17 Dalis

1.7K 125 3
                                    

-Ne, ji nekalta, kad tavo norų neišpildė.Iš vis nei viena neturėtume daryti to, ko tu užsigeidi, mes turime jausmus, atvirkščiai nei tu - Rebecca paniekinamai su juo kalbėjo.
-Galbūt todėl man ir nerūpi - Zayn šaltai jai atkirto, tuomet pažvelgė į tą pusę, kur gulėjo negyva Lexie.
-Kuri? - Jis paklausė, bet nei viena neatsakėm.
-Klausiu, kuri nužudė ją?
-Grace - Šalia manęs stovėjusi Tia atsakė.Jis trumpai pažvelgė į Tia, o tada jo žvilgsnis nukeliavo jai už nugaros, kur stovėjo Grace.
-Nesitikėjau - Zayn vos pastebimai šypelėjo. - Metas grįžti atgal.
Zayn išsivedė dvi merginas, o kitos liko vis dar čia užrakintos su Lexie lavonu.Vis dar nedrįsau žvelgti į jos pusę.
Galiausiai jis išvedė visas merginas išskyrus mane.Šiam kambarį buvau likus viena, neskaitant lavono.Tikiuos, kad jis manęs čia nepaliks vienos.Tikriausiai išprotėčiau.
-Nagi, - Atsisukau į tą pusę iš kur sklido balsas.Zayn mostelėjo galvą, jog judinčiausi.Tai ir padariau, nebenorėdama čia daugiau būti.Ėjau paskui jį, nieko nesakydama.Zayn sustojo atidarydamas kambario duris.
-Eik - Paliepė, aš papurčiau galvą.Zayn garsiai atsiduso, o tuomet pažvelgė į mane.
-Neversk imtis ne pačių maloniausių priemonių.
-Ar nebūtų paprasčiau, tiesiog mane nuvesti mane ten, kur visos? - Paklausiau.
-Ne - Atkirto.
-Aš nenoriu eiti į tą kambarį ir daryti tai, ko tu nori, ir net nesiruošiu.
-Taip, tu darysi.
-Ne.
-Aš priversiu.
-Nepriversi.
-Priversiu.
-Ne - Ginčijausi su juo.
-Gerai, pažiūrėsim ar priversiu, ar ne, todėl judinkis, galėsim išsiaiškinti kas teisus - Pasakė prieidamas arčiau manęs.
-Nenoriu - Atsakiau ir atsitraukiau žingsniu.
-Aš nenusiteikęs dabar žaisti su tavim.
Norėjau bėgti, kaip jis pradėjo artėti prie manęs, bet man vos apsisukus sugavo mane ir iš už nugaros pakėlė nuo žemės.Jam norėjus mane įnešti į kambarį pradėjau spardytis.Kojomis atsispyriau į sieną, taip priversdama Zayn atsimušti į sieną už jo.
-Esi nepasiduodanti kalė - Prie ausies pasakė.Dar po poros bandymų jam pavyko įgrūsti mane į jo kambarį.Norėjau sprukti, kaip jis uždarė ir užrakino kambario duris, ir kambaryje likau viena, bent tiek gerai.Kambaryje pastebėjau padėtą padėklą su maistu ant spintelės, kuri buvo šalia lovos. Regis jis iš anksto planavo mane čia atsivesti, bet kas būtų buve, jei vietoj Lexie, bučiau aš padurta? Tada tikriausiai būtų Elisha atsivedęs, arba kitą merginą.Buvau išalkus, tad nieko nelaukusi puoliau valgyti.

-

Kada pavalgiau ir Zayn vis dar buvo negrįžęs, aš spėjau išsimaudyti, nesvarbu ar jis man leido, ar ne.Gal kiek keista, tačiau pasikuitus jo kambaryje, tarp rūbų radau moteriškų ir sau tinkamų drabužių.Lėtai praverdama vonios duris apsidairiau, aplink kambarį įsitikindama, kad jame nieko nėra.Iki kol jis grįš, reiktų čia dar pasikuisti, galbūt kažką naudingo rasiu.Pirmiausia iškuičiau visas spinteles, jose nieko įdomaus nebuvo.Daugiausią rūbų.Kambaryje per daug visko ir nebuvo, tad mąsčiau, kur dar galėčiau pasikuisti.Pažvelgiau į lovą, o tuomet pažiūrėjau kas po ja.Iš po jos ištraukiau kažkokią dėžę ir ją atidariau.Joje gulėjo porą pistoletų.Vieną iš jų paėmiau į ranką ir apžiūrėjau, nemokėjau su juo elgtis.Atsistojau, dėžę palikdama prie lovos.Nežinojau, ar jis užtaisytas, ar ne, tačiau buvo su apkaba.Paspaudus miktuką, buvusi šalia rankenos, apkaba iškrito.Ji buvo pilna.Įdėjau ją atgal ir vėl atsargiai apžiūrėjau ginklą.Esu tik filmuose mačius kaip jį užtaisyti.Galbūt tai yra mano vienintelė išeitis pabėgti, todėl aš pasiryšiu nors ir nušauti Zayn.Tik jeigu išdrįsiu.Pabandžiau pistoletą užtaisyti kaip per filmus, tačiau man nesigavo.Juk nevisada iš pirmo karto pavyksta? Dar kartą pabandžiau ir pasigirdo spraktelėjimas.Atrodo man pavyko, bet nesu įsitikinusi tuo.Visgi teks rizikuoti.Atsisėdau ant sofos ir laukiau.Bet jeigu man nepavyks, Zayn mane pačią sušaudys, neprašauamas nei vienos kulkos.
Mano širdies plakimas pagreitėjo, kaip išgirdau durų atsirakinima.Iškart atsistojau ir iškėliau ranką su ginklu, nusitaikydama į duris.Giliai įkvėpiau, bandydama nusiraminti ir save įtikinti, kad tai bus geriausia ir aš galėsiu grįžti namo, jei tik tai padarysiu.Durys lėtai prasidarė ir pasirodė tamsiaplaukis.Jis sustojo judėjęs, kai mane pamatė.
-Padėk tai - Jis lėtai ištarė.
-Jis nežaislinis, gali ir pati nukentėti - Pasakė ir priėjo kiek arčiau.
-Nesiartink - Pasakiau suimdama ginklą abėjomis rankomis, nes su viena buvo sunku jį išlaikyti nutaikytą į Zayn, kaip ranka drebėjo.
-Tu juk neišdrįsi, o kai neišdrįsi, geruoju nesibaigs.
Tuomet aš ir šoviau.

Killer // Z.M ✔️Where stories live. Discover now