28 Dalis

1.4K 126 12
                                    

Nei viena nieko neatsakėm, ir atrodo Zayn tai sunervino. Nenorėdama, kad kitos, ir aš pati nukentėčiau prabilau;
-Ne.
-Puiku. Nuo dabar, jei kažkuri bandys bėgti ar pabėgs, už ją kentės ir kitos - Įspėjo jis. Zayn pasakęs kažką Cayden išėjo. Nužvelgiau Cayden. Jis ramiai stovėjo, rankas laikydamas sau už nugaros. Jo akys buvo įsmeiktos į mus. Elisha staiga atsistojo iš savo vietos, o Cayden nė akimirkai nedvėjojęs išsitraukė ginklą, ir nutaikė į ją. Ji atrodė išsigandus. Tik nežinau ar dėl to, kad Zayn šalia jos paleido du šūvius ar dėl to, kad Cayden į ją nutaikė savo ginklą. Galbūt dėl abiejų. Aš taip pat išsigasčiau.
-Aš tik noriu grįžti į namą - Prabilo Elisha, jos balsas kiek drebėjo.
-Sėskis atgal - Atsakė jai Cayden. Jo balsas buvo šaltas, o tonas įsakantis tiesiog atsisėsti. Prie Zayn jis buvo visai kitoks. Nesvarbu, kad jo dabar čia nėra, bet buvo ištikimas jam. Gal iš tikro jis kalbėdamasis su manim po to viską pasako Zayn. Galbūt taip ir yra. Negaliu leisti sau patitikėti juo.
-Bet... - Elisha kažką norėjo sakyti, bet ją nutraukė.
-Trečią kartą nekartosiu. Sėsk į savo vietą.
Elisha paklausė ir atsisėdo ant kėdės, kur ir prieš tai sedėjo. Tiesą sakant padėtis blogėja. Zayn labiau mus stebi ir yra daug atsargesnis. Seniau net kiek geresnis buvo. O Cayden prie jo visai kitoks.
Atsigėriau vandens iš stiklinės, vis dar stebėdama Cayden. Jis įsikišo ginklą atgal sau už džinsų ir paslėpė jį po maike. Neilgai trukus parėjo ir Zayn. Rankoje jis laikė kažkokius poperiukus. Priėjęs ištiesė ranką, kurioje buvo balti poperėliai. Deja, negalėjau matyti kas juose parašyta.
-Traukit, čia kad nenuobodžiautumėte - Paliepė, jo balse galėjau girdėti pašaipa. Nei viena nedrįsom traukti. Ar tai dar vienas jo kvailas žaidimas, per kurį kažkuri mirs? Per daug negaišindama laiko, Tia pirma traukė. Nebuvo kitos išeities, tad ir aš paėmusi lapelį, kuris buvo kairėje pusėje atvyniojau. Visai nustebau, kai perskaičiau jo turinį. Tai nebuvo joks žaidimas. Net iš tolo nepanašu. Manajame lapelyje buvo parašyta, kad turėsiu nuvalyti viso namo dulkes. Tai gana džiugino mane.
-Aš ne tarnaitė - Kažkuri pasakė. Pakėliau akis. Leah susiraukus žiūrėjo į lapelio turinį.
-Kiekviena turi veiklos. Galit pradėti. Būsit stebimos - Atsitaukęs per porą žingsnių Zayn pasakė. Aš vis dar spoksojau į lapelį, bet vėliau atsistojau pirmoji. Geriau jam paklusti. Po manęs sekė ir kitos merginos. Išėjome iš verandos ir Cayden su Zayn vis stebėdami mus nuvedė į namo vidų. Vos įėjus girdėjau, kaip užrakina duris. Zayn man įbruko skudrą į rankas. Betrūko kad tarnaučiau jam. Sudrėkinusi skudrą pirmiausia pradėjau nuo virtuvės. Vėliau svetainė. Tuo metu Zayn stebėjo mane, po to nuėjo kažkur. Galbūt pažiūrėti ką kitos daro. Vis gi jų tik du, o mūsų keturios. Užlipusi į viršų pradėjau valyti dulkes kambariuose. Jų čia buvo pakankamai daug. Kadangi čia nebuvo Zayn aš nežinojau ar galiu eiti į jo kambarį ar ne. Bet jis nieko neminėjo apie tai, dėl to nuėjau. Visai neskubėdama tvarkiau jo kambarį. Galbūt kažką naudingo sau rasiu, tik nenoriu kad mane Cayden ar Zayn užtiktų. Tikriausiai man šakės būtų, jei kuisčiausi po jo daiktus. Įsiklausius ar nieks neateina pradėjau kuistis po jo stalčiais. Giliai įkišus ranką ištraukiau keletą nuotraukų. Jose buvo visa šeima bei mažas vaikas, jam atrodė keturi metai. Taip pat man buvo panašus į Zayn. Galbūt tai visa jo šeima? Juk šiaip sau nelaikytų kažkieno nuotraukų. Pasižiūrėjau į kitą nuotrauką. Čia buvo moteris ir vyras su naujagimiu ant rankų. Apverčiau nuotrauką į kitą pusę. Buvo parašyti metai, kada nuotrauka padaryta. 1993 metais. Pagal Zayn amžių atitinka, kad tai jo šeima. Bet kodėl jis ne su ja, ir pasirinko grobti bei žudyti merginas? Kad jam su protu negerai, tai čia ir taip aišku, bet kodėl jam jo šeima nepadeda?

__________________________________

Noriu padėkoti už kiekvieną dieną didėjančius peržiūrų bei vote skaičius!
Ačiū, kad komentuojate ir numetate vote. 💖

Killer // Z.M ✔️Where stories live. Discover now