,,Ari?‘‘ zašeptal žeský hlas a lehce se mnou někdo zatřásl.
Popravdě už jsem byla pár minut vzhůru a jen tak relaxovala, ale nepostřehla jsem, že by někdo vešel do místnosti.
,,Ano?‘‘ zašeptala jsem nazpátek a převalila se na druhý bok postele.
,,My jedeme s Tomem koupit ty věci, chceš jet s náma?‘‘ zeptala se znova Sofi.
,,Jasně, aspoň trochu poznám město‘‘ převalila jsem se zpět a usmála se na stojící Sofi.
,,Dobře tak se převleč a za čtvrt hodiny dole ano?‘‘ nečekala na odpověď a vyšla z pokoje.
Vyhrabala jsem se z postele a vydala se do koupelny. Teď mi docvaklo, že jsem si včera nečistila zuby, musíme to napravit. Vyšla jsem z koupelny a zašla do šatny, kde jsem si z kufru z postranní kapsičky vzala kartáček a zubní pastu. Opět jsem se vydala směr koupelna, kde jsem si vyčistila zuby. Už vypotřebovanou pastu jsem hodila do koše a kartáček dala do kelímku.
Napustila jsem si do dlaní ledovou vodu a pořádně si osvěžila obličej. V šatně jsem si rozčesala svoje dlouhé hnědé vlasy a dala si je do volného drdolu. Z poličky jsem si vytáhla jednoduché černé tričko s dlouhým rukávem, protože je pomalu konec zimy, ale teploty ještě nejsou na krátký rukáv, černé, trochu ošoupané džíny a černé tenisky, které jsem si vzala do ruky.
Jak říkám, černá je moje nejoblíbenější barva. Tričko i džíny jsem si oblekla a vydala se s teniskami v ruce dolů.
,,Můžeme jet?‘‘ zeptala jsem se Toma stojícího u dveří.
,,Jojo, jen Sofi, zase jí to trvá‘‘ zasmál se. Potichu jsem se zasmála s ním a obula si tenisky.
,,Sofi‘‘ zakřičel tom nahoru, až jsem sebou trhla.
,,Už běžím‘‘ zasmála se Sofi ze schodů.
,,Hlavně si nic neudělej‘‘ pokáral ji.
Sofi seběhla bez úhony a obula si černé vansky. K černým džínům a růžovému tričku se hodily celkem dobře. Měla ještě černou kabelku a růžové náušnice. ,,Můžeme?‘‘ zeptala se a aniž by čekala na odpověď, vyšla z domu. Následovala jsem ji a Tomáš zamknul vchodové dveře. Všichni jsme nastoupili do auta a pro tentokrát řídila Sofi.
Po pár minutách jsme dorazili k obchodnímu centru a zaparkovali jsme. Sofi dala Tomovi nějaký papír a po malé chvíli se od nás Tom oddělil.
,,My nejdeme nakupovat učebnice?‘‘ zeptala jsem se překvapeně.
,,To zařídí Tom, my jdeme koupit nějaké oblečení a elektroniku‘‘ usmála se na mě Sofi.
,,Aha‘‘ broukla jsem potichu a usmívala se jak sluníčko. Po třech hodinách strávených zkoušením oblečení jsem měla koupených tolik věcí, že mi to snad zaplní celou šatnu. Teď byla řada na boty. Sofi mi koupila asi pět párů vansek a pět párů conversek. Nevěděla jsem kolik to stálo, dokonce jsem se jí i ptala, ale řekla mi, že to nemám řešit.
Potom mi koupila strašnou zásobu obyčejnějších tenisek a nějaké baleríny. Přemluvila mě, abych si vyzkoušela boty na platformě, ale nějak mi to nesedlo, i tak už mám bot dost. Oni snad musí být milionáři.
Taky mi koupila i několik podprsenek, potom co jsem si je pořádně vyzkoušela. ,,Tak oblečení bychom asi měly, půjdeme do drogerie?‘‘ zeptala se s radostí v hlase.
,,Jasně, stejně potřebuju koupit pastu na zuby‘‘ zazubila jsem se na ni. V drogerii mi koupila tangle teezer, už zmiňovanou pastu na zuby, nový kartáček, nové gumičky, deodorant, který mi moc hezky voněl a dokonce průhlednou mascaru, když nevím jak se používá, ale Sofi mi slíbila, že mě to naučí.
