Pradėjau muistytis ir bandžiau jį nuspirti nuo savęs.
-Tu visiškai nesupranti juokų - Tarė, o tada nulipo nuo manęs. - ir dar ne laikas yra tai padaryti.
-Tai ką tu ruošiesi padaryti? - Paklausiau, nusedama jį akimis.
-Nieko - Atsakė paimdamas kėdę ir pastatydamas ją šalia lovos. - Tiesiog tave išrenkti ir stebėti, o gal ir daugiau, reik tave supažindyti su suaugusiųjų pasauliu.
-Man dar tik penkioliką, apie kokį dar suaugusiųjų pasaulį kalbi? Esu paauglė, kuri mėgstą leisti laiką su draugais, o vaikinai dar nedomina - Piktai atkirtau.
-Šiais laikais ir už tave jaunesnės yra daugiau patyrusios.Be to, tu esi mano rankose, čia visai nesvarbu kiek tau metų, kaip užsinorėsiu, taip ir bus - Atsakė ir atsisėdo ant kėdės.Zayn nužvelgė mane pusnuogę lovoje.
-Kaip penkiolikos, esi geros figūros - Pasakė.
-O tau, tai tik ir terūpi.
-Žinoma - Atsakė jis.
Nebuvo labai jauku gulėti surakintai ir klausytis, kaip Zayn aptarinėja mano kūną.Jam patiko mane erzinti ir nervinti.Išpūčiau akis, kai jis pradėjo atseginėti savo kelnių diržą.
-Ką tu darai? - Tyliai paklausiau, bet atsakymo taip ir negavau.Stebėjau jį iki kol jis neišsitraukė savo daikčiuko, tuomet tiesiog nusukau akis į visai kitą pusę.Dabar buvo dar nejaukiau, kai jis žiūrėjo į mane ir masturbavosi.Net pagalvojus, apie ką jis galvoja, šlykštu darosi.Laukiau tos akimirkos, kai jis baigs ir mane tikriausiai atriš, o tuomet nuves prie kitų merginų.Kai jis baigė, tiesiog susitvarkė ir išėjo iš kambario, prieš tai pasakydamas, jog liksiu čia miegoti.Bausmė man.
Tikėjausi, kad jis grįš ir bent atrakinsmane po kurio laiko, nenoriu miegoti pusnuogė ir prirakinta, bet Zayn iki vakaro taip ir negrįžo.Iš dalies ir gerai, nežinia kas gali šauti jam į galvą.Naktis buvo tikrai šalta.Mano oda buvo pašiurpusi nuo šalčio.Zayn nebuvo net atėjęs, jis tikriausiai to ir siekė.Su kojomis bandžiau traukti žemyn anklodę, kuri buvo po manimi, tai dariau kol išvargau ir teko sustoti.Atrodo, kad tai bergždžia.
Nežinojau kiek valandų, tik, kad rytas, pagal čia esantį užkaltą langą, pro kurį skverbėsi šviesa.Naktį labai prastai miegojau, vis atsikeldavau nuo šalčio, o dabar rytas ir aš bandau sušildyti bent savo kojas, trindama jas į vieną kitą.Dabar norejau, kad Zayn ateitų čia kuo greičiau ir atrakintų mane, nebent jis dar nori mane pakankinti arba kažką dar paruošęs yra.Galiausiai dar čia ilgai pagulėjus, pamačiau, kaip durų rankena nusileidžia ir kambario durys prasiverę.Pro jas paskubomis įėjo Zayn.Tik jis nėjo link manęs, jis pataukė tiesiu taikiniu prie spintos ir joje pradėjo kuistis.Jau norėjau žiotis, kaip į kambarį įėjo dar kažkoks vaikinas.
-Za.. - Pasakė tik tiek jis, kaip pamatė mane.
-Juk sakiau palaukti už durų - Pažvelgęs į jį pasakė Zayn.
-Mhm, bet man reik, kad paskubėtum - Atsakė, spoksodamas į mane.Jo akys nuskenavo mano visą kūną, o tuomet pažvelgė man į akis.
-Nematai, kad ieškau?
-Aš skubu, todėl ir noriu, kad ir tu paskubėtum.Be to, kodėl tu ją laikai prirakinęs? Pažįstu tave, bet mes tarėmės - Tarė vaikinas, nusukdamas žvilgsnį nuo manęs.
-Todėl tau ir liepiau palaukti už durų - Piktai Zayn pasakė.
-Tai aš nesitikėjau šito išvysti.Galėtum visa tai ir užbaigti - Atsakė ir priėjo prie manęs.
-Padėk man, prašau - Tyliai jam sumurmėjau.
-Deja, negaliu daug kuo pagelbėti, apart atrakinimu - Atsakė ir pradėjo kuistis po stalčius.
-Ką tu darai? - Zayn pastebėjęs paklausė.
-Ieškau rakto, ir štai, aš jį radau.
-Tu mane užknisai su savo kišimusi, štai, tavo krepšys - Zayn pasakė padėdamas ant grindų kažkokį krepšį ir uždarydamas spintos duris.Keista, kaip kuičiausi po jo kambarį, jokio krepšio nemačiau.Zayn jį atidarė ir pažvelgė į jo vidų, kol tuo tarpu vaikinas mane atrakino.
-Viskas yra, pasiimk ir dink iš čia.
-Puiku, bet nereikia taip su manim kalbėti - Pasakė vaikinas atsitraukdamas nuo manęs.
-Ne, nepalik manęs - Maldavau, kaip jis apsisuko ir nuėjo link kažkokio krepšio.
-Ji šalta, duok jai kokių drabužių - Tarė jis, prieš apsisukdamas ir patraukdamas link durų.
-Neaiškink- Atkirto Zayn, o tada vaikinas išėjo.Susigraudinau.Atrodo, kad visi klauso Zayn.
-Juk sakiau, kad nieks tau nepadės iš čia pabėgti - Pasakė man Zayn, o tada taip pat išėjo.Girdėjau, kaip durys užsirakina ir aš likau kambaryje vėl viena.Tas vaikinas bent atrakino mane.Turi bent jausmų, ne kaip Zayn.Tam vaikinui atrodo pagailo manęs, arba tai mano vaizduotė, bet jis atrodo, klauso Zayn, bet Zayn pernelyg jam neprieštaravo, kaip tas vaikinas mane atrakino.Jie atrodo ilgai pažįstami ir daug žino viens apie kitą ir tai slepią.Gal tas vaikinas irgi nėra vienas iš geresniųjų, visgi nežinia, kas tam krepšį galėjo būti.Atsiprašau, kad taip ilgai nebuvo dalies, tiesiog vasara, kažkaip tingisi rašyt.Aplamai prisiverčiau parašyti šią dalį, nors ir tingėjau ir nelabai minčių turėjau.Ji labai sunkiai rašėsi, bet visgi parašiau ^^ Medalį man už tai xd
Taip pat, siūlau paskaityti nauja istoriją "Torture House" gal sudomins.
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...