,,Jako že po mě přejíždí vlakem?'' zeptala jsem se ironicky a pohled zaměřila na Honzu, který jen nechápavě zvedl obočí. Až po chvilce mu začaly cukat koutky.
,,Jo ahá,'' teď už se smál na celou kavárnu ,,mě to došlo až teď!''
,,Nekecej Honzo'' vytvořila jsem ze rtů 'O', jako bych se tomu divila. ,,Bez tebe bych to vážně nevěděla'' pronesla jsem s další dávkou ironie. Honza mě jenom zpražil vražedným pohledem.
,,No každopádně, po tobě jede. Ne jako vlakem, ale jako on. Teď to znělo jak kdyby po tobě jezdil v tom druhým smyslu. Ale ten smysl to nedává, protože bys po něm musela jez-''
,,Jo, jo, dobrý Honzo, nemusíš tady rozebírat svoje teorie, které mě nezajímají a co víc, nikdy se nestanou.''
,,jezdit ty'' v klidu pokračoval a úplně ignoroval moji reakci. ,,Je to můj kámoš a líbíš se mu, no a já bych chtěl zjistit, proč ho tak nesnášíš. Teda, nevím, jestli ho nesnášíš, ale aspoň to tak vypadá'' skončil a nejspíš čekal, že teď k tomu něco řeknu. Ale já neměla co, nějakej Kovy mě vážně nezajímal.
,,No, tak co?'' zeptal se mírně podrážděně, když už jsme tam dobrých 5 minut seděli v tichu.
,,Já ti na to nemám co říct, nemám ho prostě ráda, no. Chová se jako arogantní pitomec, který je kdovíjakej youtuber. A já takový lidi, jako je on, zrovna v lásce nemám.
,,A já nejsem arogantní pitomec? Taky natáčím, však víš.''
,,Ty nejseš arogantní pitomec, kterej se chová, jako by mu patřil svět, Honzo,'' zářivě jsem se na něj usmála ,,ty jsi totiž jenom pitomec'' vyplázla jsem na něj jazyk a on si odfrkl, ale pak se usmál.
,,Aspoň že jenom tak'' zasmál se a dopil svoje kafe. ,,Takže ho nemáš rádá kvůli tomu, že je to namyšlenej debil, který si o sobě moc myslí?''
,,Přesně tak'' odpověděla jsem bez rozmýšlení.
,,Uvidíme, uvidíme'' zašeptal tajemně a zvedl se ze židle.
,,Noták počkej'' zakřičela jsem na něj, když byl už pár metrů od stolu. Rychle jsem do sebe kopla svůj čaj, čehož jsem potom hned zalitovala, protože byl u spodu ještě dost horký. Myslím že jsem si právě spálila chuťové buňky. Vzala jsem si kabelku a rychlým krokem se vydala k Honzovi, který stál před schodama.
,,Mám pro tebe malé překvápko'' zlomyslně se usmál, chytil mě jemně za loket a vedl mě do schodů. Jakmile jsme byli na hoře, otočil mě na opačnou stranu a tam jsem zaregistrovala od stolu mávajícího Kovyho.
,,K němu mě nedostaneš'' prohlásila jsem a snažila se otočit, což se mi taky povedlo, ale bylo to k ničemu, jelikož za mnou stál Honza, který mě pevně objal. ,,To není fér'' začala jsem mu bušit do hrudi.
,,Noták, šš, lidi na nás koukaj'' zašeptal mi Honza do ucha.
,,A co jako? Co tady dělá před obědem? Podle mě má snad taky školu, ne? Tak co ku*va dělá tady?!''
,,Má volno, v jejich škole se prý něco opravuje, tak jim ředitel dal volno'' pokrčil rameny.
,,A ty to jako jak víš?''
,,Psal mi'' znovu pokrčil rameny.
,,Já za ním nejdu, tak mě laskavě pusť, ať můžu jít domů.''
,,Nope, Kovy zrovna točí jedno video a potřebuje jeden záběr. A myslím, že by ses toho mohla ujmout ty'' poukázal právě snad na můj herecký výkon v předminulém roce? Jak jsem se tam ztrapnila, protože můj kolega zapomněl text, tak si ho vymýšlel z placu a já nevěděla, co na to říkat?
