Chapter 10

832 50 7
                                    

Ou teď mě něco napadlo. ,,Martine půjčíš mi mobil?'' usmála jsem se jako andílek.

,,Jo jasně tady ho máš. Ale nebudu to doufám já, že ne?'' přidržel mobil a zamračil se.

,,Ne, neboj.'' Podal mi mobil a já si sedla na postel. Otevřela jsem jeho facebook a šla jsem napsat nový status.

Martin Carev

Se tady při flašce pěkně zřídili :D -s uživateli Honza Macák a Karel Kovář.

Přidala jsem tomu to video a postla to. Za chvilku začali skákat upozornění a já se usmála.

,,Tady máš mobil, díky'' hodila jsem ho po Martinovi.

,,Bacha! Vždyť je novej!'' převrátila jsem nad ním očima a lehla si do peřin.

,,Já jdu spát, nebuďte mě brzo'' oznámila jsem jim a vlezla si pod peřinu. V pokoji vřískali jak malé děcka, tak jsem je vyhodila a zhasnula si. Vytáhla jsem si ještě v rychlosti mobil a napsala Honzovi na messenger: Mám tě ráda Honzíku :*, aby se na mě ráno tak moc nezlobil. Ušklíbla jsem se sama pro sebe a s úsměvem na rtech jsem usnula.

...

,,Aaaaa'' zapištěla jsem, když jsem ucítila na tváři něco studeného. Bleskově jsem rozlepila oči a oslepilo mě bílé světlo. ,,Auu moje hlava! A proč jste mě polili? Doneste mi prosím vodu s ibalginem'' kňučela jsem naštvaně.

,,To máš za to video a tohle jde na youtube'' vyplázl na mě jazyk a vypl kameru.

Neměla jsem co říct, tak jsem jen čekala na to, až mi donesou nápoj osvobození. Zoufale jsem si mnula spánky ve snaze snížit bolest hlavy.

,,Díky'' poděkovala jsem, když mi Martin donesl vodu s práškem a rychle to vypila. Stoupla jsem si a s mokrým tričkem jsem se vydala k Honzově skříni a vytáhla jsem si tam nějaké jeho. Všichni na mě čuměli jak na debila, tak jsem rychle vypadla do koupelny, kde jsem narazila na Lindu.

,,Ahoj, proč jsi včera nebyla s náma?'' zeptala jsem se mile a sedla si na vanu.

,,Dobrý ráno'' usmála se. ,,Brácha mi to nedovolil'' pokrčila rameny a dál se věnovala čištění si zubů.

,,Že ses ani neukázala'' pronesla jsem po chvíli ticha. Na to jen s úsměvem pokrčila rameny a přenechala mi koupelnu. Hned jsem za ní zamkla a sundala si oblečení. Vlezla jsem si do sprchy, která stála vedle vany, vysprchovala jsem se a umyla si své kaštanově hnědé vlasy. Ručníkem jsem si osušila tělo a pak si i vyfénovala vlasy. Následně jsem se i oblekla, vyčistila si zuby a šla zpátky do pokoje.

,,Že mě to nepřekvapuje'' oznámila jsem, když jsem položila svoje mokré tričko na topení pod oknem.

,,Co přesně myslíš?''

,,Že jste všichni na mobilech'' zasmála jsem se a otočila jsem se k Honzovi, který seděl u počítače. ,,Teda až na tebe'' ukázala jsem na něj prstem a pak jsem k němu přišla blíž, abych mu oznámila, že už odcházím, protože musím zkontrolovat mamku. A taky že chci, ale to už jsem mu neřekla.

,,Tak se tu mějte!'' nečekala jsem na pozdrav a sešla schody.

...

,,Ahoj jsem doma!'' žádná odezva. Kde asi je? Vyzula jsem si boty a namířila si to do obýváku. Byly tam nějaké dvě ženské a mamka, která ležela hlavou vzhůru nohama přes opěradlo sedačky. A ty zbylé ženy více méně na zemi. Na konferenčním stolku leželo několik lahví alkoholu, myslím víno a šampaňské, ale nechápu, jak mohly po tohle vytuhnout v takových pozicích. Potichu jsem došla k mamce, abych je nevzbudila a mírně s ní zatřásla. Zacukaly jí víčka a pak pomalu rozlepila oči.

,,Ahoj Ari'' usmála se ospale a chytla si hlavu, na což se v jejím obličeji objevila bolestná grimasa.

,,No ahoj, přinesu ti prášek?''

,,Byla bys hodná, díky'' došla jsem do kuchyně a vytáhla prášky, napustila jsem rovnou 3 sklenice vody, ale nejdřív jsem donesla jednu, i s práškem mamce. Ta mi poděkovala a já pak donesla i vodu stále neprobuzeným kamarádkám mojí mamky. Najednou mi zavibroval telefon. Vytáhla jsem ho a koukla se, kdo přidal nové video. Mm Honza, na to se jdu kouknout.

,,Mami já jdu nahoru, jo?'' zašeptala jsem a bez odpovědi vyšla schody do mého pokoje. S rozběhem jsem skočila na postel a klikla na upozornění. Já ho zabiju. Já ho prostě suverénně zabiju. Vypnula jsem youtube a zapla messenger. Buď ho zabiju a nebo potrollím. V duchu jsem slyšela takový ten zlomyslný smích.

...

Probudila jsem se do krásného slunečného dne, ale co mi ten den zkazilo bylo to, že bylo pondělí (úplně nesmyslná věta, vím :D). Ale dneska budu trollit Honzu, takže mi to trochu vrátilo náladu. Celý zbytek víkendu jsem mu neodepisovala, nebo spíš neotevírala, protože mi napsal asi jen dvě zprávy a pak byl párkrát u nás doma. Říkala jsem o svém plánu mamce, takže mu taky neotevírala.

Vstala jsem z postele, provedla ranní hygienu a oblekla si tričko s nápisem Stay positive a kraťásky, pod které jsem dala ještě silonky. Vzala jsem si batoh s předem připravenýma věcma a šla po schodech dolů do kuchyně.

,,Dobré ráno'' pozdravila jsem mamku a vzala si z talířku plátek chleba s džemem.

,,Dobré'' usmála se a odpila si ze svého kafe.

,,No, já musím letět, abych byla ve škole dřív než Honza, určitě tu bude i zvonit, tak mu neotevírej. Tak ahoj'' zavolala jsem z chodby, obula si boty a šla jsem do školy. Normálně mě bere Honza autem, ale dneska jedu busem abych to mohla připravit.

Dorazila jsem do školy, přezula se a došla k jeho skříňce, úplnou ''náhodou'' vím, jakou číselnou kombinaci má, takže jsem mu ji otevřela a vytáhla malý kyblík, do kterého jsem nalila vodu z flašky, ten kyblík potom opřu o dvířka tak, aby se při otevření vylila na něj. Ještě jsem do ní dala červené potravinářské barvivo a odložila to. Do tělocviku jsem mu dala kondom s lístečkem: Zavolej - a bylo tam napsané nějaké random číslo. Koukla jsem se na čas. Bylo 7:42, v tuhle dobu zhruba přicházíme do školy, takže už jsem vytáhla vteřiňák a celý spodek jeho přezůvek jsem mu potřela. Teď jen doufám, že přijde dost brzo, aby to nestihlo zaschnout. Kyblík s červenou vodou, jako krev jsem začala nastavovat, aby se to na něj vylilo a pak jsem skříňku zavřela. Z batohu jsem si vytáhla ještě mamčin foťák, který jsem dala nahoru na protější skříňky, aby to pěkně natáčel, tak snad ho nikdo neukradne.

Za sklem jsem zahlédla zelenou hlavu, tak jsem zapla foťák, popadla batoh a v rychlosti zmizela ze šaten. První hodinu -angličtinu- spolu nemáme, takže se mu vyvaruju. Sedla jsem si na své oblíbené zadní místo a počkala, než hodina začne. Na tenhle předmět jsme měli strašně hodnou učitelku, takže jsme si v podstatě mohli dělat, co jsme chtěli. Hlavně jsme museli splnit zadání. V půlce hodiny jsem se omluvila, že jdu na záchod, ale šla jsem si do šatny pro ten foťák. U Honzovy skříňky byla červenou barvou politá podlaha i jeho přezůvky, takže si myslím, že se prank povedl. Pro sebe jsem se usmála a natáhla se pro foťák, který stále blikal červenou barvou, tak jsem ho jednoduchým pohybem vypla.

Vrátila jsem se do třídy a přečkala jsem zbytek hodiny.

,,Děláš si ze mě prdel?!?'' páni vypadal fakt naštvaně. ,,Ty prostě se mnou 2 dny nekomunikuješ, neotevíráš a teď ještě tohle?!'' Zírala jsem na něj a mlčela. Honza na mě taky hleděl a nic neříkal. Pak ale udělal něco, co bych od něj nečekala.

Irritating [Kovy]Kde žijí příběhy. Začni objevovat