27 ✴Fijn u te ontmoeten✴

486 18 2
                                    

"Je bent aan het liegen!" riep Gerard in mijn gezicht. "Nee, helemaal niet de enige die ik het nog verteld had was April dus haar moet je lastigvallen niet mij!" riep ik terug in zijn gezicht. Gerard werd kalm en ik ook, "Waarom heb je het haar verteld?". "Ik wou een deal sluiten, maar ze heeft zich er niet aangehouden." zei ik terug terwijl ik mijn Whisky achterover sloeg.

"Vandaar dat jij en ik moeten samen werken als een team." zei Gerard terug. Ik schudde mijn hoofd. "We kunnen samen New Orleans terug in onze handen nemen." zei Gerard terug. Ik schudde terug mijn hoofd en zei "Nee, niet geïnteresseerd.". Ik wil weg gaan maar dan pakt Gerard mijn pols vast.

"Als je weigert, dan zal ik één voor één de Mikaelson's doodden." zei Gerard dreigend terwijl hij zijn vampiergezicht liet zien. "En met wat denk je de Mikaelson's te doodden?" vroeg ik terug. "Ik heb wel een idee..." zei hij achterdochtig terug. "Ik zou het niet proberen, want ik sta nog altijd in u weg.".

"Dat zou ik niet proberen want dan schakel ik jou als eerste uit." zei Gerard terug en met dat was hij weg. Met mijn vampiersnelheid ga ik terug naar de Abbatoir. Ik wil Niklaus spreken maar dan hoor ik weer een onbekende stem praten met Elijah en Rebekah. Ik ga naar hun toe en kijk de onbekende onderzoekend aan. "Wie is dit Elijah? Ze lijkt op een engel die gevallen is uit de hemel." zei de onbekende, deftige stem die me doet denken aan de stem van Elijah. "Ik prefereer duivel maar ook goed... Ik ben Evy Young, een originele." zei ik tegen hem, "Finn Mikaelson, fijn u te ontmoeten." zei hij terwijl hij mijn hand vastpakte en er een kus op drukte. Elijah komt dichter naar me toe en vroeg zacht "Wat is er?", "Gerard gaat jullie vermoorden als ik niet meehelp met hem." zei ik terug fluisterend in Elijahs oor.

The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu