| Cayden pov |
Vakare, kai visi buvo virtuvėje nusileidau į apačia. Praėjau keturias merginas patraukdamas link Zayn, kuris buvo atsirėmęs į spintelę virtuvės gale. Vis dar nežinau kuri beveik paskelbė man mirties nuosprendį su savo kalbom. Naujiena po naujienos sužinau. Negalėsiu ir toliau joms pagelbėti, jeigu jos viską sakys Zayn. Jis mane nudės nespėjus man sureguoti. Šiuo metu situacija atrodo gera, tačiau negaliu žinoti apie ką galvoja Zayn. Jis pasitiki manim, o ne jomis ir tai pliusas man. Tačiau negaliu atsipalaiduoti, man vis dar gali parlėkti kulka į galvą.
Taip pat atsirėmiau į spintelę šalia Zayn ir pažvelgiau į valgančias merginas. Jos atrodė sveikos ir nekankintos, o tai keista. Privalėjau išvažiuoti ir palikti jas su Zayn. Jeigu vakar nebūčiau gavęs skambučio iš Zayn, manęs vis dar čia nebūtų dar bent pora dienų. Aš šiuo metu turėčiau būti kitoje vietoje su kitu žmogumi.
-Man reikia šiandien būti pas ją, o ne čia. Neatrodo, kad esu tau dar reikalingas.. - Pasakiau taip jog tik Zayn girdėtų.
-Ji pakentės dar vieną dieną - Ramiai atsakė jis.
-Per ilgai užsibuvau kitose vietose, kai jai reikėjo manęs. O dabar ji nori palikti mane. Ko tau dar reikia iš manęs, kad tiesiog neleidi važiuoti?
-Tuomet abu žinome kuo viskas baigsis, nes šiandien tu esi man reikalingas.
-Tu gadini man gyvenimą - Tvirčiau suėmęs spintelės kraštus pasakiau.
-Tai Amelia tau gadina gyvenimą ir tavo jausmai jai.
-Čia tu klysti. Galbūk nustok žaisti šį žaidimą ir susirask gyvenimą. Jai reikia manęs, atvirkščiai nei tavęs kam nors - Atrėžiau.
-Tu ją būtum pražudęs. Daug geriau bus, jei ji tave paliks dabar gyva nei vėliau negyva. Juk žinai, kad aš teisus. Jausmai silpnina tave.
-Tu to nesuprasi iki kol nebaigsi visų šitų kankinimų ir nesusirasi pagaliau merginos - Atsakiau ir Zayn nusijuokė.
-Taigi aš pabaisa, kas mane gali mylėti.
-Aš taip pat toks buvau, bet štai, ji mane priėmė tokį. Kentė mane, kentė mano užimtuma ir ignoravima, kai atrašydavau kartą į porą valandų arba nesimatydavom savaitėm. Bet svarbiausia, jog ji priėmė mane tokį, o dabar nenuostabu, jog tai jai atsibodo ir ji nori mesti mane. Aš dabar suprantu, kad jai visai dėmesio neskyrdavau, tarsi sušikti pagrobimai būtų svarbiau už ją, bet taip nebuvo.
-Tai skamba lyg liūdna meilės istorija, bet nesugraudinsi nieko su ja, o dabar einam prie reikalo - Zayn nukreipė tema ir pažvelgė į valgančias merginas. - Man sunku pasitikėti tavimi. Turėtum man įrodyti savo ištikimybę ir, jog Leah žodžiai buvo melas.
-Ko tu nori? Kad nužudyčiau ką nors?
-Žinoma ne - Jis atsakė ramiu balsu. - Greit paaiškinsiu.
Taip ir nesupratau jo žodžių, bet žinojau, kad jis kažką sugalvojęs. Sukryžiavau rankas ant krūtinės ir laukiau tolimesnių jo veiksmų.
-Visos eikit, išskyrus Deli, ji lieka - Garsiai Zayn pasakė atkreipdamas merginų dėmesį. Jos pakluso ir netrukus dingo iš virtuvės.
-Taigi, Cayden.. Deli vis dar nekalta, o kai bandau prisiliesti prie jos ją iškart ištinka panikos priepuoliai. Aš ją apsvaiginau, ji turėtų būti ramesnė ir nelabai suprasti kas vyksta. Ilgai galvojau kaip išdulkinti ją, jai būnant gyvai, bet tuomet pagalvojau, kad tau leisiu tai padaryti. Geriau padaryk tai per šią naktį ir, jog neištiktų jos priepuoliai. Visgi neužilgo tavo gimtadienis ir turėsi proga įrodyti, kad nepadedi joms. Manyk, kad jos nekaltybė tai mano dovana tau - Kalbėjo jis, kol tuo tarpu stebėjau meginą kuri tikrai atrodė apsvaigusi.
-Juokauji? - Prunkštelėjau. - Senai tuo neužsiimu.
-Žinau, tame ir esmė, brolau.
-Aš to nedarysiu.
-Darysi arba mirsi. Juk Amelia nori vis tiek tave palikti, tai kaip ir nebus tai išdavystė. Gali išlieti savo širtgėla ant šios merginos ir daryti su ja ką nori.
-Pasakiau ne - Susiraukiau atsitraukdamas nuo spintelės.
-Čia mano žodis paskutinis, ne tavo. Jei to nepadarysi - aš padarysiu ir visai nepasigailėsiu jos. Ji nors klykti galės ant viso namo, kol aš ją dulkinsiu. O vėliau ateisiu tavęs nužudyti.
-Jeigu ją ištinka panikos priepuoliai su tavim, galvoji, kad jai su manim to nebus? Tokiu atvėju nepaimsi jos jėga.
-Derėtų paskubėti, nes apsvaigus nebus amžinai. Turi laiko iki ryto. Gali net nebandyti manęs apgauti, sužinosiu ar tai padarei, ar ne - Zayn pasakė uždėdamas man ant peties savo ranką. Patraukiau ją nuo savęs ir atsitraukiau nuo jo per porą žingsnių. Buvau kaip niekad piktas ir stengiausi valdytis. Buvau bėjėgis šitoj situacijoj.
-Padarysi tai ar man jau galvoti kaip nužudyti išdaviką?
-Padarysiu tai tik dėl to, kad nesu išdavikas ir, jog tos merginos žodžiai buvo tik supistas melas - Atsakiau jam meluodamas. Teks būti savanaudžiu, jog likčiau gyvas.
-Aš tau prižadėti galiu, jog po to liksi gyvas ir galėsi keliaut kur nori.
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...