Sınavda Beni Sormayacaklar

168 15 0
                                    

Gözlerimi araladığımda ders çalışırken uyuya kalmışım. Kitaptan başımı kaldırıp etrafa bakındım. Bella yatağa oturmuş kulaklıkla müzik dinliyordu. Elimi yüzümü yıkayıp, kıyafetlerimi değiştirdim. Yemekhaneye indim. Yemek yiyince havuza gitmeyi karar verdim. Mayomu, havlumu, terliğimi, havuz gözlüğümü çantama koydum. Bella'ya sordum.

'Bella! Geliyor musun?'

Bella kulaklığını çıkarttı:

'Sen git.' Dedi

Onu zorlamadım. Daha sonra odamdan çıkıp havuz odasının giyinme kabininde mayomu giyindim. Havuz olimpik havuzdu. Yüzmeyi çok seviyordum. Ayağımı dokundurduğumda içim ürperdi. Havuzun merdivenine oturdum. Daha sonra bir erkek yanımda havuza atladı. Sırılsıklam oldum! Üşüdüğüm için havuzun içine girdim. Gerçekten yaptığı büyük kabalıktı. Sırt üstü havuza uzandım. Daha sonra kulaç atıp yüzdüm. Canım sıkıldığı için şezlongun üzerine uzandım. İleri baktığımda James arkadaşlarıyla şezlonga oturmuş sohbet ediyordu. Bende havluma sarılıp kabinde kıyafetlerimi değiştirdim. Saçımı havlu ile sarıp odama doğru yürümeye başladım. Boğazım çok acıyordu. Zaten o yağmurlu günden beri burnum akıyor. Umarım sınav olmadan geçer. Odaya vardığımda bella ders çalışıyordu. Onun dikkatini bozmadan sessiz adımlarla yatağıma uzandım. Gözlerimi kapatıp uyudum.

Uyandığımda zar zor akşam yemeğine yetiştim. Yemeğimi yiyince ders çalıştım. Yarın sınav var sonuçta... Kimyaya 1 biyolojiye de 1 saat çalıştıktan sonra bilgisayarda birkaç test çözdüm. Çoğunu doğru yaptığım için memnuniyetle kitapları kapatıp Bella ya baktım. Yüzü çok solgundu. Chris onu çok üzdü. Birden böyle olması gerçekten şaşırtıcıydı. James ın Coline söylediği sözler aklıma geldi. İster istemez güldüm. Onu çok özlemiştim. Dersler yüzünden görüşemiyorduk. Ama olsun tatilde biryerlere gidiyorduk. Koridorda tanıık bir kahka sesi duydum. Kapıyı aralayıp baktığımda James arkadaşlarıyla birşeyler konuşuyordu. Hiç mi ders çalışmıyor bu?! Sonra sınavdan düşük not alıcak. Kapıyı kapatıp can sıkıntısından bavulumu düzlemeye karar verdim. Bavulu açtım tüm kıyafetleri yatağıma koydum. Sonra elime sert birşey geldi. Onu da çıkardım. Anne ve babamın fotoğrafı... Çok özlemiştim onları. Onlara sarılıp masamın üstüne koydum. O sırada telefon çaldı. James arıyordu:

'Alo Clara! Ya çalışma odasındayım. Biyoloji ve kimya defterini getir.' Dedi ve telefonu kapattı. Biliyordum zaten. Aklı sonunda başına geldi. En azından bir doğrusu çıksa iyi! Defterlerini alıp çalışma odasına girdim. En arkadaki sıraya oturmuş telefonuna bakıyordu.

'Geldim!'

Yanındaki sandalyeye oturdum. Ona ilk başta kimyayı anlattım. Ama o deftere değil bana bakıyordu. Sinirimi bozdu.

'Sınavda beni sormayacaklar James. 1 doğrunun çıkmasını istiyorsan deftere biraz göz at!'

Gülmeye başladı:

'Clara ama odaklanamıyorum.'

Aldırmadan defterdekileri anlattım. Hem bende çalışıyordum. İkisinide anlattıktan sonra bilgisayardan test açtım. Hepsini doğru yaptı ama bir tane boşu vardı. Boşunu anlattım. Bana teşekkür etti. Birlikte odalarımıza çıktık. Bella banyo yapıyordu galiba. Pijamalarımı giyip kitap okudum. Daha sonra James ile mesajlaştık. Daha sonra uyumak istedim. Fakat bi türlü uyuyamıyordum. Gözlerimi açtığımda James odamdaydı. Dişleri kanlıydı. Yanıma yaklaştı. Ve bana "Ailenin kanı çok lezzizdi' dedi Ve...

Vampirin Aşkı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin