Gözlerimi açtığımda saat 7'ye geliyordu. Yataktan doğruldum ve banyoya girip sıcak bir duş aldım. Kıyafetlerimi değiştirdim ve MP3'ümü alıp odadan çıkacakken kapının önünde bir kutu buldum. Elime aldım ve açtığımda içinden siyah uzun bir elbise çıktı. Kesin Bella'nın işi olduğunu düşünürken içinden bir not çıktı.
"Clara bu elbiseyi giy ve ormana git!" Yazıyordu. Dünyanın en saçma yazısı ve ben elbise giymem. James! O yazmış olmalı!! Elbiseyi giydim ve altına converselerimi iğrenç durmuştu. Benim topuklu ayakkabım yoktu. Bella'nın hediyesi dedim ve topuklu ayakkabıyı ayağıma geçirdim. 3 yıl olmuştu giymeyeli. Çok şık olmuştum. Saçıma da topuz yaptıktan sonra odadan çıktım ve ormana doğru yürümeye başladım...
Ormanın ortasındayım ve etrafta kimse yok. Ya da işsizin teki beni buraya çağırmış olabilir. Birden takım elbiseli bir Adam bana yaklaştı. Yüzüne dikkatli baktığımda Josh karışımdaydı. Hayal kırıklığına uğradım. Oysaki ben James ile birlikte olacağımızı düşünüyordum.
"Merhaba Clara" dedi ve şarkı çalmaya başladı.
"Bu da ne bö-" diyemeden eliyle belimi kavradı ve dans etmeye başladık. Bu çok saçma! Dans bitince yiyecek dolu sofraya oturduk.
•••
Clara ile sofraya oturduk. Tavukları götürüyordu hem de soluksuz. Ona baktığımda boynundaki yarayı fark ettim. Sohbet açılsın diye:
"Clara boynuna ne oldu?" Dedim. Öksürdü ve suyundan birkaç yudum aldı:
"James beni dönüştürürken küçük bir öpücüğü hepsi bu." Dedi ve gülümsedi.
Şu James da neymiş be! Sanki çok yakışıklı. İçki şişesini çıkardım ve Clara'nın bardağına doldurdum. Kendime sadece su koydum.
"Sağol Josh ama ben içgiyi sevmiyorum." Dedi.
"Tüm dertlere!" Diyerek bardağımı kaldırdım. O da kaldırmak zorunda kaldı. Ben su dolu bardağımı bitirdim. Clara da içgi dolu bardağını.
İçgi Clara da etkisini göstermeye başladı. Değişik hareketler yapıyordu. Şimdi sıra bende:"Clara kurtlar hakkında ne biliyorsun? Senin gücün ne?" Dedim. Hepsini anlatırsa onu alt etmek çocuk oyuncağı!
"Yooo! Söylemek yook! Benim midem gidiyoo!" Dedi bağırarak. Lanet olsun içgi işe yaramadı.
"Ama söylersen evliliğimiz hakkında konuşuruz." Dedim gülerek.
"Sen James mısın? Evlenecek miyiz aşkım?" Dedi sallanarak. Kafası yerinde değil. Beni James zannediyor olmalı.
"Evet aşkım. Hatta şimdi bile sana yüzüğünü verebilirim!" Dedim gülerek. Ah Clara! Söyle hadi!!!
"Sen biliyon ki neden söylüyüm?!" Dedi gülerek.
Doğru ya o mal biliyor."O Zaman yanıma gel!" Dedim. Sallanarak yanıma gelirken yere düştü.
"Ahh! Kafaam..." Dedi yerde yuvarlanarak.
"Orada kal! Bence orada çok güzel gözüküyorsun." Dedim. Öksürmeye başladı ve ayağa kalkmaya çalışıyordu.
Ağaçtan sesler duydum. Ve birisi bana yumruk attı:"Defol git Josh yoksa seni öldüreceğim." James bana yumruk atıyordu. Oradan hemen kaçtım...
•••
Bir Adam beni kucağına aldı.
"Nereye götürüyorsun beni deli oğlan!!" Dedim. Herşey bulanık gözüküyordu. Ve o yumuşaklığı hissettim.
Gözlerimi açtığımda odamda yatağımdaydım. Ayağa kalktım ve banyoya koştum. Midemdekileri çıkardım. Ağzımı çalkaladım ve sifonu çektim. Dün gece doğru düzgün birşey hatırlamıyordum. Üstümdeki pijamayı görünce:
"Allah allah! Ben elbise giymiştim."
Yerdeki çamur izlerini takip ettiğimde dün giydiğim elbise çamur içindeydi.
Dün çok içmiştim. İğrenç bir tadı var ve yemek borum yanıyor! Limonatayı buzdolabından çıkarttım ve içtim. En azından rahatlatmıştı. Yatağıma girdim. Ve uzun süre tavana baktım.
Kapı çaldı ve içeri James girdi:"Off Clara! Birdaha seni elin Adamı ile görürsem..." Diye devam ediyordu. Yastığımı dikleştirerek oturum.
"Josh vardı sen-"
"Sus! O iti zaten hallettim. Önemli olan sen! Bundan sonra birdaha bensiz gitmek yok Clara!" Dedi bana kızgın bakarak.
"Yoksa sen bizi kıskandın mı?" Dedim gülerek.
"Ne kıskanacağım sizi Sadece sana birşey olacak diye endişeliyim." Dedi bana sarılarak.
"Kıskanç sevgilim benim." Dedim saçlarıyla oynadım.
"Düşünceli sevgilim demen lazım. Sen de az kıskanmıyorsun." Dedi gülerek.
"Ben seni hiç kıskanmıyorum" dedim.
"Pekala ben Jeremy ile buluşucağım sonra görüşürüz." Dedi ve kapıya yöneldi.
"Hayır! Onunla biryere gidemezsin!!" Dedim telaşla
"Birde bana hiç kıskanmıyorum diyorsun." Dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Seni seviyorum Clara. Yarın görüşürüz." Dedi.
"Bende seni seviyorum. Bay bay!" Dedim. Odadan çıktı.
Canımsın...Voteleri unutmayalım. Ve yorumları... Ne kadar Vote o kadar performans. Hepiniz öpüldünüz...
💋😵👈🏼
✍🏼. ✍🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Aşkı (Tamamlandı)
VampireBen kendimi onda buldum. Onun gülüşünde, onun gözlerinde... Karanlığımda ışık oldun,gökyüzümde yıldız. Bakışında aşkı buldum ben. Öldüm sen benim ruhum oldun. Sen beni değiştirdin! Kalp midir sev diyen, Yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? sahi nedir s...