36 Dalis

1.3K 117 14
                                    

Sedėjau ramiai verandoje atskirai nuo visų. Keista, nes lauko durys buvo atrakintos ir bet kas galėjo išeiti į lauką. Taip padariau aš, prieš tai apsvarstydama pabėgimo galimybes. Aplink vien miškas - pražūtis man. Stebėjau kiek toliau siūbuojančius medžius. Po mažu vėjas kilo, o saulė pasislepė už debesų, atrodo, jog tuojaus lis. Girdėjau paukščių čiulbėjimą ir tai ramino. Tai priverčia šiek tiek užsimiršti apie pastaruosius įvykius šiom dienom.
-Buvau pagalvojęs, kad pabėgai - Zayn garsiai pasakė taip išblaškydamas mane bei priversdama sudrebėti. Jis artėjo link verandos, kas neteikė man didelio džiaugsmo. Nusukau nuo jo akis nieko neatsakydama.
-Pastebėjau, jog pradedi klausyti manęs ir net nebėgi, o ramiausiai čia sėdi - Lyg pasididžiuodamas pasakė ir aš pažvelgiau į jį.
-Ne, tiesiog žinau, kad šis miškas didelis ir jame be vandens bei maisto ilgai neišgyvenčiau, tad belieka čia pagrobtai sėdėti - Atsakiau jam ir atsistojau iš savo vietos.
-Sėskis, Deli - Jis griežtai pasakė ir aš atsisėdau piktai pažvelgdama į jį. -Matai, tu klausai manęs. Seniau to nebūdavo. Pažanga.
-Tuomet kodėl tu čia? Nereikėtų kitų prižiūrėti, kad jos nepabėgtų?
-Ne. Tia klauso manęs, Elisha vien tik guli savo kambaryje. Leah, dėl jos paabėjočiau, bet toli nepabėgtų. Turiu pistoletą su pilna apkaba, kurioje dvylika kulkų, neprašaučiau visų - Atsakė jis ir atsisėdo priešais mane iš kišenės išsitraukdamas cigarečių pokelį.
-Tuomet saugok Leah, o ne čia sėdėk.
-Aš čia dažnai ateinu, o ir tu čia, taip išeina, jog dabar stebėsiu tave - Atkirto prisidegdamas cigaretę.
-Aš galiu išeiti.
-Sėdėk, aš tau juk nieko nedarau, o tu net ir man nieko nedarant bijai manęs - Pasakė jis ir aš nuryjau seiles. -Tavo veidas viską išduoda.
-Kodėl būtent mane pasirinkai tą vakarą pagrobti? - Paklausiau atsidusdama.
-Pagalvokim.. - Įtraukęs dūmų ir juos greit išpūtęs tarė. - Pirmą kartą tave pastebėjau parduotuvėje, kuomet buvai su tėvais. Nematei manęs. Kritai į akį tuo metu. Tavo smulkus kūnas bei nekaltas veidelis man patiko. Pasekiau tave iki namų ir dar savaitę prieš pagrobdamas tave stebėjau. Reikėjo apgalvoti kiekvieną žingsnį prieš imantis veiksmų. Domėjausi apie signalizacija tavo namuose, nes viena retai kada būdavai išėjus, nebent kai būdavo šviesu ir per daug akių. Tada teko imtis kitų veiksmų. Įsilaužiau į tavo namus, tačiau pripažinsiu, geriau nebūčiau tavęs grobęs. Tiek vargau dėl tavęs ir praktiškai esi man nereikalinga. Iš šalies tuo metu pasirodei kitokia nei esi dabar.
Ramiai pasakojo Zayn, o aš kiek užsigalvojau. Niekada jo taip ir nepastebėjau kur nors. Tuo metu nebūčiau pagalvojus, kad esu sekama.
-Tu tikrai nesveikas - Pasišlykštėjau, bet jis regavo ramiai. Dabar suvokiu kaip stipriai ji nekenčiu.
-Vėl tos pačios kalbos. O tu esi sveika, kuomet tave ištinka panikos priepoliai? - Nusišaipė jis atsiremdamas į stalą, kuris skyrė mus.
-Tai ne tas pats - Atrėžiau.
-Kiek kartų aš tave išgelbėjau, bent jaustum pagarbą.
-Gal dar paprašysi padėkoti, kad mane pagrobei? - Piktai pasakiau ir vėl atsistojau iš savo vietos.
-Gal - Tarė. Apėjusi jį išėjau iš verandos ir nuėjau link namo durų. Dabar buvo gerokai popiet ir aš vis dar nieko nevalgiusi, derėtų užkąsti kažką. Tyliai pravėriau namo duris ir įėjau. Apačioj buvo tylu ir atrodo, kad nieko nebuvo. Nuėjau į virtuvę ir pasiėmiau šiek tiek maisto. Laikas ėjo, o tai reiškia, kad vakare bus kitos eilė, galbūt ir vėl mano. Neskubėdama valgiau ir daug ką apgalvojau.
Iki vakaro nieks nebuvo atėję į virtuvę, tad joje ramiai ir praleidau porą valandų. Man reikėjo tylos ir ramybės, ypač, kad Zayn nesirodė. Išties bijojau jo ir tikrai nenoriu jo matyti. Atėjus vakarienės metui nusileido visos merginos, netgi ir Elisha ir pasirodė Zayn. Jis pagriebė Leah už alkūnės sustabdydamas ją. Ji iškart pradėjo priešintis, o mes jai niekuo negalėjom padėti. Jei tik pabandytume, tikriausiai, jis sumuštų mus visas. Teko stebėti jos nieko verta pasipriešinimą jam ir girdėti jos verkšlianimą.
-Ne! - Ji suspigo, kol Zayn bandė ją sutramdyti. -Cayden tave užmuš, vos tik sužinojęs ką darai su mumis visom.
-Ką pasakei? - Staiga Zayn paleido ją ir kuriam laikui sustingo. Susižvalgiau su Tia, suprasdama, kad Leah paskelbė mirties nuosprendį Cayden. Zayn nužvelgė mus visas, o jo veido išraiška daug ką išdavė. Leah, ką tu padarei?

Killer // Z.M ✔️Where stories live. Discover now