Pramerkiau savo akis,gulėjau lovoj,o kambarį buvo šviesu.Permečiau akis per kambarį.Vėl esu Zayn kambarį ir esu viena.Man nežmoniškai skauda žandą į kurį Zayn trenkė.Atsisėdau ir silpnai paliečiau savo žandą,tikriausiai ten didelė mėlynė.Išlipau iš lovos,savo kojų pirštais paliečiau pūkuotą likimą.Vakarykščių mano rūbų nebuvo,tačiau ant lovos gulėjo kiti drabužiai.Paėmiau juos ir nuėjau į vonią ir ten užsirakinau.Galbūt Zayn neužmuš manęs jeigu pasinaudosiu jo dušu.
Išsimaudžius apsirengiau jo duotus drabužius.Atsistojau prie veidrodžio ir apžiūrėjau savo ištinusį kairį žandą.Pabandžiau jį paslėpti po plaukais,tačiau nieko nesigavo.Atsidusau ir tiesiog išsidžiovinus plaukus, galiausiai išėjau iš vonios.Širdis sudrebėjo, kaip pamačiau sėdintį ant lovos Zayn.Jis pakėlė į mane akis ir nužiūrėjo.Atsistojęs priėjo ir užkišo plaukų sruogą man už ausies.Perbraukė pirštu per mėlynę ant žando,stengiaus neparodyt, jog man skaudą.
-Tu man skolinga,aš tau išgelbėjau gyvybę - Sumurmėjo.
-Aš tau nieko neskolinga - Atkirtau ir patraukiau jo ranką.
-Kartais man patinka tavo drąsa pasipriešint man.
-Nenoriu. kad liestum mane - Su baime pasakiau,prisiminus šią naktį.
-Nuo tos dienos, kaip čia atsiradai esi mano ir turi įprasti, jog galiu daryti ką noriu su tavim.Jeigu priešinsies man bus tik blogiau,juk supranti mane,tiesa?
-Aš nesu tavo,tu neturi teisės su manim taip elgtis,ypač smurtaut.Tiesiog paleisk mane ir aš niekam nesakysiu. kad tu mane pagrobei - Suverkšlenau.
-Negaliu.
-Kodėl?
-Nes nenoriu - Pašaipiai nusišypsojo.
-Padarysiu bet ką, tik paleisk mane - Jaučiau kaip mano ašaros leidžiasi skruostu.
-Ar tau sunku suprasti, jog liksi čia iki kol tave nužudysiu? Dabar tavo gyvybė priklauso tik nuo manęs.Susitaikyk su tuo neerzinus manęs - Sukandęs dantis pasakė.
-Manęs tėvai ieško kaip ir kitų merginų,galiausiai policija tave suseks ir mes vis tiek būsim laisvos.
-Nebūsit jeigu iki to jus nužudysiu - Atsakė.Galėjau girdėjo jo balse susierzinima.
-Tau gero psichologo reik - Pakėliau balsą.
-Užsičiaupk.
-Normalaus proto žmogus taip nesielgia - Toliau nervinau jį.
-Pasakiau tylėk,nes čia pat tave suspardysiu - Suurzgė.
-Pirmyn,jeigu manai, kad nuo to kas nors pasikeis.
-Tavo tiesa.Tave spardyt net nevertą,nes tai nepadės tau ateit į protą, jog tavęs nieks čia neras.Turiu kitų būdų - Baugiai pasakė.
-Pavyzdžiui, pasinaudoti manim - Papurčiau galvą,ją nuleisdama ir žvelgdama į žemę.
-Dar tave pakankinsiu,tuomet tavim pasinaudosiu,juk kitaip nebus įdomu.
-Prakeiktas sadistas - Pakieninančiu žvilgsniu į jį pažiūrėjau.
-Dieną ar dvi pabuvus be maisto ir vandens gal nusileisi žemyn - Pasakė.Susiraukiau nesuprasdama jo.Jis sugriebė mano ranką ir pradėjo temptis iš kambario.Pasipriešinau jam įsikabindama į durų rankeną su laisva ranka.
