32 ✴Mystic Falls✴

450 16 4
                                    

2 maanden verder...

P.O.V. Freya

Het is Finn en mij eindelijk gelukt om het laatste stukje witte eik op te sporen, het ligt ergens in Mystic Falls. "En heb je het gevonden?" vroeg Elijah. Ik knikte en zei "Finn en ik gaan het stukje zoeken, ga jij maar naar Marcel.", Elijah knikte en verdween met zijn vampiersnelheid.

Finn en ik stappen in de auto om naar Mystic Falls te gaan. "Ik hoop maar dat alles goed gaat met Evy." zei ik bezorgd om Evy, het is nu al 2 maanden geleden en we hebben haar in die maanden geen één keer gezien. Ik hoop maar dat alles goed gaat. Ik kijk naar Finn die aandachtig op de weg let. "Finn?" vroeg ik terug. Finn knikte zodat ik wist dat hij me hoorde. "Je weet toch dat Elijah kwaad gaat zijn als hij er achter komt dat je ze nog altijd haat en Niklaus gaat je vermoorden." zei ik terug tegen hem terwijl ik hem zie nadenken. "Ik weet het Freya, maar ik heb gewoon teveel meegemaakt om hun te vergeven voor hun fouten." zei Finn met een harde stem. Ik knik begrijpend en kijk naar buiten via het raam van de auto.

Na een paar uur te rijden zijn we eindelijk aangekomen in Mystic Falls, we stappen uit en beginnen onze zoektocht. We wandelen door het woud en als ik zie dat we op de plek zijn gekomen van het laatste stukje witte eik, is er niets. "Dat is vreemd..." zei Finn terwijl hij in het rond keek. Als hij naar de grond kijkt zei hij "Het zit onder de grond.". Finn verdween met zijn vampiersnelheid maar was al snel terug met een schop. "Kijk uit voor Gerard." zei hij terwijl hij begon te graven.

The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu