Prasėdėjau likusia nakties dalį pas Delise kambarį. Ji gulėjo nejudėdama ir girdėjosi tik jos kvėpavimas, kuris rodė, kad ji vis dar gyva. Man neišėjo užmigti ir mąsčiau tik apie tai, ką ruošiausi padaryti su šia nepilnamete. Nebūčiau sau atleidęs, jei būčiau ją išprievartavęs.
Iš kišenės išsitraukiau savo telefoną ir jį atrakinęs peržvelgiau naujausius pranešimus. Nebuvo nei žinučių, nei skambučių iš to žmogaus, kurio tikėjausi. Buvo tiktai šiuo metu nereikšmingi reikalai, kurie gali palaukti. Suminkiau greitai žinutę merginai, kuri tikriausiai jau niekad man neatleis. Garsiai atsidusau ir mintyse meldžiausi, jog ji man atrašytų. Galbūt ji jau miega, visgi vėlu. Tikinau save, kad galbūt ji miega ir atrašys ryte. Viltis miršta paskutinė.
Nesulaukęs atsakymo įsikišau telefoną atgal į kišenę ir peržvelgiau akimis kambarį. Nė nepastebėjau kaip greit valandos praslinko ir pradėjo švisti. Jau greitai. Greitai Zayn čia pasirodys ir nieko negaliu sugalvoti ką daryti. Galbūt imti Delise ir bėgti, bet tai nebūtų teisinga kitų merginų atžvilgiu. Taip pat Zayn greit išgirstų kaip mašina užsikuria, o pėškom eiti rizikinga. Ji apsvaigusi, o aš nesu ant tiek pajėgus ją nešti visą kelią. Įžvelgiu vien minusus. Man galas, bet kokiu atveju. Užmerkiau savo akis, kurios jau pačios merkėsi. Bent šiek tiek reiktų numigti. Buvau beveik užmigęs, kai staigiai atsimerkiau, kuomet mergina suklykė ir staigiai atsisėdo. Ji dar giliau kvėpavo nei pirmai. Atrodo, jog ji vis dar nepastebėjo manęs. Vos po poros sekundžių ji staigiai pasisuko prie lovos krašto ir apsivėmė. Visas skrandžio turinys atsidūrė ant žemės. Tik tuomet ji pakėlė akis ir pažvelgė į mane. Atrodo, kad ji vis dar nelabai suprato kas vyksta ir su ranka perbraukusi per lūpas atsigulė vėl.
-Kodėl tu čia? - Taip neaiškiai ir tyliai paklausė, jog iš pat pradžių aš jos nesupratau ir buvau priverstas pasakyti, kad pakartotų.
-Atsimeni ką paskutinį kartą darei? - Prabilau.
-Nežinau. Buvau virtuvėje, tikriausiai.. ir valgiau, o dabar aš čia... man bloga ir silpna. Kas vyksta? - Pasimetusiai kalbėjo. Man tuo pačiu palengvėjo ir tuo pačiu ne. Ji bent neatsiminė, jog aš lindau prie jos, tačiau turėsiu paaiškinti situaciją.
-Zayn tau į maistą pridėjo svaiginamųjų ar kažko panašaus, ir.. - Ji staiga nutraukė mane.
-Ar jis pasinaudojo manimi? - Jos veido išraiška iškart pasikeitė, o balsas pradėjo drebėti.
-Deli, ne. Išklausyk manęs iki galo. Jis tavęs nelietė..
-Gerai - Mergina atsiduso.
-Kadangi kažkuri iš jūsų kažko prikalbėjo, jis norėjo, jog įrodyčiau, kad toji mergina tik melavo, o jei neįrodysiu - nužudys lyg išdaviką. Zayn liepė man tavimi pasinaudoti kol esi apsvaiginta arba kitaip mirsiu. Atsinešiau tave čia, tačiau negalėjau ir negaliu to padaryti. Renkuosi mirtį. Jau išaušo, todėl jis greit turėtų čia pasirodyti ir man galas - Išdėsčiau dalį dalykų nutylėdamas, nes kitaip ji nekęstų manęs. Ji šiek tiek pagalvojo prieš atsakydama.
-Ne, jeigu tai padarysi pirmas. Nužudyk jį.
-Aš nesu išdavikas.. kad ir kažkaip padedu jums, neleidžiu jam smurtaut ar imtis prievartos prieš jus, nereiškia, kad išduodu jį. Juk sakiau, kad jis yra man ir gero padaręs.
-Tai leisi jam tave nužudyti?
-Ne, bandysiu tartis - Atsakiau jai.
-Tu niekad nesuprasi koks jausmas sėdėti čia ir..
-Patylėk, vis dar galiu persigalvoti.
-Tu neišdrįsi - Ji drąsiai atkirto. Pakėliau akis į ją piktai pažvelgdamas.
-Tu provokuoji mane, tarsi to norėtum.
-Ne... - Tyliai atsakė. - Tik neatrodai tas, kuris galėtų taip padaryti, todėl nebijau tavęs.
-Manęs nejaudina penkiolikmetės. Mus skiria aštuoni metai, brangute. Tu dar vaikas, kuris turėtų būti su tėvais, o ne būti psichopato auka, bet čia nelabai galiu kuo padėti.
-Gali, bet kažkodėl nenori.
-Gal ir yra tiesos. Nenoriu sėsti, nes įduotumėte mane tikrai.
-Dėl kitų nežinau, bet tik ne aš.
-Kurgi ne - Pavarčiau akis.
-Padėk mums, prašau. Pasiilgau savo šeimos.
-Aš irgi pasiilgau daug ko, bet nieko negaliu padaryti - Atsakiau jai. Girdėjau kaip ji atsiduso iš nusivylimo ir daugiau nieko nebesakė. Tylėjau ir aš, nes norėjau šiek tiek ramybės ir pagalvoti. Jis greit čia bus, galiu pradėti skaičiuoti minutes.
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...