P.O.V. Niklaus
Als ik te horen krijg van Elijah dat Marcellus Evy bedreigd door ons te vermoorden weet ik al meteen hoe hij dat van plan is, het laatste stukje Witte Eik. "We kunnen Evy niet laten samenwerken met Marcel." zei Elijah vastberaden. "Misschien kan ze ons meehelpen, door het laatste stukje dat Marcel heeft om ons te vermoorden te stelen of te verwoesten." zei ik terug met een grijns. "Niklaus, dat lijkt me niet zo'n goed plan..." zei Elijah terug. Ik wil naar Evy gaan maar Elijah houd me tegen en zei "Ik zal het wel gaan zeggen.", ik knikte en gaf Elijah een schouderklopje.
"Dus waar waren we gebleven... Finn wat doe je hier?" vroeg ik terwijl ik me richtte naar hem in de zetel. "Freya heeft me terug tot leven gebracht." zei hij. Ik knikte lichtjes en dacht na. "Ik zweer het, broer." zei Finn terug.
"En je haat gevoelens voor ons?" vroeg ik terug terwijl ik hem neutraal en doordringend aan kijk. "Weg." zei hij kort af terug. Maar ineens werden onderbroken "We hebben een probleem." zei Rebekah die plots binnenkwam. "Wat, zus." zei ik lichtjes geïrriteerd. "Marcel is hier, maar Evy is nergens te bekennen.", met tegenzin ga ik naar het plein van de Abbatoir.
"Waar is ze Niklaus?" vroeg Marcellus kwaad. "Wie?" vroeg ik nonchalant terug met een grijns. "Speel geen spelletje met me!" riep Marcel terug. "Dat weten we niet." zei ik terug.
Marcel wilt me een vuist in mijn gezicht geven, maar ik ontwijk die. We geraken in een gevecht, we vliegen allebei regelmatig tegen de muur maar dat stopt als ik ineens mezelf in brand voel staan.
Ik kijk naar Freya en zie daarna Rebekah naar Marcel gaan. Als Rebekah iets zegt tegen hem is hij daarna meteen weg. Jade helpt me recht en ik ga naar Rebekah toe. "Ik heb gezegd dat wat je zei de waarheid was dus Marcel is nu Evy aan het zoeken."
JE LEEST
The Truth About Me ✴2✴
Fiksi PenggemarIk ben Evy Young en ik ben een leugenaar. Ik heb gelogen tegen mijn vrienden over wie ik was. Het monster in me is wakker, want ik ben namelijk een Originele. Natuurlijk niet van de familie Mikaelson dat zou raar zijn... Esther heeft heel lang geled...