Praėjo pora dienų nuo tada, kai nauja mergina atsirado čia.Zayn kiekvieną dieną ateiną ir išsivedą ją, o mane visiškai užmiršo.Tai pliusas man, bent pora dienų nebereiks kentėt.Bet man gaila tos merginos, nežinia ką jis suplanavęs padaryti jai.Nesenai ją vėl išsivedė, o ji bandė priešintis.
Mano raumenys atrodo sustingo nuo sedėjimo čia, o tvirtai surištų rankų aš nejaučiau.Ištiesiau savo kojas bandydama jas šiek tiek pramankštinti.Kruptelėjau, kaip su trenksmu atsivėrė durys ir tik Zayn įėjo pro jas.Tos merginos nebuvo šalia jo ir tai buvo keista.Jis buvo gana piktas.Jam pažvelgus į mane greit nusukau savo akis į priešinga pusę.Girdėjau besiartinančius žingsnius, o tada savo laisvėjančias rankas.Tačiau jis ne mane vienintelę atrišo, po to ir Tia.Zayn išvedė mus iš ten ir liepė eiti tiesiai koridorium.Pažvelgiau į Tia, kuri buvo tokia pati pasimetus kaip ir aš.
-Kas vyksta? - Atsargiai ji paklausė jo.
-Elisha, ką tik paskelbė kažkuriai iš jūsų visų mirties nuosprendį man nepaklusdama.Tiesiog truputį pažaisime - Atsakė.Nelabai supratau apie kokį žaidima jis kalba, tačiau tai nieko gero nežada.Netrukus priėjom man dar nematytas duris ir jis atrakinęs jas įleido mus.Zayn teko mane pastūmti, jog ten įeičiau, nes mano kūnas sustingo.Norėjau apsisukti ir sprukti iš čia, bet jis to man neleido.
-Arba išgyveni, arba miršti.Kai visas jus čia suvesiu paaškinsiu taisykles, bet atsimink geriausia pulti pirmai - Zayn man pasakė ir stumtelėjo į kambarį, kuriame buvo stalas, ir ant jo išrikiuota peilių eilė.Aš vis dar nesupratau ką jis sugalvojo.Man už nugaros durys užsidarė ir Zayn jas užrakino.Apsidairius, pastebėjau, kad šiam kambaryje yra ir nauja mergina, tikriausiai ji Elisha.
-A-aš nežinojau, kad jis iš tikro kalba, atsiprašau dėl visa to - Mergina sukūkčiojo.
-Ką jis darys mums? - Tia jos paklausė.
-Laikys mus čia be maisto ir vandens iki tol, kol viena iš mūsų padurs kitą merginą, kažkuri privalės mirti, jog kitos išeitų.Atsiprašau. - Tai pasakius mergina vėl sukūkčiojo.Aš atsisėdau į kambario kampą ir tiesiog laukiau, to kas neišvengiama.-Viena iš dešimt privalės mirti, tai jums nusprendė Elisha.Galit ir ją netgi padurti, kiekvieną už savo gyvybę.Žinau, kad jūs to neišdrįsite, taigi laikysiu jus čia be maisto ir vandens.Galiausiai dėl kąsnio ir vandens gurkšnio pasiryšit kažką nužudyti - Zayn prakalbo, kai visas čia suvedė.Netrukus jis išėjo ir kitos merginos kilo į panika.
-Jam reikia gero gydymo - Šviesiai plaukais mergina pasakė.
-Tačiau kaip girdėjot, ji kalta dėl to.Ji nusipelnė mirti -Grace pasakė pažvelgdama į Elisha.
-A-aš nežinojau, kad taip nutiks - Prakalbo Elisha.
-Užsičiaupk, nes tikrai tave padursiu - Grace grasinimas privertė merginą užsičiaupti.Sedėjau tyliai kampe kaip prie manęs priėjo kažkokia mergina.
-Aš Delilah, jei ką.Tu jei neklystu, Delise? - Ji paklausė.Linktelėjau ir Delilah prisėdo šalia manęs. Dabar galėjau matyti ją iš arti.
-Ką ruošiesi daryti?
-O ką turėčiau? Tikrai netapsiu žmogžude, tik dėl jo pageidavimų, geriau pati mirsiu, nebereikės šioje vietoje daugiau kentėti, bent vienai iš mūsų jis padarys paslauga - Atsakiau.
-Badas padarys savo - Delilah atsiduso ir padėjo savo galvą ant kelienių.Kitos tarėsi kažką, o aš tik jas stebėjau.
-Geriau mirsiu iš bado, nesiruošiu nei vienos iš jūsų žudyti - Brunetė pasakė ir taip pat atsisėdo ant grindų.
-Belieka tik laukti ir pažiūrėti, kuri kažkurią nudės - Grace nusišaipė ir taip pat atsisėdo.-
Atsikėliau, buvo keistą, kad aplink nesigirdėjo nieko.Akimirka pagalvojau, kad, tai buvo sapnas ir aš esu pririšta prie stulpo, o kitos merginos miegą.Tačiau vos atsimerkus suvokiau, kad tai ne sapnas.Visos aplinkui miegojo, tik ne Grace.Stebėjau kaip ji stovi prie stalo ant kurio pilną peilių įvairių dydžių.Ji vieną iš jų paėmė ir apžiūrėjo, o tada apsisuko ir norėjo eit, bet aš sustabdžiau ją.
-Grace, ką tu darai?
-Miegančia geriau nudurti, tačiau tu atsikėlei.Galvojau ir apie tavo mirtį, visgi tu kalta, kad tas psichas mane išprievartavo - Atsisukus į mane pasakė.
-Netapk dėl to žudikę.
-O ką man daryti? Aš kitas iš čia ištrauksiu ir joms nereikės kentėti bado - Grace pasakė gana garsiai kas privertė kitas merginas atsibusti, ji greit padėjo peilį į vietą ir atsisėdo į savo vietą.Žinau tik tiek kad, ji vėl bandys kažkurią nužudyti, kai visos miegosim ir galbūt mane.Maybe nuomonių...? :>
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...