Beyaz

181 15 3
                                    

Bella nın sesiyle uyanacağımı düşünürken teleonun çalmasıyla uyandım. Gözlerimi telefonumun ışığı yüzünden zorla araladım. Arayan Chris di. Telefonu açtım:

'Alo... ' dedim.

'Bella yanında mı?!' Dedi

Yataktan sarkıp aşağı baktığımda yatağında onu görmedim.

'Hayır. Galiba yemekhaneye inmiş olabilir Chris!'

Telefonu kapattı. Chris ve Bella'nın yemekhanede konuştukları günden sonra böyle olmuştu. Yataktan inip kıyafetlerimi değiştirdim. Dağınık saçlarımı taramak çok zordu. Birkaç acı çığlıktan sonra saçımı tarayabildim. Converse leri giyip yemekhaneye indim. James ı gördüm el salladı bende ona. Yemeğimi yiyince Dövüş sanatları sınıfına giricektim. Hızlı adımlarla sınıfa doğru yürüdüm. James da arkamdan geliyordu. Sınıfa girince öğrenciler sıra olmuştu. Bende boy sırasına göre yerleştim. Birkaç öğrencide geldikten sonra öğretmenin acımasız düdüğünü kulağımda hissettim.

'Evet! Bugün çok farklı şeyler yapıcağız. Kızlar!! Siz şu pembe kabine giriceksiniz. Tam 10 tane aynı model fakat farklı renklerde size karma olarak bir kıyafet verilecek giyinip geliceksiniz. Erkekler!! Sizde böyle yapıcaksınız. Ama siz mavi kabine.Kesinlikle arkadaşınızla takas yapmayacaksınız.' Dedi. Öğretmenin düdüğüyle kabinlere koşmaya başladık. İçeri girdiğimizde bir bayan bize kıyafet torbasından kıyafet veriyordu. Mayo tarzı şeylerdi. Ama altı tayttı.Tam olarak renkler şöyleydi.
Pembe
Mavi
Sarı
Turuncu
Siyah
Beyaz
Kahverengi
Kırmızı
Gri
Lacivert

Bana düşen renk BEYAZDI

giyindim. Daha sonra renge göre bize ayakkabı verdiler ben beyazdım. Bana beyaz patiğe benzeyen bişey verdiler. Onları da giyince dışarı çıktık. Erkekler zaten çıkmıştı. Bella Ya düşen renk maviydi. Daha sonra öğretmen devam etti:

'Şimdi erkekler ile kızlar renginiz olanla eşleşin.!'

Baktığımda James da beyaz almış. James yanıma gelip:

'Beyaz seni açmış!'

'Tşk'

Hepimiz aynı renkle eşleşip ikili sıraya girdik. Öğretmen:

'El ele tutuşun sonra ip getirip bağlıyıcaz sonra herkes birbiriyle dövüşücek. Grup yok! Hepiniz çift siniz. '

Düdüğü ile başladık. Ama Sanki James benle aynı hareketleri  yapabiliyor gibi.

'Dikkat et claraaa! Arka tekme!'

Hemen dediğini yaptım. Thomas ve arkadaşı yere çakıldı. James ile birbirimize kafa hareketi yapıp hepsini dövdük. GalibA kazandık!!! Öğretmen elimizi çözdü. Ve:

'Beyaz Çift kazandı!!' Dedi ve bizi tebrik etti. Öğretmen devam etti:

'Artık dövüş sanatları kıyafetiniz bu!' Dedi ve gitti. Genede iyi beyaz fena değil.

Kıyafetlerimizi alınca Bella ile odaya çıktık. Odaya girince bella ya sordum:

'Bella iyi misin?'

Anlatmaya başladı:

'Chris benden ayrıldı. Nedeni de benim iyiliğim mişşş!' Dedi ve ağladı.

'Bir bildiği vardır elbet. Şimdi sakin ol'

Yatağına girdi ve benle konuşmadı az çok bende acısını anlayabiliyorum. Yarın sınav olacağımız için ders çalışmaya başladım...

Vampirin Aşkı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin