,,Ahoj Kovy!'' pozdravila jsem ho, když jsem k němu doběhla.
,,No kde jsi?'' zasmál se. ,,Jo a ahoj.''
,,Trošičku problémky'' s úsměvem jsem pokrčila rameny. ,,Tak kam půjdeme?'' zeptala jsem se se zájmem.
,,Mám celkem hlad, tak co nějaká pizza? A bowling?'' pozvedl obočí a já přikývla.
,,Ale musím tě varovat, ještě jsem to nehrála'' upozornila jsem ho, když jsme vcházeli do restaurace spojené s bowlingem.
,,Tě to naučím, já jsem totiž profík'' mrkl na mě a šel to koupit. ,,Máme to na dvě hodiny'' oznámil mi, když se vrátil a pomalu jsme šli k dráze určené pro nás, zatímco za náma cupitala jedna ze zaměstnantkyň.
,,Tak, jména?''
,,Arinečka'' vyjekl Kovy, než jsem stačila něco říct. Řekla jsem si, že mu to oplatím, došla jsem k zaměstnantkyni a potichu jí řekla jméno, pod kterým bude příští dvě hodiny hrát Kovy.
,,Hotovo, užijte si hru'' s tím odešla a my se s Kovym přesunuli k bowlingovým koulím.
,,Vážně jsi mi tam nastavila jméno Caia?'' zamračil se na mě Kovy a štípl mě do ruky.
,,Víš, že to bolí? A jo, nastavila'' vyplázla jsem na něj jazyk a natáhla se pro devítku. ,,Takže, jak se to hraje?'' zeptala jsem se po zadívání na ostatní dráhy, kde shazovali všechny kuželky.
,,Nejdřív musíš strčit tyhle prsty do těch děr'' ukázal na palec, prostředníček a prsteníček. ,,Druhou rukou si ji můžeš přidržet. Pojď k té čáře, ukážu ti, jak se háže'' jakmile jsem přišla k již zmiňované čáře, Kovy mi z ruky sebral kouli.
,,To je moje koule! Vem si svoji'' přimhouřila jsem oči a ruce si založila na hrudi.
,,Pozdě, máš mít lepší reflexy'' usmál se na mě od ucha k uchu a já jsem si šla pro novou.
,,Musíš si stoupnout, nebo se rozeběhnout - to už je na tobě - a házet kouli rovně tak, abys shodila všechny kuželky. To by potom byl strike a po příštím hodu by se skóre násobilo. To samé je spare, jen ten můžeš hodit na dva hody a ne jen na jeden. Chápeš?'' Pokrčila jsem rameny, ale když jsem uviděla Kovyho výraz, radši jsem slabě přikývla. Kovy se hned rozzářil. ,,Sleduj'' přikázal mi a šel do větší vzdálenosti od čáry, rozeběhl se a hodil koulí. Shodil dvě.
,,Na profesionála je to nějak málo, ne?'' povytáhla jsem obočí.
,,To je kvůli tomu, že je to tvoje kolo'' ušklíbl se na mě. ,,Pojď si to zkusit.'' Neochotně jsem se vydala za ním, po cestě si vzala osmičku a stoupla si k čáře. Myslela jsem si, že mi pomůže, ale tím, že se na mě zezadu celej natiskl, mě překvapil. Nervózně jsem se zasmála a dala prsty tak, jak mi to ukazoval. Jemně mě chytil za ruku a zhoupnul ji směrem dozadu.
,,Musíš ji potom pustit. Tu kouli'' zašeptal mi do ucha u zasmál se. Rychlým pohybem vymrštil kouli směrem dopředu a myslím, že jsem ji pustila v blbém čase, jelikož koule s třísknutím dopadla na dráhu.
,,To bolelo'' ozval se Kovy, když se ode mě odtáhl.
,,Co? Co bolelo? Co jsem ti udělala? Nebo co sis udělal?'' zeptala jsem se rychle.
,,To třísknutí'' zašklebil se a já ho plácla po ruce.
,,Jak to vlastně skončilo?'' zeptala jsem se a poplašně se koukla na dráhu, kde ovšem nebyla žádná zmínka o návštěvě mojí bowlingové koule.
