P.O.V. April
Ik word wakker naast Kol en wrijf in mijn ogen. "Goed geslapen?" vroeg Kol met een knipoog. Ik knik voorzichtig en verberg mijn hoofd in zijn nek. "Voel je je al wat beter?" vroeg Kol terwijl hij zacht mijn lokken achter mijn oren streelt. Ik schud mijn hoofd en zei "Ik mis hem.". "Ik weet het." zei Kol terug. "Kom we moeten terug naar de Abbatoir." zei Kol terwijl hij uit het bed stapte, maar ik hield zijn arm stevig vast waardoor dat niet ging. Ik trok een zielig gezichtje en vroeg "Nog heel eventjes?". Kol gaf me een blik die ik niet direct kon plaatsen en zei "Nog even...".
Later in de Abbatoir...
"Hoe gaat het?" vroeg ik terwijl ik de Abbatoir al wandelend binnen liep. "Waar waren jullie?" vroeg Niklaus met een zekere ergernis in zijn stem. "Nik, we were only having some fun." zei Kol met puppy dog eyes tegen Niklaus. Ik moest moeite doen om niet in de lach te schieten en zag Niklaus zijn gezicht verzachten.
Als Freya zich komt mengen in het gesprek voel ik meteen de drang om wraak te nemen, ze heeft mijn broer in koud bloed vermoord. Daar moet ze voor boeten. "Vangen!" riep Freya terwijl ze iets gooide in de handen van Niklaus. "Is dat, wat ik denk dat het is, Nik?" vroeg Kol. "Het laatste stukje witte eik." zei Niklaus terwijl hij het stevig vasthield in zijn hand. "Dus we zijn veilig?" vroeg Kol terug. "Inderdaad, broer." hoorde ik een onbekende stem zeggen tegen Kol. "Finn." zei Kol heel droog terug. Het lijkt een eeuwigheid te duren voordat één van hun iets zegt. "En wie is dit?" vroeg Finn aan Kol kijkend naar mij.
"April, she's mine." zei Kol daarna terug op een harde toon. "Rustig, broer. Je moet niet zo brutaal reageren." zei Finn terug.
Speciaal omdat ik een A-attest heb en er door ben, een hoofdstuk!!!
Speciaal geschreven voor Maccas_Brooks
Thanks voor de amazing comments en voor een vriendin te zijn 😉😜 ❤❤❤Alle voters en lezers van mijn boek zijn heel erg bedankt!! Ik apprecieer jullie heel erg 😊
JE LEEST
The Truth About Me ✴2✴
FanfictionIk ben Evy Young en ik ben een leugenaar. Ik heb gelogen tegen mijn vrienden over wie ik was. Het monster in me is wakker, want ik ben namelijk een Originele. Natuurlijk niet van de familie Mikaelson dat zou raar zijn... Esther heeft heel lang geled...