Jeremy

171 15 0
                                    

Bella yatağımda oturmuş gülmeye başladı. Bu gülme biçimi hiç hoşuma gitmemişti. Ha! Bu beni kaydıraktan itti dimi yhaa!

'Bella! Sen mi ittin James ile beni?!'

Gülmeye devam etti. Şansını zorlamaya çalışan!.. Neyse onun kafasına yastık attım. Gülmesi kesildi. Attığım yastığı aldı ve bana attı.

'James ile... Uuuuuu muck muck!'

'Bella şansını çok fazla zorluyorsun.'

Biraz dövüştük. Yorgunluktan kısa bir duş alıp uyudum. Gözlerimi açtığımda Bella duş alıyordu. Birden kapı çaldı. Saçlarımı düzenledim ve kapıyı açtım.

'Ben danışman Stella. Dövüş sanatları dersiniz akşama ertelenmiş. Saat 8:00 sınıfınızda olunuz.' Dedi ve gitti. Saate bakmamla çığlık atmam bir oldu. Saat 7:45 ve ben daha üstümü değişmem ve yemek..! Bella yı çağırdım. Oda hemen kurulanıp giyindi. Beyaz üniformamı giydim onun altına da bize verilen beyaz patikimsi şey. Saçlarımı bu sefer at kuyruğu yaptım. Bellada hazırlandı. Yemekhaneye inemedik. Çünkü geç kalmıştık. Koşarak vampirlerin bulunduğu salona girdik. Boy sırasına girdik ve öğretmen:

'Bugün aynı renkte olanlar dövüşecekler!' Ne?? Ben James a vuramam ki! Öğretmen konuşmasına devam etti.

'Her renkten 1 kazanan!! Yere düşen elenir! Sonra renkler arası düello. Pes etmek yok yerlerinize geçin!!'

James la göz göze geldik. Somurtmaya başladı. Öğretmen düdüğünü çaldı ve herkes hareketlendi. James bana yaklaştı tam çelme takıcaken ayağının üzerinden zıpladım. Hızlı bir biçimde bacaklarının arasından geçtim tam vuracaktım beni bacaklarının rasına sıkıştırdı. Ve ters takla atıp beni ileri savurdu. İki ayağımın üstüne düştüm. Sanki dans ediyorduk. Diğerlerine baktığımda üniformalarına kan sıçramış acımasızca dövüşüyorlardı. Kulağımda bir acı hissettim ve dengem... Herşey tavandaydı. Ve sert bir darbe! Kulaklarım... İlerledim ve bir çelme... Geriye doğru birkaç adım sendeledim ve soğuk duvarı sırtımda hissetim...

JAMES

Kendimi kaybetmiş Clara ya zarar vermiştim. Hocayı dinlemeden Clara nın yanına gittim. Onu kollarımın arasına alıp odam götürdüm. Ranzaya çıkıp yatağımım üzerine bıraktım. Vampirlerin darbeleri hızlıca geçer. Ama onun bu hali beni derinden etkiledi. Morlukları geçti. Bende onun yanına uzandım. Saçlarıyla oynamaya başladım. Çok tatlı uyuyordu. Sonra bende rüya alemine daldım...

CLARA

Gözlerimi açtığımda ranzanın üstündeydim. Ama bu oda benim odam değil. Bildiğin ahır! Ve sert bir cismin bana sarıldığını hissettim. Baktığımda James bana sarılmış uyuyordu. Çok tatlı uyuyordu. Çok sıkı sarılmıştı. Nefes alamıyordum. Sonra uykusunda sayıkladığını duydum:

'Hayır... Onun bir suçu yok! O masum'

Kim masum? Ne diyor bu?!

'Claraaa!!!!' Diye bağırarak yataktan doğruldu.

'Efendim James! Galiba rüyanda beni dövüyordun?' Dedim. Hala bana vurduğuna inanamıyorum.

'Şey- şey ahh! Berbat bir kabus gördüm.' Dedi bana bakarak.

Unuttum. Kuralı! Bir odada erkek ve kız olamaz. Disipline gitmek istemiyorum doğrusu! Yataktan doğruldum.

'Clara gidiyor musun?!'

'Evet James. Kuralı hatırla!'

Başını onaylayarak salladı. Ve odadan çıktım. Oda numarası 50.hömm ahır numarası desek daha iyi...

Bugün şelaleye gidicektim. Kafa dinlemem lazımdı. Ailem hakkında olumlu düşünmeye. Ne zaman odama baksam masamdaki ailemin resmini görüyorum. Resimde gülüyorlar. Şu an da mutlular mıdır? Gözümden bir iki damlayı serbest bıraktım. Odama girdim ve küçük bir el çantası hazırladım. Bella'ya şelaleye gideceğimi söylemedim. Belki James a söylerse... Biraz yalnız kalmalıyım. Çantamı sırtıma aldım ve son süratle koşmaya başladım. Şelaleye vardığımda saat gece 12:00 ı gösteriyordu. Etrafta dolaşmaya başladım.

Ailemden kim ne istiyor olabilir ki! Onların hiçbir suçu yok! Jamesın düşmanları mı var?! Onu ilgilendiren meseleler beni neden ilgilendiriyor?! Arkamdaki bir kahkaha ile kendime geldim. Kesinlikle bu kızı tanımıyorum.

'Seni korkutmak istemezdim.' Aslında korkmamıştım. Konuşmasına devam etti 'Ben Jeremy! Aslında kampa gelicektim fakat bir aksilik çıktı.'

Hmm doğru söylüyor bu şahıs. Çünkü kampa geliceklerde Jeremy de vardı.

'Ben de Clara.'

Kız sıcak kanlı geldi bana. Başlarda sizli bizli konuştuk. Daha sonra birbirimize alıştık. Çok geç olmuştu saat gece 2 ye geliyordu.

'Jeremy benim gitmem lazım. '

'Lütfen gitme Claraaa!'

Dedi ve bir arabaya bindik. Bir süre sonra bir barın önünde durdu.
Yaa bu kız delinin teki! Beni kolumdan sürükledi. Ve içgi ısmarladı. İçgiyi alıp bir çiçeğin üstüne döktüm. Kafama dank eden... Vampir olduğumu hatırladım ve bardan dışarı çıkıp yatakhaneye doğru son sürat koşmaya başladım.

JEREMY

O kızı tanıyorum. Aslında beni iyi birisi zannediyor. Hmm ben kim miyim?? James ı isteyen birisiyim. Ve o kız ismi neydi haa Clara pisliği onu benden alamaz. Ona acıyorum. İçgi içtim iyice sarhoş oldum.

CLARA

Yatakhaneye vardığımda yemekhaneye gittim. Artan yemekleri yedim. E napıyım? Akşam yemeğini de yememiştim. Sonra odama çıktım. Bella ile sohbet ettik. Daha sonra James ile mesajlaştık. Sonrada gözlerimi kapattım...

Jeremy yeni kahraman!
Yorumlar ve Voteler...

Vampirin Aşkı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin