27 Dalis

1.4K 128 13
                                    

Pabudau ryte, kai jau buvo senai pakilusi saulė. Senai taip ilgai miegojau. Pora kartų sumirksėjau, taip labiau prasibudindama. Iš karto kambaryje pastebėjau neįprastą dalyką. Ant spintelės buvo padėtą krūva drabužių. Visai neskubėdama bandziau atsisėsti. Vos pajudėjus sukaustė skausmas. Sukandus dantis atsisėdau lovoje. Šiandien dar labiau skaudėjo. Atsiklojau ir lėtai padėjau kojas ant žemės. Atsistojus atsargiais žingsniais patraukiau link spintelės su rūbais ant jos. Paėmusi juodas kelnias jas apžiūrėjau. Man įdomu kaip jis perka drabužius mums, kai nežino dydžių, nes šios kelnės man buvo mažos. Tikriausiai spėlioja. Paėmusi megztinį į rankas apžiūrėjau. Turėtu tikti.
Netinkamus drabužius numečiau ant lovos, o tinkamus sulankščiau ir nunešiau į spintą. Kai kuriuos drabužius pasiėmiau, nes nusprendžiau nueiti išsimaudyti, ir pagaliau persirengti. Lėtai patraukiau link kambario durų, o pasiekus išėjau iš kambario. Vonios kamabrys buvo kiek toliau nuo kambario ir atrodo vienas šiame name, tad tikiuosi nebus užimtas, nes tektu vėl eini atgal į kambarį. Mano laimei jame nieko nebuvo. Įsmukus vidun užsirakinau, kad nieks neateitu. Prisileidus į vonią šilto vandens užsukau kraną, o tada nusirengiau ir įlipau į ją. Keista, bet prie vonios buvo visokių reikmenų. Nuo šampūno iki vonios putų. Galbūt ir seniau kažkas joje gyveno arba Zayn šiandien tai nupirko. Tiesą sakant, buvo gerą būti šiltame vandenyje. Senai ir be buvau vonioje. Tik kartais dušu pasinaudodavau tame viešbutyje.
Užsimerkiau ir įsivaizdavau, kad esu savo namuose, savo vonioje. Norėjau atitrūkti nuo žiaurios realybės. Tačiau man neišėjo. Staiga atsimerkiau vos išgirdus, kaip durys atsidaro su girgždėsiu. Pažvelgiau į jų pusę. Pro duris įėjo Zayn. Kiek pasimuisčiau vonioje.
-Buvo užrakinta, tai reiškiasi užimta - Tariau. Jis rankoje laikė raktus. Ir jų buvo apie šešis.
-Man tai nesukliūdys pasižiūrėti ką tu darai. Reikėjo įsitikinti, kad tu čia, ir niekur nepabėgai. - Atsakė. Jo veido mina buvo rimta.
-Jau pasižiūrėjai, aš čia. Galbūt jau eik - Atsargiai pasakiau. Nenorėjau jo supykdyti, kad vėl neprimuštų.
-Jau čia aš spręsiu tai. - Atsakė. Dabar jis atrodė šiek tiek susinervinęs. Nieko jam neatsakiau ir jis tiesiog išejo. Net neužrakindamas durų. Bent išėjo. Nesmagu buvo, kai spoksojo į mane.
Dar pabuvus vonioje išlipau ir kūną nusausinau su rankšluosčiu. Sunkiausia buvo apsirengti. Tai gana ilgai užtruko ir vėl teko kęsti skausmą. Išėjau iš vonios ir nusprendžiau nusileisti į apačia. Viršuje buvo tylu, galbūt jie pietauja apačioje. Vis gi norėjau valgyti ir aš. Leistis laiptais labiau sekėsi nei jais kilti. Apačioje buvo taip pat tylu. Nesigirdėjo nei garselio. Įėjus į virtuvę nieko nebuvo. Tai buvo keistą. Jau norėjau grįžti į kambarį, kai iš lauko parėjo Cayden.
-Kur visi kiti? - Paklausiau jo.
-Lauke. Atėjau tavęs, nes Zayn liepė ir tave atvesti.
-Kodėl lauke?
-Nežinau. Tikriausiai Zayn tikrina ar kuri nors bėgs pasitaikius progai - Atsakė ir atidarė duris. - Tai dėl saugumo.
Tai pasakęs paėmė man už alkūnės ir pradėjo vestis už namo. Negalėjau eiti taip greit, kaip jis.
-Kas yra? - Pastebėjęs mano persikreipusį veidą paklausė.
-Nieko. Tik koją pasitempiau - Atsakiau. Jis kiek sulėtino žingsnį. Tikrai nesigirsiu, kad Zayn mane sumušė. Gerai, kad bent ant veido nėra mėlynės. Kitoje namo pusėje buvo veranda, o joje merginos ir Zayn. Cayden mane į ją nuvedė, o tuomet atleidęs alkūnę atsitraukė. Atsisėdau tarp Leah ir Tia. Ant stalo buvo padėta maisto, tad į lėkštę įsidėjau valgyti. Ši diena buvo graži ir saulėta. Pakėliau akis pažvelgdama į Zayn su Cayden, kurie kalbėjosi. Šiuo metu mūsų net nestebėjo. Bet galbūt jis to ir nori, kad kuri nors bandytų bėgti. Kaip ir Cayden sakė. Aš tiesiog ramiai sedėjau kaip ir kitos. Baigęs apie kažką šnekėti Zayn atsirėmė į turėklus ir įsmeigė žvilgsnį į mus keturias. Jis išsitraukė ginklą ir apžiūrėjo, o tuomet pažvelgė į mus.
-Kol kas protingai elgiatės. Nei viena nebėga, o tik ramiai sėdi. Bet atrodo laukia galimybės kada aš nueisiu ar atsuksiu nugarą. Pavyzdžiui tu Elisha. Viskas labai pastebima. Žinokit turiu du pistoletus. Puikiai šaudau su abiem rankom - Kalbėjo Zayn. Jis išsitraukė dar viena pistoletą. Tada staigiai užtaisęs juos abu nusitaikė į Elishos pusę ir šovė. Tik ne į ją, o jai prie šonų. Sienoje liko skylės. Pati Elisha krūptelėjo išsigandus.
-Dar kuri nors galvoja apie pabėgimą?

___________________________________

Labai, labai ačiū už 12K peržiūrų ir 1.20k vote. Esu nustebus ir tuo pačiu laiminga, kad ši istorija sulaukė tiek peržiūrų. Nesitikėjau to, kai ją kūriau. Dar norėjau pareklamuoti istorija pavadinimu "Mission - L23A", ją kuriu su drauge. Paskaitykit bent 1 dalį, gal sudomins.
Tai kaip visada laukiu jūsų komentarų ir vote.

Killer // Z.M ✔️Where stories live. Discover now