Yatakhaneye vardığımda halimi gören Bella:
'Ne oldu sana böyle? Ko-kolun acıyor mu?'
'Ya boşver. Acımıyor.' Dedim
Pijamalarımı alıp banyoya girdim. Sehpanın üzerine kıyafetlerimi koyup güzel bir duş aldım. Saçımı kurttuktan sonra pijamalarımı giyindim. Yatağıma uzandım. Uykum yoktu. Ama uyumak istiyordum. Keşke bu yaşananların hepsi bir rüya olsaydı. Aslında bu bir kabus. Gözlerimi açtığımda yastığım sırılsıklam olmuş. Uyurken ağlamışım. Bella yemek getirdi. Hiç iştahım yoktu. Ağzıma birkaç lokma tıkabildi. Ağzıma tıkılmış yemeklerden sonra, James ı arayacaktım. Aradığımda ekranda bir yazı belirdi "yalanlar yüzünden meşgulüm"
'Ha yalanmış... Seni düşündüğüm için, seni sevdiğimden, özür dilerim... Ailem... Sen... Birlikte başarabiliriz demiştin hani. Sence başarabilir miyiz?!' Gözlerimden yaşlar döküldü. Yorganı birisi çekiştirmeye başladı. James!! Sırıtmaya başladı:
'Evet Clara. Başarabiliriz'
'Ama sen Sen burada ne arıyorsun'
'Bella çağırdı. ' dedi
Ona olanları anlattım. Anlatırken ağlamaya başladım. Ailemin ortalıktan kaybolması beni çok etkiledi. Bana sarılıp başımı okşadı. Sinirden bir elini yumruk yapmış,
'Sen merak etme birtanem. Sen sakın endişelenme.'
Yataktan kalkıp tam gidecekten ona sarıldım ve teşekkür ettim. James ın yanımda olması beni az çok yatıştırmaya yetmişti. Bilgisayarın başına oturdum. Ailemi bulmak için gidebilecekleri yerleri araştırdım. Ama işe yarar birşey bulamadım.James beni aradı. Depo da beni beklediğini söyledi. Üstümü değiştirip yatakhaneden çıkıp depo ya doğru koşmaya başladım...
Vardığımda Bella yı kaçıran adam sandalyede kanlar içinde oturmuş küfür ediyordu. James beni görünce:
'Bu lanet olası adam ne yaptı sana?!!'
'Sakin ol James. Ölücek şimdi!'
'O seni öldürmeye çalıştı.' Adamın yüzüne bir tane daha yumruk attı.
'Tamam dur artık!' Dedim. Adamı öldüresiye dövmüş olmalı ki yer hep kan olmuştu.
'Bana bak!' Diye tokat attı adama 'birdaha Clara'nın etrafında seni görürsem' ardından gözüne yumruk attı, 'Seni öldürürüm!' Saçlarını tutup kendine çevirdi 'seni öldürürüm anladın mı?!' James yanıma gelip elimi tuttu:
'Gidiyoruz burdan!'
'James bırak kolumu canımı acıtıyorsun!'
Birlikte bir arabaya bindik. Yol boyunca hiç konuşmadım. James a baktığımda dövmekten elleri kan olmuş arabanın camına yumruk atıyordu.
Araba durdu. Dışarı çıkıp bir banka oturduk. Aslında zorla oturdum. Bana olanları anlattı.
'Bak Clara bu olanlar için senden özür dilerim. Benim yüzümden ölmek üzereydin. Bana ne kadar kızsan haklısın. Seni kaçıran adamın ismi Colin. Aileni o kaçırmamış. Ya da ailene birşey yaptırmamış. Anlıycağın başka birileri yapmış bunu'
'Peki kim?! Neden yapmışlar ki!!!'
'Bilmiyorum. Ama ben senin hep yanındayım merak etme'
Ormana bakıp derin nefes alıp
'Biliyorum James. Teşekkür ederim.'
Bana gülümsedi. Konuşmama devam ettim:
'Beni iyiki vampir yapmışsın!'
'Neden. Hiç beğenmemiştin oysa!' Dedi.
'O zaman seni tanımış olmazdım. Baksana! Senin sayende hayata tutundum.'
'O da var' diye sırıttı.
Artık kendimi eskisi kadar güçlü hissediyorum. Sanki tekrar şarj olmuş gibiyim.
'Clara, ben seni öptüğüm için özür dilerim. Yani bilmiyorum birde-' dedi
'Özür dilemene gerek yok.' Dedim
Arkamıza yaslanıp gökyüzüne baktık. Ellerimiz buluştu. Birsüre sonra yıldız kaydı:
'Hadi dilek tut!' Diye bağırdım.
'Tuttum' dedi
'Peki ne tuttun?'
'Geleceğimizi...'
Daha sonra gözlerimiz buluştu. Bu sefer sessizliği Gök gürültüsü bozdu ardından bulutlar ağlamaya başladı. Üzerimde ceket yoktu. James deri ceketini çıkrtıp bana verdi. Şu an james gibi kokuyordum. Çok ıslanmıştım. Duş üstüne duş aldım. James koşalım dedi ama ben koşamam dedim. Beni kucağına alıp yatakhaneye koştu.
Çok hızlı gelmiştik. Ben etrafımda dönmeye başladım çünkü yağmuru çok seviyordum. James bana şaşkın gözlerle bakıyordu. Sonra ona sarıldım.
'Clara hasta olucaksın. Baksana haline!!! Sırılsıklamsın.'
Yatakhanede odama kadar eşlik etti. Birden hapşırdım.
'Aferin sana!! Hasta oldun bak!' Dedi
Bella odanın kapısını açtı. James gitti.
Gülmeye başladı:
'Vaaayy knk.'
'Sus bee! Chris bey ne yapıyor?' Der demez üzerime atladı. Hemen üstümü değiştirdim. Çok üşüyordum yorganın içine girdim. Sonra da üşümüş bedenimle derin rüyalara daldım.
CLARA~JAMES
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Aşkı (Tamamlandı)
VampireBen kendimi onda buldum. Onun gülüşünde, onun gözlerinde... Karanlığımda ışık oldun,gökyüzümde yıldız. Bakışında aşkı buldum ben. Öldüm sen benim ruhum oldun. Sen beni değiştirdin! Kalp midir sev diyen, Yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? sahi nedir s...