Laikas tiksėjo. Minutės greitai bėgo. Patikrinau savo telefoną. Jokių pranešimų. 06:27. Išties jaučiausi mieguistas ir taip norėjosi nusnausti, bet negalėjau. Negalėjau, nes jis tuoj bus čia. Jaučiu tai.
Su Delise daugiau beveik nekalbėjau. Ji ramiai toliau gulėjo lovoje žiūrėdama į vieną tašką ir apie kažką mąstydama. Trumpam užmerkiau savo akis, kurios net nebenorėjo atsimerkti. Atrodė, kad tuoj pat užmigsiu jei ir toliau bus taip tylu.
Pabudau nuo durų girgždesio ir iškart atmerkiau akis, kurios sunkiai atsimerkė. Atrodo, buvau užmigęs kurį laiką, kad ir kaip laikiausi. Staiga atsistojau, kuomet durys pilnai atsidarė ir pro jas įėjo jis. Delisė irgi sureagavo kiek pakildama iš lovos. Mano rankos savaime suėmė ginklą buvusį užkištą už mano kelnių ir nutaikė jį į Zayn.
-O, vau - Tik tiek pratarė jis. Pavarčiau pavargusias akis ir lėtai nuleidau ginklą, tačiau toliau laikydamas jį rankose. Zayn akys nukrypo į Delise, kuri išplėstom akimis žiūrėjo į mus. Ji buvo pilnai apsirengus ir visiškai sveika, todėl netrukus Zayn pažiūrėjo į mane ir menkai šyptelėjo.
-Prisimeni, ką sakiau tau vakare?
-Aš penkiolikmetės netvirkinsiu - Atkirtau.
-Tačiau susitarimas yra susitarimas. Aš bandžiau būti geras tau. Tavo artėjančio gimtadienio proga atidaviau tau savo merginą ir jos nekaltybę, o tu nepasinaudojai tuo.
-Jau geriau kulką į klyną gausiu nei prasidėsiu su ja. Aš ne tu, Zayn. Metas ir tau keistis į geresnę pusę, nemanai? - Atsakiau jam stebėdamas kiekvieną jo judėsį.
-Aš maniau, kad tu mano pusėje, bet pasirodo ne - Atsakė.
-Aš niekieno pusėje, tiesiog manęs nejaudina vaikai, atvirksčiai nei tave - Atkirtau.
-Kurgi ne. Jeigu jinai dabar čia stovėtų nuoga, pažiūrėčiau, kaip ramiai nieko nedarydamas stovėtum - Pašaipiai tarė.
-Nieko nebūtų.
-Delise, nusirenk, arba nurengsiu pats - Kiek pikčiau Zayn pasakė, o mergina susigūžė.
-Ne - Tyliai ji atsakė.
-Dabar! - Paliepė ir priėjo prie jos.
-Ne.
-Palik ją ramybėje. Mergina turi savo noru nusirengti, o ne prievarta tą daryti - Įsiterpiau.
-Prievarta smagiau. Jos visos lyg lėlės. Gali su rankom valdyti ir jos darys viską, ką pasakysi. O savo lėles aš myliu, o jos turėtų mane mylėti - Atsitūpdamas prie Delisės Zayn tarė. Jo žvilgsnis buvo nukreiptas į ją. Mergina atrodė išsigandusi.
-Niekada - Pasišlykštėjus atkirto ir vožė jam per veidą. Zayn nespėjus sureaguoti ji pašoko iš lovos ir pasislėpė už manęs. Jaučiau kaip ji suima mano megztinio kraštus ir į juos stipriai įsikimba.
-Kaip su jomis galima gražiai? Visad pasielgia kaip kalės - Susiėmęs už skruosto atsakė Zayn ir atsisėdo ant žemės atsiremdamas į lovą. Šįkart žvelgė į mane.
-Nes tu su jas pagrobei, jos tavęs nekenčia - Atsakiau jam.
-Kodėl mus pagrobei? - Už manęs buvusi mergina paklausė. Zayn trumpam nusijuokė prieš atsakydamas.
-Nes noriu jus kankinti lygiai taip pačiai, kaip kankino mano tėvus prieš septynioliką metų. Nors man buvo penkeri, tačiau viską pakankamai gerai atsimenu. Tai įstrigo mano pasąmonėje. Visi esame blogi, gerais tik apsimetame, o tie vyrai nužudė mano tėvus dėl malonumo. Buvo vakaras, nežinau, ką tiksliai veikėme tą vakarą su tėvais, tačiau kažkas pasibeldė į duris. Tėvas nuėjo atidaryti, tuomet įvyko šurmulys. Motina man liepė lįsti į spintą, užsikimšti ausis ir jokiu būdu neišlįsti, kad ir kas nutiktų iki kol ji ateis pas mane. Ji sakė, kad atėjo pikti dėdės, kurie gali mane nuskriausti, o ji to nenori. Jai uždarius spintos duris likau tyliai sėdėti. Girdėjau mamos klyksmą, tėvo šauksmą, bet niekur nesijudinau. Pradėjus trūkti oro pravėriau šiek tiek spintos duris. Nežinau kokiu būdu, bet tėvai buvo tame kambaryje, kuriame su jais buvome prieš tai. Jame buvo dar du pašaliniai asmenys. Mačiau, kaip jie kankino mano tėvus iki tol, kol jie mirtinai nukraujavo ir prašė, kad užmuštų juos greičiau. Prieš mirdama motina pažvelgė į mane paskutinį kartą. Tuo metu nelabai supratau visko, todėl net neverkiau. Tėvas buvo supjaustytas ir sumuštas, o motina išprievartauta ir kankinama su ugnimi, veliau jai buvo perpjauta gerklė. Smagu, argi ne? Ir, mieloji, tai mano gyvenimo košmaras, o ne šiaip pasakėlė prieš mirtį. Cayden patvirtins.
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...