Kapı açıldı ve Bella bi tomar paketi yere yığdı:
"Selam ben geldim. Of çok yoruldum. Bu arada sana hediye aldım." Dedi. Hediyeleri çok seviyordum. Bana uzattığı paketin içinden siyah topuklu ayakkabı çıktı:
"İğüğiiğiiğğ!" Dedim ve onları kenara koydum. Gözlerimi kapattım ve sakin olmaya çalıştım.
"Ya sen kızsın sen o topuk-"
"Lütfen onu ağzına alma! Çok iğrenç! Hediyen için sağol. Ama giyemeyeceğim." Dedim ve yatağıma yattım.
Neden bu kadar iğreniyorum biliyor musunuz? En son eski okulumda balodayken yakışıklı bir çocuk beni dansa kaldırdı. Herkes bize bakıyordu. Bende to****u ayakkabı giymiştim ve yere düştüm. Dans ettiğim kişi beni video ya alıp kahkaha bastı. O gün bugündür tiksiniyorum."Tamam sıkıntı yok Clara!" Saat 13:45'di hemen hazırlandık ve savaşmaya gittik. Ya da haksızlık yapıp kazanmaya...
Kavanozu ayarladık. Cebime koydum ve James'ların yanına gittik.
"Ooo hoşgeldiniz." Dedi Thomas.
Moralim iyi değil. Haksızca kazanmak bana göre değil. Rengimiz kırmızı onların mavi... Lazer silahlarımızı bize verdiler. James bana baktı:"İyi olan kazansın şebeğim."
"İyi olan Şapşalım." Dedim ve bizi salona aldılar. Etrafta yapay ağaçlar ve sisler vardı. Sık ağaçlardan dolayı ben yağmur ormanlarına benzettim. Anons ettiler
3...2...1... Başla!Herkes biryere saklandı. Ben de köprüden geçerek yukarı savundum. Erkekler kızları köşeye sıkıştırmış puanları topluyorlardı. Adriana bana işaret verdi. Hemen herkes beni görsün diye köprüden geçip, aşağı indim ve kavanozdaki kanı bir çırpıda boynuma sürüp yere yattım. Birkaç dakika sonra James ve arkadaşları yanıma geldi. Çok telaşlanmışa benziyordu James.
"Oyun durdu! Kapıyı açın yaralı var!!!" Dedi ve beni kucağına aldı. Salondan çıktık. Plan hiç uygun gitmiyordu. James t- shirtini yırttı ve boynuma sardı:
"Dayan Clara! Acil ambulans çağırın." Dediği anda ben:
"Hayır gerek yok. Ben iyiyim." Diyebildim. James'ı çok telaşa sokmuştum zaten. Bu yalanı uzatmaya gerek yok
"Ama senin boynun kanıyor? İyi değilsin." Dedi bana bakarak.
"Hayır kanamıyor sadece hayvan kanı." Dedim üzgünce. Bana bakarak:
"Nasıl yani? Açık konuşur musun lütfen?!" Dedi sesinden öfke belli oluyordu.
"James senden ve diğer arkadaşlarından özür dilerim. Adriana planladı bizde kabul ettik. Boynuma kan sürünce sizde başıma top-" diyemeden
"Ha? Yanlış mı duydum siz hile yapmışsınız. Ve ben bu konularda sadece başında durmadığımı biliyorsun!" Dedi kızgın bir şekilde. Bizim kızlar da salondan çıktı.
"Hadi hadi herkes minibüse daha fazla oyalanmaya gerek yok." Dedi Thomas.
Hepimiz minibüse bindik. Off ya neden kabul ettim ki? Bella'nın ayaklarına basıp:
"Seni evde tavuk sosu yapacağım." Dedim.
James'ın da tshirtinden de ettim. O ayakta dışarı bakıyordu. Clive söze girdi:
"Hadi millet bu günü kenara bırakalım. Yemek yemeğe gidelim mi?" Dedi.
James:
"Kusura bakmayın tadım yok!" Dedi ve bana baktı. Tek suçlu ben miyim? Bir oyun bu kadar mı üzer? Ama hile yapılırsa...
Yatakhaneye gittik ve sosumuza başlayalım. Odaya gidince Bella:"Beni istediğin gibi döv! Rahatlarsın." Dedi ve kollarını iki yana doğru açtı.
İsteksiz bir sesle:"Çok isterdim ama halim yok." Dedim ve duvar kafamı dayadım.
"Rezil olduk! Kaybetsek bu kadar üzülmem." Dedim. Resmen kaybetmiş olduk tam oynamasak da. Zaten yenilecek olan insanlar hile yapar,plan kurar. Off ya kafamı bunla meşgul etmem bana da saçma gelse de ilk defa bir oyunda hile yaptım. Ve olmadı. Kafamı dağıtmak için bilgisayarı açtım ve minecraft oynamaya başladım. Biraz daha oynadım daha sonra Facebook'a girdim. Tam o sırada öğretmen içeri girdi ve duyuru yaptı:
"Sevgili öğrenciler dolunay'daki güçlerinizi artık kullanabiliyorsunuz. Şimdi sıra normal derslerde. Umarım başarılı olursunuz! 1 hafta sonra okul başlıyor. " Dedi ve gitti.
Ooo yaşasın dünyanın en kötü günü. 1 hafta sonra okul başlıyor.
•••
Clara kendi kendine gülmeye başladı. Bu haber onda ters tepki mi yaşattı ne?
"Clara iyi misin? Hey!" Dedim.
"Efendim Bella. Dalmışım." Dedi.
Ben müzik dinlerken Clara'da uyuyordu. Başımızı belaya sokan kişilerden birisi ben olduğum için Clara'ya soslu tavuk almak zorundaydım.
•••
Gözlerimi kapatmış düşünüyordum. Acaba bizi affederler mi? Her neyse artık konuyu kapatayım. Uykum geldiği için daha fazla uykuya karşı çıkamayıp, uykuya daldım...
Arkadaşlar umarım iyi gidiyordur. Vote ile destek olursanız bölümler hızlı gelir ve daha özenli yazmaya çalışırım.
💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Aşkı (Tamamlandı)
VampirosBen kendimi onda buldum. Onun gülüşünde, onun gözlerinde... Karanlığımda ışık oldun,gökyüzümde yıldız. Bakışında aşkı buldum ben. Öldüm sen benim ruhum oldun. Sen beni değiştirdin! Kalp midir sev diyen, Yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? sahi nedir s...