18 ✴Hij zal het altijd blijven✴

583 21 6
                                    

"Je hebt de juiste keuze gemaakt, Young." zei Gerard tegen me. "Het is niet omdat ik jullie geholpen heb dat ik mee doe met jullie plan." zei ik neutraal. "Ik heb het vertrouwen van de Mikaelson's gebroken, ik ben daar niet meer welkom..." zei ik terwijl ik mijn armen kruisden en in de zetel ging liggen. "We hebben alleen je bloed nodig en in ruil voor mijn dankbaarheid zal ik Kai nu al vermoorden." zei Davina met een glimlach. Ik schudde mijn hoofd "Nee, laat hem." zei ik emotieloos. Davina en Gerard kijken me raar aan. "Eerst Elijah en nu hem..." zei Gerard terwijl hij een glas Bourbon dronk en ik keek hem met een are-you-serious-blik aan.

"Het zal altijd Elijah blijven en daarom geef ik jullie mijn bloed niet, zoek maar een andere manier." zei ik terug terwijl ik de loods verliet. Ik loop door de kleine, verlichten straten van New Orleans en ga Rousseau's binnen. Ik ga aan de bar zitten en zie een bekend gezicht.

"Hello darling..." hoorde ik de gebroken stem van Kol zeggen. Ik probeer oogcontact te vermijden en Kol schuift zijn tweede glas Whisky naar me toe. "Ben je blij?" vroeg Kol terwijl ik de woede in Kol zijn stem hoorde groeien. Ik knikte mijn hoofd lichtjes en neem een sipje van het glas en zeg "Nu hoef je je geen zorgen meer te maken dat ze de samensmelting aan gaat met Kai.", "Ze gaat de transformatie niet voltooien..." zei Kol terug. Ik verslikte me in de slok die ik nam en ik slikte even. Als ik nu niet weg ga, vermoord Kol me...

Ik sta recht en verdwijn uit de bar en hoor Kol nog roepen "waarom!".

The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu