Soms kan hij toch ongelooflijk zijn, dacht ik bij mezelf terwijl ik boos in de villa stap en mezelf laat vallen in de zetel. "Alles goed?" vroeg Hayley, die verward me aankijkt terwijl ze de woonkamer binnen stapt. "Klaus..." zei ik zuchtend terwijl ik met mijn hand door mijn haar ga. "Ooh vertel mij wat..." zegt Hayley die tegenover mijn zetel gaat liggen. Ik moest lachen om haar reactie en al snel komt Rebekah ook deelnemen over het gesprek over Klaus.
"Hij is wel mijn broer... Weet je wel niet hoe zwaar dat is?" zei Rebekah die ging zitten op de laatste vrije zetel in de woonkamer. "En wie is nu eigenlijk die Jade?" vroeg Rebekah. Ik wil antwoord geven als ik mijn gsm voel trillen.
Je had gelijk, Jade is de hele tijd met Klaus aan het flirten. Jeremy is boos weggegaan. :/ X
Matty Blue Eyes 💙 12:46Ik wil antwoorden als ik ineens Klaus zie binnenkomen met Jade naast hem. Met grote ogen kijk ik naar Niklaus daarna veranderen die grote ogen al snel in een boze blik naar hem. "En hoe gaat het, zus?" zei Jade terug. De meiden kijken me verbaasd aan. "Je weet goed genoeg dat je mijn zus niet bent..." zei ik terug monotoon terwijl ik haar een beetje boos aankijk. Kol en Elijah zijn meteen naar de woonkamer gekomen toen ze hoorden dat Jade mijn 'zus' was. "Dat meen je niet, darling. Is zij jouw zus?" vroeg Kol meteen. Ik schudde en zei "Ik ben geadopteerd...", Kol herpakte zich en stapte naar Jade toe. Maar dat had hij beter niet kunnen doen, Klaus kijkt hem met een dodelijke blik aan. "Ze is van mij." zei Klaus. Ik keek verbaasd naar hem en ik voelde mijn gsm weer trillen.
Jade heeft Jeremy gedumpt zoals je zei :/ x
Matty Blue Eyes 💙 13:03Een boos gevoel komt in me naar boven en dan hoor ik de woorden "New Orleans". "Wat is er met New Orleans?" vroeg ik terug. "Ik ga mee, net zoals jij vertelde tegen Donovan." zei Jade met een glimlach. Ik schudde mijn hoofd "Als zij meegaat dan blijf ik hier..." zei ik terug tegen de Mikaelson's en Hayley. "Wat dat kun je niet-" zei Elijah, maar ik verliet de woonkamer en ging naar mijn kamer.
Ik plofte in het bed en stuurde een bericht naar Jeremy.
Als ik had gewete dat je same was me Jade had ik je kunne waarschuwen voor haar. Jade dumpt al haar vriendjes. :( xx
13:14 IkHet geeft ni. Ik kom er wel overheen :) en kun je langskome? :D xx
Jer🐇 13:15Tuurlijk xx
13:16 IkIk stopte mijn gsm weg en ging uit mijn kamer. "Wat ga je-" zei Elijah maar hij kwam niet verder of ik was al in mijn auto op weg naar Jeremy.
JE LEEST
The Truth About Me ✴2✴
Fiksi PenggemarIk ben Evy Young en ik ben een leugenaar. Ik heb gelogen tegen mijn vrienden over wie ik was. Het monster in me is wakker, want ik ben namelijk een Originele. Natuurlijk niet van de familie Mikaelson dat zou raar zijn... Esther heeft heel lang geled...