39 Dalis

1.3K 110 16
                                    

| Cayden pov |

Mergina buvo beveik užmigusi ant stalo, kuomet ją pažadinau paimdamas ant rankų, nes ji visai nepastovėjo ant kojų. Delise visiškai nesipriešino, atrodė kaip leisgyvė. Nekenčiau Zayn už tai, ką jis man liepė padaryti su šia mergina, o rytoj ši mergina nekęs manęs. Išėjau iš virtuvės, kai tuo tarpu Zayn joje liko ir stebėjo viską iš šalies. Užnešiau apsvaiginta merginą į viršų ir nunešiau ją į jos kambarį. Paguldžiau Deli į lovą ir atsirėmiau į spintelę, kuri buvo netoli lovos. Negalėjau taip lengvai imti ir pasinaudoti šia mergina. Jai gal šešioliką ir jau tiek iškentė. Niekada netroškau tapti pedofilu.
Priėjau prie lovos ir atsisėdau šalia Deli. Ji murmėjo kažką neaiškaus, ko aš negalėjau suprasti.
-Dieve.. - Sumurmėjau nuleisdamas galvą. -..kiek tau metų, mergyt?
-Penki.. - Teištarė ji.
-Tikiuosi man atleisi kažkada. Tai tikrai darysiu ne dėl to, kad pasitenkinčiau. Aš privalau, kitaip man galas. Argi aš ne savanaudis? - Kalbėjau nesulaukdamas atsako iš jos.
-Nenoriu ir niekada nenorėjau tavęs sužaloti. Kai tave pirmą kartą pamačiau toje lovoj tik ir norėjau kažkaip pagelbėti. Tu atrodei tokia gležna. O vos išėjęs ir palikęs tave ten su juo, norėjau apsisukti ir grįžti. Daug galvojau apie tave ir man tikrai gaila dėl to, ką tu turi patirti. Nei viena neturėtų to patirti - Toliau šnekėjau. Apverčiau ją taip, jog gulėtų ant nugaros, o tuomet patraukiau plaukus jai užkritusius ant veido.
-Jei ne aš tai padarysiu, tai vis tiek Zayn tai padarys. Aš tau galiu prižadėti, kad pasistengsiu būti kuo švelnesnis ir nesulkelti didelio skausmo - Tai pasakęs užguliau merginą. Kaip turėčiau susijaudint, kai viską darysiu prieš jos valia, o ir pats netrykštu noru dulkintis su ja. Ji manęs tikrai nekęs ryte. Vos man pradėjus ją glomonėti, ji ėmė spurdėti ir bandyti pastūmti mane šalin.
-Ne.. - Ištarė ji vis dar bandydama nustūmti mane nuo savęs. Ji kartojo vis tą patį žodį, kol galiausiai apsiverkė ir aš privalėjau sustoti.
-Leisk man tai padaryti, kitaip abu kentėsim, tik galbūt tu daugiau. Ar supranti tai? - Tyliai pasakiau jai į ausį.
-Nesielk taip su manimi.. nebūk kaip jis.
-Tu nesupranti.. jis nori, kad tai padaryčiau dėl Leah žodžių. Jis nepasitiki manimi, o jeigu nepadarysiu to, ko jis manęs prašo - aš mirsiu, o jums taip pat geruoju nesibaigs. Tikrai nenoriu tavim pasinaudoti, kai turiu merginą. Bent kol kas turiu. Mūsų santykiai griūna, o dar kitų didelių problemų turiu. Manęs šis pasaulis nekenčia. Žinau, kad šis pasiteisinimas tau nieko nereikš, tačiau tikiuosi kažkada iš tavęs sulaukti atleidimo.
Tai pasakęs tesiau savo veiksmus. Ji vis labiau spurdėjo, ir atrodo, kad po truputį atsipeikėja nuo vaistų poveikio. Reiktų paskubėti.
Glamonėjau ją ir bandžiau nekreipti dėmesio į jos tylius, vos girdimus prašymus to nedaryti. Aš toks egoistas. Manim pasišlykštėtų Amelia, jog vėl tokiu tapau. Staiga prisiminiau jos žodžius ir jeigu šiandien neatvažiuosiu pas ją, ji mane paliks. Žinau, kad užknisau ją, o dabar dar ir su kita glamžausi. Bet kokiu atvėju ji mane paliks. Kad ir atvažiuosiu nebus naudos, nes sužinojus kaip pasielgiau su penkiolikmete iškart paliks. O jei neatvažiuosiu irgi paliks. Man šakės. Staigiai atsitraukiau nuo Deli ir paėjau porą žingsnių atgal, kol atsimušiau į sieną. Geriau mirsiu nei tai padarysiu. Vis tiek neturiu dėl ko gyvent. Mane sąžinė užgriaužtų jei išprievartausiu ją. Nenoriu sugadint jai gyvenimo, kaip sugadinau jį sau. Tegul Zayn mane kankina, nužudo, tačiau neprievartausiu penkiolikmetės paauglės, kuri turėtų būti namie su ją mylinčiais žmonėm.
Per tamsą kambaryje nelabai ką mačiau, tačiau galėjau įžvelgti fotelį kiek toliau. Būtent patraukiau link jo ir sudribau ant jo. Garsiai atsidusau ir užmerkiau akis. Koks aš idiotas. Pats savęs nekenčiu ir nenoriu, kad ji manęs dar labiau nekęstų. Pasirašau sau mirties nuosprendį, tačiau aš tikrai nežaginsiu šios merginos. Geriau jau mirsiu.

Killer // Z.M ✔️Where stories live. Discover now