jau pasivaikščiojai, metas grįžti atgal.
-Aš ten negrįšiu - Pasakiau ir greit atidariau duris pro jas išbėgdama ir pradėdama leistis laiptais.Ant sienos buvo parašyta 6 aukštas.Kaip atsisukau pažiūrėti, kur Zayn, pamačiau, kad jis ramiausiai leidosi laiptais žemyn, kol tuo tarpu aš bėgau jais.Tikrai kažkas negerai.Kai pagaliau buvau antram aukšte atsitrenkiau į sieną,nors čia turėjo būti laiptai į pirmą aukštą.Jaučiau kaip iš akių sruva ašaros.Dabar aš mirus.Tai tik prakeikta apgaulė...

Killer // Z.M ✔️Where stories live. Discover now