Zayn baigęs vedžioti kitas merginas į tualetą,išsivedė mane iš ten.Kad ir kaip norėjau pasipriešint jam vedantis mane kažkur,negalėjau.Visa kelia spoksojau į žemę iki kol priėjom gan gerai pažįstamas kambario duris.Zayn jas atidarė ir stumtelėjo mane į vidų.Atsistojau apie spintelės ir atsirėmiau į ją.Žiūrėjau į žemę, nedrįsdama pakelt akių į jį.Net nežinojau ką aplamai turėčiau daryt.Zayn vakar užsiminė, kad kažką yra man paruošęs, kas tikrai manęs neguodžia.
-Žinau, kad to nedarysi gražiuoju, bet aš vis tiek paimsiu tave jėga - Zayn prabilo ir aš kiek sutrikau.
-Nedarysiu ko? - Paklausiau.
-Čiulpsi man - Paprastai pasakė.Mano lūpos kiek prasivėrė.Ko kito aš dar galėjau tikėtis? Visgi kažkada jis lieps man gražiuoju su juo permiegot arba išprievartaus.Ir žinoma, aš tikrai savo noru nesikrušiu su psichu, tas pats ir dabar.Aš nesiruošiu prieš jį klupėt ir čiulpt jo daiktą.Tai verčia mane norėt vemti.Man dar tik penkiolika, esu tik tai paauglė, kuriai pirmiausiai reik užaugti.Nesu kekšė, kuria galima pasinauodot, kai kas nors užsinori.Iki šiol buvau suplanavus savo ateiti, kuria tikriausiai galiu pamiršti.Zayn ją sugriovė, vien pagrobdamas mane.
-Ne.Nesiruošiu to daryti ir nepriversi manęs - Papurčiau galvą, pakeldama akis į jį.Neketinau lengvai pasiduoti jam.Jeigu reikės priešinsiuos iki kol išseks mano jėgos, bet tikrai aš jam to nedarysiu.
-Dar pažiūrėsim - Apsilaižė savo lūpas ir pradėjo artintis link manęs.Norėjau sprukt, bet jis sugavo mane ir pastatė atgal į vietą, tik šįkart prispaudė prie spintelės.Trankiau jo krūtinę.Bandžiau jį pastūmt kuo toliau nuo tavęs, bet kaip visada man nepavyko.Jis stipriai laikė mane prispaudęs ir nieko nedarė.Supratau ko jis laukė.Zayn laukė kol aš išseksiu ir galės mane lengvai pasiimti.Ant spintelės nieko nebuvo kas galėtų man padėti.
-Nustok priešintis.Juk žinai, kad galiu priverst tave daryt tai, ko noriu aš ir tu tam nepasipriešinsi.Tiesiog pasiduok - Sušnabždėjo šalia mano ausies.Nesiruošiau jam pasiduoti.Puoliau į neviltį kaip mano jėgos blėso, o išsilaisvint iš jo gniaužtų neturėjau galimybės.Kai pakankamai išsekau Zayn kiek atsitraukė nuo manęs ir aš pasinaudojus atlaisvinta koją spyriau su ja jam į tarpkojį, o tada tiesiog sprukau.Išbėgau pro duris ir patraukiau visai į priešinga pusę nei ten yra kitos merginos.Nežinojau kaip baigsis visa tai, tačiau aš nenorėjau daryt jam oralinio.Stengiaus bėgti kuo greičiau, nes žinojau, jog Zayn ilgai netruks, kol vysis mane iš paskos, o tuomet aš gyvas lavonas.Pasukau į dešinę pamatydama dar viena tiesų koridorių ir daug durų.Kai kurias iš jų bandžiau atidaryti, bet visos, kurias atidarinėjau buvo užrakintos.Dar kartą pasukus į dešinę ir pamačiau tik akligatvį.Padėjau čia visas esančias duris atidarinėt.Jos prakeiktai buvo užrakintos ir nesuprantu kokio velnio.Stipriai strenkiausi į vienas ir jos atsidarė.Tikriausiai buvo surudyjusi spyna.Įeidama uždariau duris ir apsidairius aplink patalpą ieškojau akimis kuo galima būtų jas užremt.Čia buvo daug dulkių,lūženų ir porą senai nenaudotų daiktų.Priėjau prie spintelės panašios kaip Zayn kambaryje ir pradėjau ją stūmti link durų.Atsikvėpiau, kaip durys buvo užremtos, tik jeigu Zayn norėtų čia įsiveršti, jis galėtų tai padaryti gana laisvai,manau.Darkart apsidairiau aplink patalpą ir tik dabar pastebėjau langą, kuris buvo neužkaltas ir pro jį matėsi vaizdas.Priėjau prie jo ir jį atidariau.Pažvelgiau žemyn ir tikrai esu aukštai, jeigu šokčiau - užsimuščiau.Galėjau matyti šiokia tokia pastato būklę.Tai buvo viešbutis ir jis neatrodė toks apleistas iš išorės, kaip tikėjausi.Jis buvo dar gana gražus.Pakėliau akis į viršų ir pažvelgiau į kitus pastatus stovinčius priešais.Iš aukštai galėjau matyti daug daugiau, negu naktį kada buvo tamsu ir nieko negalėjau normaliai matyti.Kiti pastatai taip pat atrodė apleisti ir atrodo, aš esu apleistam miestelį.Už pastatų ir namų galėjau matyti kelią, kuris mano manymu vedė iš šio miestelio.Niekada nesu čia buvus ar, juolab, mačius šios vietos.Kur po velnių aš esu? Mano apžiūrėjimus nutraukė trenksmas į duris ir tai privertė mano širdį suspurdėti.
-Deli, žinau, kad tu čia ir tau geruoju nesibaigs - Už durų pasigirdo piktas Zayn balsas.Ėmiau panikuoti kaip iš čia man pabėgti.Ryžausi kvailiausiam savo poelgiu.Neturėdama išeities kaip iš čia pabėgti, aš atsisėdau ant palangės ir pažvelgiau į žemę.Ruošiausi šokti, jeigu Zayn čia įsiverš, žinau, kad manęs laukia ne kas, todėl geriau mirsiu.Laukiu nuomonių ir vote. ❤️
YOU ARE READING
Killer // Z.M ✔️
Fanfiction1998 metais, nieko nekalta moteris su vyru, buvo nužudyti. Atvažiavus policijai, buvo rastas 5 - metis berniukas besislėpentis spintoje. Manoma, jog berniukas viska matė, tačiau jokios informacijos nebuvo išgauta, todėl po tryjų mėnesių ieškant žudi...