Het is ondertussen een half jaar geleden toen ik de waarheid had verteld aan de Mikaelson's. Na het hele incident met Elijah enzo heb ik bekend gemaakt dat ik ook een Originele was. Ik dacht toen op die moment dat ze verbaasd gingen zijn, maar blijkbaar was er nog iemand genaamd, Hayley die ook een Originele was door een heel groot incident waar een sterke heksen coven aan te pas kwam. Ze vertelde me toen ook waarom ze in Mystic Falls waren, ene Marcel Gerard had hun stad New Orleans in zijn macht genomen.
Het was een oude vriend van Niklaus en een ex van Rebekah, hij wou altijd machtiger en sterker zijn dan Klaus en dat is hem gelukt. Toen Klaus moest zorgen voor zijn dochter heeft Marcel daar gebruik van gemaakt en heeft hij nu heel New Orleans in zijn macht en ja, Klaus heeft een dochter en haar naam is Hope, Hope Mikaelson.
Wie de moeder is van Hope willen ze niet zeggen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het Hayley is ook al zou ze het niet toegeven, de manier waarop ze omgaat met Hope, dat verklaart boekdelen.
"Evy!" hoor ik iemand roepen dus kom ik uit mijn gedachte, ik ga naar de woonkamer in de villa van de Mikaelson's en ik zie Klaus grijnzen. "Wat?" vroeg ik bot terug aan hem, in de 6 maanden dat ik hier woon is er niet veel veranderd tussen de Mikaelson's en mij. Niklaus is een soort van irritante broer, Rebekah de bitch met een groot hart, Kol is Kol en Elijah is nog altijd de nobele Mikaelson. "Één van de Salvatores staat aan de deur voor je." zegt Klaus met een glimlach. Ik knik en ga naar de voordeur. Ik zie Stefan me met een lichte glimlach aankijken en ik glimlach lichtjes terug.
"Hey, hoe gaat het?" vroeg Stefan droog, "Goed en met jou?" vroeg ik terug. "Goed, ben samen met Caroline..." zei Stefan terug, mijn ogen werden groot van verbazing "En Elena?" vroeg ik terug. "Damon" zei Stefan terwijl hij even kuchte. Ik bijt op mijn lip bij het horen van die naam en zeg "Leuk.". Stefan kijkt me verward aan en ik haal mijn schouders op.
"Dusss voorwat kwam je?" vroeg ik aan Stefan, "Uh gewoon, ik wou zien of alles goed gaat met je." zei Stefan eerlijk terwijl hij me een glimlach gaf. "Zoals je kunt zien gaat alles goed." zei ik terug, Stefan knikt en zegt "Ooww ja en je zus is hier." terwijl hij met zijn vampiersnelheid verdween.
JE LEEST
The Truth About Me ✴2✴
FanfictionIk ben Evy Young en ik ben een leugenaar. Ik heb gelogen tegen mijn vrienden over wie ik was. Het monster in me is wakker, want ik ben namelijk een Originele. Natuurlijk niet van de familie Mikaelson dat zou raar zijn... Esther heeft heel lang geled...