,,V rýze'' uchechtl se Kovy a já ho probodla pohledem. ,,Teď se koukej na profesionála'' pronesl slavnostně a vzal si asi dvanáctku. Rozeběhl se a hodil. Když koule netrefila ani jednu kuželku, otočil se s kamenným výrazem k držáku a vzal si jedenáctku.
,,Prej profík'' řekla jsem sama sobě potichu, když druhá koule zasáhla jen jednu kuželku.
,,Hele, já to slyšel!'' promluvil Kovy a hodil po mně vražedným pohledem. Usmála jsem se na něj jako andílek a v rychlosti se kolem něj protáhla k dráze. ,,Zajdu nám objednat tu pizzu, jo? Jakou chceš?'' zeptal se mě a já se chystala na svůj historicky první hod bez jakékoli pomoci.
,,Dala bych si Hawai'' otočila jsem se, abych se na něho usmála a on odběhl. Nádech. Výdech. Napřáhla jsem ruku a hodila koulí do dráhy. Překvapivě to udělalo mnohem slabší zvuk, než předtím. Trefila jsem jednu! ,,Jo! Jo! Jo! Tadadadadádá tadadadadádá'' začala jsem si tančit, až se po mně lidi museli ohlížet. Hups.
,,Co se tady tak raduješ? Hodila jsi snad strike?'' uslyšela jsem za mnou, tak jsem se otočila.
,,Noooo'' protáhla jsem a pak jsem se zasmála.
,,Ti nevěřím. Zaprvé, házelas poprvé v životě a takový štěstí mít nemůžeš a za druhé, vidím to nahoře na té televizi'' ukázal nade mě a já se začervenala studem.
,,No tak pro mě ta jedna kuželka byla něco jako strike pro více pokročilého'' zasmála jsem se a Kovy se ke mě přidal.
,,Hážeš ještě jednou, tu pizzu nám přinesou do půl hodiny'' oznámil mi a já šla hrát.
***
,,Stejně nechápu, jak jsi hodila ten strike'' zamyslel se Kovy a poškrábal se po bradě.
,,Černá magie, víš co'' mrkla jsem na něj a pak se široce usmála.
,,Hmm, když v Harrym Potterovi byla černá magie, kterou on nepoužíval, tak používal jakou? Bílou?'' zasmál se.
,,Na to nemám odpověď, můžeš se ho jít zeptat'' uchechtla jsem se a dál pokračovala v chůzi.
,,Půjdu'' zamrkal na mě a já se rozesmála na celou ulici, protože u toho vypadal jak nějaká barbína.
,,No, tak jsme tady'' zastavila jsem před naším domem a otočila se na Kovyho. ,,Díky, žes se mnou šel, bylo to super, někdy to musíme zopáknout. Moc jsem si to užila.''
,,To já díky, žes mě vytáhla, jinak bych se do teď nudil nicneděláním. Taky jsem si to užil. Tak-'' odmlčel se. ,,Asi dobrou noc'' usmál se.
,,Dobrou'' objala jsem ho a šla ke vchodovým dveřím. Natáhla jsem ruku ke zvonku, ale včas jsem ucukla a plácla se do čela.
,,Kovy!'' zakřičela jsem na něj, když jsem seběhla zpátky na chodník.
,,Copak?'' otočil se a pomalu se přiblížil.
,,Budu potřebovat tvoji pomoc'' nervózně jsem se zasmála a kýchla jsem.
,,Je to pravda'' zakřenil se. ,,S čímpak?'' na nic jsem nečekala, chytla ho za ruku a zatáhla ho do křoví.
,,Ty na to jdeš nějak rychle'' zasmál se. ,,Ale radši bych se přesunul na nějaké teplejší místo'' bouchla jsem ho do hrudi, aby přestal a keřem jsem prošla dál až na zahradu, kde bylo otevřené mé okno a z něho pověšený žebřík.
,,Pomůžeš mi dostat se nahoru?''
15☆+? :)
ČTEŠ
Irritating [Kovy]
FanfictionPříběh o Ari, které jeden jediný kluk dokázal vyčarovat úsměv na tváři. Nebo dva?