-Pati prisiprašei - Grėsmingai pasakė ir sugriebęs kitąranką grubiai ją atplėšė nuo rankenos.Suinksčiau.Zayn stipriai suspaudė abu mano riešus,o tuomet pastūmė mane į siena.Mano nugara su ja susidūre ir privertė išleisti skausmo aimaną.Ji nebuvo užgyjusi nuo praeito karto,bet man jos nebeskaudėjo taip žiauriai.
-Supistai pradėk paklusti man - Iškošė ir vėl mane pastūmė,tik šį kartą neišlaikiau pusiausvyros ir nukritau ant žemės.Pradėjau trauktis kuo toliau nuo jo,nes tikrai buvo įsiutęs ir tik dėl mano kvailo elgesio.
-Uždarysiu tave į rūsį ir neišleisiu, kol tinkamai nemaldausi tave išleisti.Tau pasisekė jeigu nebijai žiūrkių - Pasakė.Zayn pakėlė mane nuo žemės ir pastatė ant kojų, prieš jį.
-Eini gražiuoju arba tavęs laukia ne tik rūsys.Delise,turiu daug kankinimo būdų ir jeigu reikės panaudosiu juos prieš tave,tad gerai pagalvok,prieš man priešinusi - Grasinančiai pasakė,o tuomet vėl griebęs mano rieša pradėjo mane temptis man nežinoma kriptimi.Šį kartą nesipriešinau.Ar jis rimtai ketina mane uždaryt į rūsį? Aš galvojau nieko blogiau už išprievartavima ar sumušima nėra blogiau, bet pasirodo Zayn turi daugiau būdų kaip mane kankint.
-Mane gali ištikti priepolis jeigu tu mane uždarysi su žiūrkėm - Tyliai sumurmėjau.
-Tuomet linkiu ten numirti ir tapti žiūrkių maistu.Bent žinosiu, jog prieš mirdama kankinaisi,man užteks to - Šaltai atsakė ir žinau, kad jis nejuokaują.Netrukus priejome duris ir jas atidarius pasirodė laiptai žemyn.Mano viduje kilo panika,bet bandžiau save nuramint,nes nieko negaliu padaryti.Silpnai spiriojausi kaip jis mane vedėsi į apačią.
-Zayn,aš neištversiu čia nei valandos - Drebančiu balsu pasakiau.
-Na, tuomet matomės paskutinį kartą.Juk manęs prašei, jog nužudyčiau tave,galbūt tai tavo proga - Pasakė atsisukęs.
-Nenorėjau mirti žiūrkių sugriaužta.Neuždaryk manęs čia, - Maldavau.
-Kaip gaila,jog nematysiu tavo dailaus veidelio dieną ar dvi, arba daugiau niekada nebepamatysiu.Bet nesijaudink, Leah taip pat daili,galbūt ji taps labiau paklusnesnė negu tu ir nereikės jai sulaukt tokio likimo kaip tavo - Kvailai nusišypsojo,tada atidarė duris buvusias prieš jį.Pasklido dvokas iš to kambario, kas privertė užgniaužt kvėpavima.
-Kas čia taip dvokia?
-O tu manei, kad čia kvepės rožėm? Reta, kuria čia uždariau,tad žiūrkėm nedažnai yra ką ėst,jos ėdą vieną kitą.Atsargiai Delise,jos gali būt pasiutusios - Mirktelėjo Zayn.Jis grubiai suėmė mano smakrą ir man nespėjus sureguot priglaudė savo lūpas prie mano.Norėjau jį atstūmti. bet jis buvo per stiprus.Muisčiausi,tačiau iš to nebūvo jokios naudos.Jo rankos buvo stipriai apsivyniojusios mano liemenį ir neleido niekur pabėgti.Galiausiai Zayn atritraukė ir aš ėmiau valytis savo lūpas.
-Nežaisiu su tavim - Šyptelėjo ir spustelėjo mano užpakalį,tuomet pastūmė mane į kambarį.Bandžiau neleisti jam uždaryti durų, bet buvau per silpna tam.Durys užsidarė ir girdėjau kaip jis jas užrakina.
-Smagaus pasibūvimo - Girdėjau kaip jis sušunką už durų.Nugara atsirėmiau į duris ir atsisukau į kambarį, persmesdama akis per jį.:))))
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...