42 Dalis

874 62 4
                                    

Buvo mirtina tyla po Zayn atviro pasakojimo. Nei vienas iš mūsų nepratarėme nei žodžio. Pajaučiau tik kaip mano megztinis pasidaro laisvesnis Delisei jį atleidus ir atsistojus man iš kairiojo šono.
-Aš apgailestauju, kad teko tau tai matyti, tačiau tau nebūtina viso to daryti su mumis. Mums taip pat skauda, kaip skaudėjo tavo tėvams ir mūsų tėvai taip pat bando mus apsaugoti, kaip bandė tavieji, tik maniškiams nepavyko, o taviškiai išgelbėjo tave pasiaukodami patys - Delisė švelniai prakalbo. Pasukau galvą į ją. Ji buvo gerokai žemesnė už mane, tačiau kaip tokių metų ne tokia ir kvaila. Laisvai tiktų man į seses. Ji nusipelnė geresnio gyvenimo nei pastarasis.
-Bet aš noriu. Noriu kankinti kitus, taip pat, kaip ir kankino mano tėvus. Jūs, merginos, esat lengvas grobis, kaip ir žudikams buvo lengvas grobis mano tėvai. Prieš nužudydamas juos taip ir nesužinojau, kodėl būtent mūsų šeimą pasirinko, bet žinau tik tiek, kad jiems smarkiai skaudėjo už mano tėvus. Ilgai planavau kaip geriau juos nužudyti - Kalbėjo Zayn giliai susimąstęs.
-Tai nekeičia fakto, kad tu gali dabar mus paleisti ir po truputį susikurti savo gyvenimą - Toliau kalbėjo Delisė. - Mes tikrai tylėsim.
-Užsičiaupk neverkšlenus.
-Paklausyk manęs ir susikurk normalų gyvenimą. Juk Cayden būtent taip ir padarė - Staiga ji atsisuko į mane, menkai prisimerkiau ir pritariamai jai palinkčiojau.
-Negaliu ir nenoriu - Susiėmęs už galvos Zayn tarė. Matėsi susinervinimas jo veide.
-Tu gali.
-Negaliu ir užsičiaupkit! - Zayn surėkė ir išsitraukė ginklą paleisdamas porą kulkų į sieną už mūsų. Mačiau, kaip Delisė išsigando ir puolė į mano glėbį. Apsikabinau ją, kad bent kažkiek pasijustų saugia. Neleisiu Zayn jai kažko padaryti.
-Neverskit manęs jūsų abiejų nužudyti. Šiandien tik Cayden mirs. Man nereikia išdaviko.
-Tai, kad neišprievartavaus jos reiškia, kad aš neįrodžiau, jog nesu išdavikas? Tu žinai mane, jog jau senai to nedarau, turiu savo gyvenimą ir stengiuosi turėti kuo mažiau bendra su nusikaltimais, bet vakar per tave aš praradau Amelija amžiams, nes neleidai važiuoti - Piktai atsakiau. Jaučiau kaip susinervinimas manyje kyla.
-Ji ne pirma ir ne paskutinė.
-Tu nieko nežinai. Po tiek laiko man buvo pavykę susirasti kažką, kas priėmė mane tokį, o per tave netekau. Tu tikrai nesupranti, kas yra normalus gyvenimas - Atsakiau jam.
-Jeigu Amelija buvo tavo gyvenimo prasmė, tuomet gali mirti - Zayn tarė ir pakėlė ginklą nusitaikydamas į mane, tačiau Delisės kūnas dengė manajį. Staigiai pastūmiau ją nuo savęs į šoną ir išsitraukiau pistoletą. Akies krašteliu mačiau, kaip Delisė krito ant žemės ir sudejavo.
-Kaip graudu, bandai ją išgelbėti vietoj savęs - Nusišaipė Zayn.
-Ji čia niekuo dėta. Jai visas gyvenimas prieš akis.
-Kai mirsi tu nebeliks, kas jas gina. Nueisiu ir nužudysiu jas visas, išvyksiu į kitą miestą ir grobsiu naujas merginas, prievartausiu, žudysiu, kankinsiu. Ir ką tu man į tai? - Erzindamas atsakė. Netempdamas gumos ir norėdamas tiesiog viską užbaigti šoviau į Zayn. Jo ginklas iškrito jam iš rankų ir jis susiėmė už krūtinės. Greit savo dėmesį nukreipiau į Delise, kuri vis sar buvo ant žemės.
-Viskas gerai? Nenorėjau, kad nukristum ir susižeistum. Neapskaičiavau savo jėgos - Teisinausi.
-Aš sveika. Tu toks geras man.. ir tu tai padarei - Tarė ji pažvelgdama į kraujuojantį Malik.
-Metas grįžti jums pas savo šeimas - Menkai jai šyptelėjau. -Nuvešiu jus iki artimiausio miestelio, tuomet dingsiu. Tikiuosi, kad neįduosit manęs, o jei ir taip padarysit aš suprasiu..
-Ne, tu mums nieko blogo nepadarei. Saugojai mus ir nužudei jį.. - Jos balse buvo girdėti menkas džiaugsmas. Padėjau jai atsistoti.
-Pakviesk kitas ir dingstam iš čia - Pasakiau ir Delisė man silpnai nusišypsojo, bet netrukus jos veide pradingo ta vilties pilna šypsenėlė ir jos lūpos prasivėrė iš išgasčio, kuomet mano kūna persmelkė kulka. Paleidau jos ranką ir susmukau. Pažvelgiau į Malik pusę, kuris šovė į mane. Mačiau pergalinga šypseną ant jo veido ir tuomet jis atsijungė.
Delisė priklaupė prie manęs, iš jos akių pradėjo bėgti ašaros. Nesuprantu kodėl. Juk aš ne buvau toks ir geras.
-Pasiimkit mašinos raktelius ir važiuokit. Praneškit policijai, kad dertų miške yra trobelė, kurioje yra žudikas. Negaišk laiko.. jis dar gali pabusti - Tyliai jai pasakiau jausdamas kaip prarandu sąmonę.
-Ne.. -Girdėjau kaip ji ištaria. Mačiau, kaip jos lūpos juda, tačiau nebegirdėjau, ką ji kalba, o akyse vaizdas vis labiau liejosi iki kol mačiau tik tamsą.

Killer // Z.M ✔️Where stories live. Discover now