12 Dalis

1.7K 127 0
                                    

Prieš Zayn pilnai atidarant duris spėjau dar apžiūrėt aplinką.Apačioje galėjau įžiūrėti įėjimą į pastatą ir jis buvo beveik po manęs.Laikiausi stipriai įsikibus į palangę, žiūrėdama žemyn.Bijojau aukščio ir labiausiai bijau, kad neišdrįsiu nusižudyt.
-Ką tu darai? - Išgirdau duslų balsą sau už nugaros.
-Jeigu artinsies, aš nušoksiu - Drebančiu balsu sušnabždėjau ir atsisukau į Zayn, kuris stovėjo prie durų ir kiek sumišęs žvelgė į mane.
-Tu numanai, kad prisitrėkši prie asfalto ir iš tavęs, galima sakyt, liks tik blynas? Tavo tėvai nenorėtų palaidot tavęs tokios būklės.Ir aš tikrai nesiruošiu gramdyt tavo smegenų nuo asfalto, tad dabar nekvailiok ir lipk nuo palangės - Zayn kalbėjo.
-Koks skirtumas, kad prisitrėkšiu? Juk tau bus palaimą, jog viena mažiau bus.
-Didelis, nes man teks tave gramdyt nuo asfalto.Tu man visiškai nerūpi, Deli, bet man nereik tavo lavono, kuris gulės apačioje ir aš turėsiu visa tai sutvarkyti.
-Tačiau tu vis tiek mane kažkada nužudytum, tai kas iš to? Geriau dabar mirsiu nei vėliau - Sumurmėjau.
-Šok jeigu taip nori, man tiktai įdomu ar esi tokia drąsi, kaip vaidini - Girdėjau dabar jo balse mažą pašaipėlę.Giliai įkvėpiau ir žvilgtelėjau žemyn.Vis save įtikinėjau, kad nušokus bus daug geriau, nereikės kankintis ar būti Zayn kekšę.Jaučiau kaip ašaros riedą mano skruostai ir tiesą sakant buvau pasiruošus nušokti, bet nepajutau, kaip Zayn tyliai prisiartina ir sugriebęs už liemens atitraukė mane nuo palangės.Pradėjau rėkti ir spardytis, nenorėdama. kad jis man sutrugdytų nusižudyt.Per daug užsigalvojau ir neišgirdau, kaip jis prisiartina.Kvailė,reikėjo tiesiog nušokt, dabar nebeturėsiu tokios galimybės.
-Tiesiog leisk man tai padaryti - Maldavau ir sukūkčiojau. - Nenoriu gyvent taip.
-Dar negaliu tau leisti to padaryti - Atsakė ir pastatė mane ant kojų prieš save.
-Aš nesiruošiu daryti tai, ko tu nori.
-Už šį pasipriešinimą ir bėgimą priversiu tave matyti kai ką žiauresnio.Eime, - truktelėdamas mano ranką pradėjo vestis iš kambario.Per ašaras akyse negalėjau normaliai matyti vaizdo, dėl to suklupau, tačiau Zayn mane pastatė ant kojų ir toliau kažkur tempė.Dabar man baisu pagalvoti ką jis ruošiasi padaryti su manim.Priėjom man nematytas duris ir Zayn jas atrakinęs įstūmė mane vidun, tuomet įjungė šviesą, nes čia langai taip pat buvo užkalti.Per ašarotas akis negalėjau normaliai visko matyti, tik pajutau kaip mano rankos yra užlaužiamos ir pradėdamos rišti virve, o baigęs pastūmė mane į sieną ir liepė atsisėsti ant žemės.Padariau kaip ir sakė.Tuomet mano kojos taip pat buvo surištos.Sedėjau ant žemės visiškai bejėgė ir išsigandus.Porą kartų sumirksėjau, jog pažiūrėčiau, kur esu.Galvojau, kad man vaidenasi,tačiau įsižiūrėjus supratau, kad tai tikrai kraujas.Viduryje patalpos stovėjo kėdė ir po ja kraujo klanas.Mačiau ir ant sienų kraujo dėmių.Tuščioje patalpoje stovėjo tik spinta nežinia kam.Man tiesiog norėjosi klykti, jis čia visas merginas nužudo.Tačiau jeigu norėtų mane nužudyt? tai turėčiau būti toj kėdei.Ką Zayn man paruošė? Mano akys nukrypo į duris, kurios užsivėrė ir pro jas išėjo jis.
Viena patalpoje sedėjau apie dešimt minučių, daug galvojau apie tai ką Zayn paruošė.Durys atsidarė ir pro jas buvo įstumta rudaplaukė mergina.Ji verkė ir vis kažką neaiškaus murmėjo Zayn.Supratau kas vyksta, kai Zayn tą merginą per prievartą pasodino į kėdę ir surišo.Patalpoje girdėjosi tik merginos garsus verksmas.Buvau nustojus verkt ir užmiršus kaip kvėpuoti, jis tikrai ruošiasi ją nužudyti prie mano akių? Tai tikriausiai ta mergina,Rey, ir dabar aš jai negaliu niekuo padėti.Mano rankos buvo stipriai surištos, todėl be galo jas skaudėjo.Jaučiau kaip vėl pradedu verkt ir savo veidą paslėpiau kėlieniuose, nenorėdama matyti, ar girdėti, kaip ji verkia ir rėkia iš skausmo.
-Prašau, nedaryk to - Rey garsiai sukūkčiojo.Man be galo buvo gaila jos, o Zayn yra šaltakraujis žudikas.Pakėliau savo nuverktas akis ir žiūrėjau kaip jis preiną prie spintos ir ją atidaro.Joje buvo daug ginklų,peilių,kirvių ir visokių kitų daiktų.Jis paėmė peilį, o tuomet priėjo prie manęs ir atsitūpė.Peilis buvęs jo rankose atsirado prie mano kaklo ir jį kilstelėjo, jog pažvelgčiau į jį.
-Noriu, kad stebėtum, kaip ji lėtai bei skausmingai miršta ir neverk, brangute, juk ne tu jos vietoje.Kada pati atsidursi ten, galėsi bliaut į valias, pasitaupyk savo ašaras kam nors kitam.Dar daug kartų verksi - Zayn kiek šyptelėjo ir atsistojęs nuėjo prie Rey.Vėl panardinau savo veidą kėlieniuose nenorėdama viso to regėti.

Killer // Z.M ✔️Where stories live. Discover now