Do košíku přidala i pleťový krém a pár věcí pro sebe.
,,Tom už má buď nakoupeno a nebo něco nenašel‘‘ zasmála se Sofi a přitom vytahovala svůj mobil.
Měl zezadu nakouslé jablíčko, takže asi iPhone.
,,Cože jsi? Aha. Tak se zeptej té prodavačky, ne? No vidíš. Takže za hodinu ve Starbucks? Dobře, platí. Zatím‘‘ zavěsila a zasmála se.
,,Nemůže najít prej nějaké učebnice. Pojď, jdeme na elektroniku‘‘ usmála se a už mě táhla k Apple store. ,,Sofi? Nebude to moc drahé? Už tak jste za mě utratili minimálně milion‘‘ řekla jsem a podívala se do země.
,,Pro Ari jen to nejlepší‘‘ usmála se. ,,Pracuju tam už od doby, co mi bylo dvacet pět, takže máme většinu věcí právě od Applu‘‘ oznámila mi a táhla mě dovnitř.
,,Ahoj Sofi!‘‘ zakřičela asi dvacetiletá žena, co stála za pultem.
,,Ahoj Eriko, tohle je Ari‘‘ objala mě kolem ramen a já se usmála.
,,Ahoj já jsem Erika‘‘ přišla a objala mě.
,,Ari‘‘ odvětila jsem.
,,Takže jdete koupit elektroniku jo?‘‘ zasmála se Erika a prstem si posunula tlusté černé brýle.
,,Pro Ari‘‘ řekla Sofi a táhla mě k prvnímu stolku.
,,Který se ti líbí?‘‘ zeptala se mě a pozorovala několik mobilů před náma.
,,Tenhle‘‘ ukázala jsem na prostřední zlatě obarvený mobil.
,,Eri piš si: zlatý iPhone 5S‘‘ zasmála se Sofi a Erika se k ní přidala. ,,Bude ti na hudbu stačit tohle?‘‘ zeptala se a ukázala na malý čtvereček s tlačítky.
,,Sto procentně‘‘ vydechla jsem.
,,Jakou barvu? Tyrkysovou?‘‘
,,Rozhodně‘‘ zasmála jsem se. Usmála se a šly jsme k pokladně.
,,Takže ještě iPod shuffle tyrkysový,
to bude všechno‘‘ řekla Sofi a usmála se na Eriku.
,,Jasně. Luky doneseš to?‘‘ otočila se na o trochu staršího muže, než byla ona a ukázala zářivý úsměv.
,,Jé ahoj Lukáši, vůbec jsem si tě nevšimla‘‘ zasmála se Sofi. Po pravdě, ani já jsem si ho nevšimla.
,,Ahoj‘‘ zasmál se a odcházel do skladu. Erika vypadala zamilovaně.
,,Že vy jste se za ten týden, co jsem tu nebyla dali dohromady?‘‘ zeptala se šťastně Eriky. Ona se jen uculila a oznámila nám cenu. Sofi vytáhla kreditku, se kterou jsem se dneska už hodně dobře seznámila a všechno zaplatila.
,,Tady to je‘‘ došel Lukáš ze skladu a položil před nás dvě krabičky.
Erika nám to dala do Apple tašky a rozloučili jsme se.
,,Teď jdeme do Starbucks za Tomem, tam si dáme kávu a ty si můžeš dát mražený jogurt‘‘ chytla mě za ruku a šly jsme. Oba si dali kávu a já si dala mangový mražený jogurt, nebo mi to tak aspoň přišlo a hrozně mi chutnal. Tom už nejspíš všechny učebnice dal do auta, protože tu žádné tašky neměl.
Dopili jsme a šli k autu. Po cestě jsem přemýšlela o tom, jak se hrozně těším na učení se na mobilu, jelikož jsem ho nikdy ještě neměla.
ČTEŠ
Irritating [Kovy]
FanfictionPříběh o Ari, které jeden jediný kluk dokázal vyčarovat úsměv na tváři. Nebo dva?