31 Dalis

1.3K 113 10
                                    

Praėjus porai dienų Cayden teko išvažiuoti kažkur. Žinojau, kad su juo čia buvo saugiau, o dabar Zayn taps nevaldomas. Jaučiau kažką negero stebėdama kaip Cayden sėda į mašiną. Tikiuosi, kad jis greitai grįš. Nors ir nelabai juo pasitikiu, tačiau jis tikrai bando padėti. Jis padėjo Elishai, kuomet Zayn liko su ja virtuvėje dviese. Galbūt ją būtų sumušęs kaip ir mane. Vos Cayden išvažiavus miško takeliu, Zayn atsisuko į mus visas.
-Manau, kad smagiai praleisim laiką penkiese, argi ne? - Pasakė jis. Ant jo veido buvo menka, pašaipi, šypsenėlė. Nei viena nieko neatsakėme jam. Pasistegsiu neprisikalbėti per šias dienas.
-Žinau, kad jums patinka žaidimai, taigi, kiekvienai iš jūsų esu kai ką paruošęs - Toliau kalbėjo Zayn. Netgi nupurtė mane nuo jo sadistiškų žaidimų. - Yra savanorių? Galbūt pasigailėčiau truputį.
Taip nei viena ir neprakalbome. Nei viena nenorėjo būti savanorė. Su jo tokiais žaidimais nieko gero nebus.
-Viską tik linksmiau padarot. Bet kokiu atvėju priversiu jus daryti tai, ko aš norėsiu. Vakare žaidimas prasidės. Dar pagalvosiu kuri pirma bus. Galit eit - Tarė ir priėjęs arčiau ranka pamojo, jog eitume atgal į vidų. Kitoms pajudėjus, kurį laiką likau stovėti savo vietoje, kai Zayn atsistojo priešais mane. Jis buvo gerokai aukštesnis, o jo rankoje buvo pistoletas. Zayn vien savo ūgiu ir jėga buvo pranašesnis už mane.
-Žudikiškas žvilgsnis. Gražu, Delise. Galiu užtikrinti tave, kad nebūsi pirma. Su tavim turėtų būt linksmiausia, jeigu nesugadinsi visko, tačiau vis tiek neišsisuksi - Su užuomenomis kalbėjo Zayn. Nenorėjau būti pirma, bet jo žodžiai neguodė. Ypač, kai pasakė, jog su manim bus linksmiausia. Jam tikiu, kad bus linksma, bet galiu lažintis, kad aš eilinį kartą verksiu ir prašysiu pasigailėti. Apsisukus nuėjau į namo vidų, o jis kurį laiką sekė man iš paskos. Užlipau laiptais aukštyn ir jau norėjau patraukti link savo kambario, kai Tia kambaryje išgirdau keletą merginų balsų. Priėjusi prie durų pabeldžiau ir pravėriau neužrakintas duris. Visos trys merginos buvo čia susirinkusios ir apie kažką kalbėjosi.
-Tavęs tik ir trūko, ateik - Tarė man Tia, ir aš paklausiusi uždariau duris bei lėtais žingsniais priėjau. Kiek pasislinkusios leido man atsisėsti.
-Apie ką kalbatės? - Paklausiau jų.
-Apie tai, ką Zayn mums paruošė. Jis vienas, o mes keturios. Galėtume jį užpulti iš pasalų, ir... - Pradėjo kalbėti Leah, bet tuomet nutilo.
-..ir kas tada? Mes jį nužudysim? Būsim kaip jis? - Elisha tarė menkai susiraukdama. - Aš nenoriu būti žmogžudė. Abejoju ar iš vis sugebėčiau ką nors nužudyti.
-Nebūtina žudyti jo, kad iš čia pabėgtume, tačiau jis likęs gyvas mus tikrai norės susirasti. Miškas didelis, kurio mes net nepažįstame. Lengva pasiklysti, o Zayn sektų mums iš paskos - Pasakė Tia.
-Yra dar viena mašina, moka kuri nors vairuoti? - Paklausiau. Visos sumurmėjo neigiamus atsakymus.
-Šaunu tiesiog. Nėra normalaus plano, o likti čia, ir žaisti jo nenormalius žaidimus bus tikrai smagu. Gal kurią nužudys, išprievartaus, kankins ar panašiai. Galim paspelioti - Sarkastiškai pasakė Elisha.
-Galbūt dar ką nors sugalvosim, tačiau tam prireiks laiko, kurio viena iš mūsų beveik nebeturi. Dabar gal popiet, o vakaras neužilgo - Tia atsistojusi tarė.
-Tikiuosi išgyvensim ir šį žaidimą - Pasakiau.
-Jeigu tik po jo nenorėsim mirt - Atkirto Leah ir aš trumpam į ją pažvelgiau.
-Nenoriu nei vienos liūdinti, tačiau Zayn seniai neišnaudojo mūsų. Tikriausiai tas mūsų ir laukia, arba bent vienai iš mūsų - Susimąsčiusi ir mus visas nužvelgus pasakė Tia. Aš iškart prisiminiau Zayn žodžius. Kodėl manau, kad tai aš? Kas gali atsitikti blogiau nei būnant paauglei būti išprievartautai? Prisimenu senesnius Zayn žodžius, jog jis dulkins mane nepasigailėdamas. Nenoriu galvoti apie blogiausia, tačiau visokios blogos mintys lenda į galvą. Nenoriu, kad prievartaujama būčiau aš, bet nelinkiu to ir kitoms. Galbūt jo žaidimas bus kaip ir senesni. Tiesiog sadistiškos užduotys, kurių neatliksiu, nes nesu tokia kaip jis ir vis dar turiu jausmus.

______________________________

Tadam. Gan greitai nauja dalis jums.

Killer // Z.M ✔️Where stories live. Discover now