Uyandığımda daha saat 5 di. Kendimi dışarı attım. Çadır çok havasızdı. Bir kaç tane küçük delik olsada oksijeni bizimkiler sömürüyordu. Derin nefes aldım. Üzerime hırka giyip tabureye oturdum. Bulunduğumuz yer çok yüksekti. Galiba dağın en tepesindeyiz. Aşağı baktığımda karınca gibi ağaçlara baktım. Ne kadar küçüklerdi. Çadıra baktığımda James çıkıyordu.
'Günaydın James. Nefes alabildin mi?'
'Sanada günaydın. İçeri berbat. Bir kaç saat kalsayım belki ölebilirdim'
Gülmeye başladık.
'Pijaman güzelmiş James'
'Senin pijamaların da.' Dedi sırıtarak.
Biraz ormanda gezindik. Daha sonra geri döndük. Herkes ayaklanmış eşyaları toparlıyordu. Kamp bitti sanırım. Çadır hariç kampı çok sevdim. Karavana binmeye başladık. Thomas hemen söze atıldı:
'Sayın yolcularımız lütfen bininiz... Kemerleri takalım. Uçuşa geçiyoruz.'
Gülmeye başladık. James karşıya oturdu. Chris önde Bella ile oturuyordu. Chris bir müzik açtı. Romantizim.... Hi hi hii! Bella ile dalga geçmeyi iple çekiyorum.
James bana baktı. Bir an gözlerimiz buluştu. Gözlerimi kaçırdım ve koltuğa yaslandım.
'Geldiiik!! Boşaltın karavanı.!'
Thomas ın sesi ile kendime geldim. Çantamı alıp yatakhaneye yöneldim. James da bana eşlik etti. Birlikte merdivenleri çıktık. Odama kadar eşlik edip gitti.
Ve şimdi Bella hanımı bekliyordum. Yastıkları elime aldım. Hazırdım! Sadece o kapının açılması gerekiyordu. Dikkatimi topladım. Kapı tam açıldı, fırlatmaya başladım.
'Ö-özür di-dilerim Chris!' İnanamıyorum. O kadar sert atmışım ki yere düştü.
'Önemli değil. Bella nerde?!'
'Bilmiyorum. Bende onu bekliyordum.'
'Allah allah! Nerde bu kız! KaravandAn inip yatakhaneye gidicem demişti.!' Dedi
Kapıyı kapatıp gitti. Nerde bu kız? Nereye gitmiş olabilir ki! Telefonu elime alıp aradım ve aldığım cevap:
"Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonr-'
Telefonu kapattım. Nerede bu kız!?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Aşkı (Tamamlandı)
VampirBen kendimi onda buldum. Onun gülüşünde, onun gözlerinde... Karanlığımda ışık oldun,gökyüzümde yıldız. Bakışında aşkı buldum ben. Öldüm sen benim ruhum oldun. Sen beni değiştirdin! Kalp midir sev diyen, Yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? sahi nedir s...