3 ✴Blue Eyes✴

1K 25 10
                                    

Als ik aankom in de Mystic Grill, zie ik het bekende gezicht van Donovan. "Hey blue eyes." zei ik terwijl ik aan de bar ging zitten. Matt draait zich om en vroeg "Amai, wat is er met jouw gebeurt? Ik dacht dat je dood was.", ik moest lachen van zijn opmerking en zei "Gewoon nieuwe vrienden gemaakt...". Matt bekijkt me goed en zegt "Je bent echt veranderd in die 6 maanden.", "Goede of slechte manier?" vroeg ik terug met een knipoog. "Goede" zei hij terug met een zwakke glimlach, ik moest een lachje onderdrukken en zei "Irish Coffee please.", hij knikte en gaf me meteen mijn koffie.

"En het al gehoord van Stefan?" vroeg Matt terwijl hij een glas aan het afdrogen was. Ik knikte en vroeg "Hoe lang al?" vroeg ik. "6 maanden, toen dat je verdween is ze naar hier gekomen.", "En valt ze mee?" vroeg ik voorzichtig. "Bwa, ik heb u liever maar ze is de vriendin van Jeremy dus...ja." zei Matt met een grinik. "Zoals in vriendje en vriendinnetje?" vroeg ik verbaasd. Hij knikte en zei "Toch niet jaloers". Ik schudde mijn hoofd en maakte me zorgen om Jeremy, mijn 'zus'  is niet echt iemand die zich bij één persoon vastklampt als je snapt wat ik bedoel. "Kun je me een plezier doen en polsen bij Jeremy hoe het gaat tussen hun en ow ja vraag ineens hoe het gaat aan iedereen." zei ik terwijl ik een slok nam van mijn Irish Coffee. "Je kunt het toch zelf vragen?" vroeg Matt, ik schudde mijn hoofd, "Ik ga met de Originelen naar New Orleans waarschijnlijk..." zei ik terwijl ik weg droomde bij de gedachte.

"Ben je bevriend met die bloedzuigers?" vroeg Matt vol walging terwijl ik schrok van zijn reactie, ik voelde me een beetje gekwetst. Ik was net zoals hun, maar dat wist hij natuurlijk niet. Ik dronk heel mijn Irish Coffee volledig op en stond recht van de bar. "Doei." zei ik tegen Matt terwijl ik terug naar buiten ging. Al snel zie ik Jeremy, Jade, Elena, Damon, Caroline en Stefan richting de Mystic Grill gaan. "Hey Evy." zei Caroline terug terwijl ik lichtjes glimlachte en oogcontact vermeed. Ik stapte snel naar mijn auto en stapte in terwijl ik een zucht liet.

"Dat meisje bij Jeremy is dat Jade?" vroeg ineens een stem naast me. Ik schrik me rot en draai me om, om Klaus met een grijns te zien kijken naar Jade die  naar binnen ging in de Mystic Grill. "Je blijft uit haar buurt, Jeremy is gelukkig met haar dus laat haar met rust." zei ik met een zekere woede in mijn stem. Ik kijk Niklaus boos aan en zie hem uitstappen uit mijn auto en richting de Mystic Grill stappen. Ooohh boy...

The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu