20 ✴Deal?✴

561 18 1
                                    

Na de ontvoering van April bij Evy's hotelkamer en een lang gesprek...

"Dus...Doe je mee met het plan?" vroeg ik aan April terwijl ik nerveus mijn haar begon te draaien in krulletjes. April keek me bedenkelijk aan en zei "Deal.". Ik knikte tevreden en haalde uit de koelkast een bloedzak en gooide die naar April toe. Ik pakte voor mezelf een glas Bourbon en toosten met April "Op een nieuw leven.", "Op een nieuw leven." zei April terwijl ze hevig begon te drinken van de bloedzak en als ze de bloedzak in minder dan een minuut had leeg gedronken keek ik haar geshockt aan maar ik klapten daarna in mijn handen. "Ik ben trots op je." zei ik terug terwijl ik haar een schouderklopje gaf. "Je bent gewoon blij dat Kol je niet gaat vermoorden..." zei April terug terwijl ze haar ogen rolden. "Dat ook." zei ik met een lach op mijn gezicht.

Als ik lang uit op de zetel ga liggen en mijn armen achter mijn hoofd steek en mijn ogen sluit hoor ik April op de achtergrond zeggen "Mag ik nu gaan.", ik knikte lichtjes en in nog geen seconde is April weg. Dat probleem is dan ook al weer opgelost...

Je vraagt je vast af, hoe kan ik ineens bevriend zijn met April? Iets wat ik weet en een raadsel is voor jullie zal ik maar zeggen, ik wil niet alle fun bederven door te zeggen wat mijn plan is.

Als ik mezelf dieper voel zakken in mijn slaap, geef ik me uiteindelijk over en val in een tevreden en ongestoorde slaap.

Over een paar dagen ga ik eens terug naar de Abattoir gewoon om te zien welke reacties ik zal krijgen van de Mikaelson's, Jade, Hayley en de Parker's.

The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu