"Evy?" hoorde ik de stem zeggen van Davina, ik gaf haar een grijns en liep naar Marcel en haar toe. "Wat kan ik voor je doen?" vroeg ik aan Gerard terwijl ik ook hem een grijns gaf. "Zet u." zei hij terwijl ik me op mijn gemak zette op de zetel. Ik wrijf in mijn handen en zeg "Vertel.", "Ik wil de Mikaelson's dood, maar dat gaat niet zonder jou hulp." zei Gerard, ik was eigenlijk diep in shock en wou weigeren maar ik moest gewoon weten waarom hij mijn hulp nodig had dus herpakte ik me even en slikte even "-M-met wat kan ik je helpen?" vroeg ik terug, een beetje stotterend in begin.
Gerard knikte naar Davina en Davina kwam dichterbij en zei "Ik wil jou bloed hebben.", "Voorwat?" vroeg ik terug terwijl ik rechtstond uit de zetel en Davina dreigend aankijk. "Iedere Mikaelson's is gehecht aan jou en door die reden kunnen we je bloed gebruiken en het feit dat je ook een Originele bent..." vertelde Gerard. "Hoe weet jij in hemelsnaam dat ik een Originele ben!" riep ik terug terwijl ik zo snel mogelijk weg wou gaan van Gerard en Davina.
"Ik ga jullie echt niet helpen met jullie plan..." zei ik terug terwijl ik net wou verdwijnen voordat Davina zegt "Dan kan ik je niet helpen.", ik kijk haar even aan en er valt een stilte. "Kun je hun vermoorden, de tweeling?" vroeg ik terug benieuwd naar het antwoord. Davina knikte lichtjes en ik wou meteen helpen met hun plan, maar dan zou ik de Mikaelson's moeten verraden en ze zijn zoals een familie voor mij.
"Kan ik bedenktijd krijgen?" vroeg ik aan beiden. Ze knikten allebei synchroon en Gerard zei "Zolang je het maar niet verteld aan de Mikaelson's kun je er zolang over nadenken als je wilt.". Ik glimlachte lichtjes en verliet de loods op weg naar de Mikaelson's.
Is het het waard om de Mikaelson's te verraden, alleen maar om April en Kai te zien doodgaan?
JE LEEST
The Truth About Me ✴2✴
Hayran KurguIk ben Evy Young en ik ben een leugenaar. Ik heb gelogen tegen mijn vrienden over wie ik was. Het monster in me is wakker, want ik ben namelijk een Originele. Natuurlijk niet van de familie Mikaelson dat zou raar zijn... Esther heeft heel lang geled...