,,A co jako?''
,,Něco na způsob kdyby byly písničky realita.''
,,A jako jakou písničku bych tam měla být?'' zamračila jsem se na něj, i když to nemohl vidět, protože mě pořád objímal.
,,Myslím, že polibek od Zagorky.''
,,Tak to v žádným případě! A už mě pusť!''
,,To byla prdel, jmenuje se ,Kalhotky si sundej'.''
,,Ještě lepší Honzine!''
,,Nebudeš si tam sundávat kalhotky, chce přirozenou reakci na to, kdyby ti to někdo řekl.
,,Aha, no, tak to s radostí zahraju'' nevině jsem se usmála, když mě Honza s překvapeným výrazem v obličeji pustil ze svého sevření. Sama jsem se otočila směrem ke Kovymu a rozešla se.
,,Ahoj'' pozdravil vesele.
,,Čau'' převrátila jsem očima. ,,Hele, jde ti o to video ne? Mám podmínku, nebude mi vidět do obličeje.''
,,Páni, ty na to jdeš ale rychle'' dvakrát povytáhl obočí a mrkl na mě. Znechuceně jsem odvrátila pohled na Honzu, který už v ruce držel Kovyho kameru. Jak vím, že Kovyho? Protože Honza takovou nemá.
,,Každopádně souhlasím, popřípadě tě zamažu'' řekl rychle ,,a vystřižené části použiju pro vlastní účel'' to už hodně potichu zašeptal, ale pořád jsem to slyšela. Jaký vlastní účely? Že se mi bude smát nebo co?
,,Fajn, můžeme to už natočit?'' zeptala jsem se znuděně a sedla si naproti Kovyho.
,,Jo, sedla sis dobře. Honzo zapni kameru, pojedeme z první ruky.
,,Zvolna kalhotky si sundej'' když to řekl, tak jsem mu vrazila facku. Jakože fakt velkou, měl na tváři obtisk mojí ruky. Takovou facku jsem ještě nikomu nevrazila. Mám takovej pocit, že jsem facku předtím ještě nikomu ani nedala.
,,Čekal jsem jinou reakci'' zaúpěl Kovy a já ho zpražila pohledem.
,,Víš, nejsem holka, co by ti dobrovolně skočila do postele. Ani kdyby mi někdo dal kamion zlata, neudělala bych to! Máš cos chtěl, přirozenou reakci. Já nejsem žádná prostitutka'' s tímto jsem vstala od stolu, popadla kabelku a vydala se pryč.
,,Počkej Ari!'' křiknul na mě Honza a já se otočila. Něco tomu debilovi říkal, položil jeho kameru na stolek a rychlým krokem přešel ke mně.
,,Co je?'' unaveně jsem si promnula spánky.
,,Kovy potřebuje natočit ještě jednu scénu ve fast foodu a potřebuje kameramana, nebudeš ve scéně nebo tak, jen tam prej zakřičí jedno slovo a to je všechno.''
,,Můžu počkat v autě?'' zeptala jsem se, nechci ho už vidět.
,,Jo jasně, tady máš klíčky'' vytáhl je z kapsy od kalhot a dal mi je do ruky. ,,Auto víš kde je?''
,,Jo, jasný'' uchechtla jsem se a chvilku sledovala, jak jde Honza zpátky za Kovym. Já jsem se pak vydala po schodech dolů a ven.
,,Tyjo, kde je to auto? Já myslela, že bylo tady'' skousla jsem si ret a poklepala jsem si na bradě.
,,Hej kočko, za tebou!''
No, nová část :D dneska jsem se probudila brzo ( asi v 5 -_- D:) a jelikož jsem strašně nespavý člověk, rozhodla jsem se vám napsat novou část. A stihla jsem to za hodinku a půl (no fakt si tleskám -_- :D) doufám že se vám líbila. Jinak, snad jste zaregistrovali změnu názvu a coveru, tak mi prosím napiště, jestli je to lepší než předtím, nebo ne. Mějte se a u další části :) xx (doufám že někdo čtete i tyhle nudné poznámky autora :D)
ČTEŠ
Irritating [Kovy]
FanfictionPříběh o Ari, které jeden jediný kluk dokázal vyčarovat úsměv na tváři. Nebo dva?