Uyandığımda James ben sedyedeydik. Sağa sola baktığımda tüm vampirler... Ellerimiz kollarımız sedyeye bağlanmıştı. Heryerimde bir ağrı. James a baktım o hala uyuyordu. Görevliler uyananları sakinleştirmeye çalışıyordu. Hemşire odadan çıktı ve büyük bir iğneyle geri döndü. İğnenin içine kırmızı bir sıvı çekti. Yanındaki görevli konuşmaya başladı.
"Sakin olunuz! Dolunay yüzünden kendinizden geçtiniz. Şu anda güvendesiniz. Hepinizi Nasıl bulduk derseniz. Buraya ilk geldiğinizde hepinize cip yerleştirdik. Bu Dolunay etkisi siz ve kurtlara özel güçler ekler. Bu iğneyi her birinize yapacağız. İğne yüzünden 2 gün uyuyacaksınız. Bizde o sırada güçlerinizi öğreneceğiz." Dedi. Soldan başlayarak teker teker iğne yapmaya başladı. İğne yapılanlar gözü açık bayılıyordu. Gözleri kurumaması için göz damlası da döküyorlardı. Sıra James'daydı. James acı bir çığlık attı. Bir süre sonra o da gözü açık bayıldı. Sıra bendeydi. Kendimi çok kasmıştım.
Hemşire:
"Kendini sıkma! İğne içinde kalabilir."Kendimi rahatlatmaya çalışıyordum. Küçüklüğümden beri iğneden nefret ederim. Birde bu iğne hayvan kadar. Güzel şeyler düşünmeye çalıştım. James'ı Karameli...
Uyandığımda bir görevli yatağımın yanında oturuyordu.
"Nasıl hissediyorsun?" (G)
"Her yerim yanıyor." (C)
"2 gündür tüm vampirler uyuyordu. O zaman a kadar kazandığınız özellikleri inceledik ve sende garip bir özellik bulduk!" (G)
"Ne-ne gariplik şimdi?" (C)
"Herkes 1 özellik kazanırken sende 3 özellik keşfettik." (G)
"Peki bu iyi birşey mi?" (C)
"Hemde harika birşey! Fazla özellik..." (G)
"Peki hangi özellikler?" (C)
"1. Güneş'e artık çıkabilirsin bu seni etkilemez.
2. İstediğin Zaman manyetik bir koruma kalkanına sahip olabiliyorsun.
3. Sünü daha çözemedik. Fakat araştırmalarımıza göre o şeyi düşündüğünde inanılmaz fazla güç elde ediyorsun. Ama o şeyi biz değil sen bulacaksın." (G)"B-ben Nasıl bulacağım ki?!" (C)
"Hepinize ayrı bir ders vereceğiz güçlerinize özel dersler. Özelliklerinizi geliştirmek için. Ama 3 özelliğini hiçbir arkadaşına söyleme! En iyi dostuna bile. Eğer kötü insanlar bunu öğrenirse seninde ve vampirlerinde hayatı tehlikeye girer. Bunun için söz verir misin?" (G)
"Tamam. Bu özelliği kimseye söylemeyeceğim. Peki ya sorarlarsa ne özellik kazandın?" (C)
"Güneş beni etkilemeyecek de." (G)
"Tamam" (C)
Görevli odadan çıktı. 3 özelliğim olmuştu ve bu harikaydı. Diğerlerinden farklıydım. Bunu keşke James'a da söyleyebilsem. Ama kimseye söyleyemeyeceğim. Her yerimde bir ağrı. Çok kötü bir durumdayım. Zar zor yataktan indim. Masamdaki James'ın bana verdiği hediyeyi açtım ve notu okumaya başladım.
'Sevdiğim kıza,
Clara seni çok seviyorum. Seni her gördüğüm Zaman neşeme neşe katıyorsun. Ben seninle tanıştığımda yeniden doğdum. Seni ilk gördüğümde nefes aldığımı hissettim... Çünkü sen benim en değerlimsin... Bazen çok korumacı olabiliyorum. ❤️ ama herşey senin için...James...
Seni seviyorum James...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Aşkı (Tamamlandı)
VampireBen kendimi onda buldum. Onun gülüşünde, onun gözlerinde... Karanlığımda ışık oldun,gökyüzümde yıldız. Bakışında aşkı buldum ben. Öldüm sen benim ruhum oldun. Sen beni değiştirdin! Kalp midir sev diyen, Yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? sahi nedir s...