44 ✴Het spijt me✴

467 13 5
                                    

"What the bloody hell is hier gebeurd?!" vroeg Rebekah in shock. "Ik was weg voor 20 minuten en dan gebeurt er dit!" riep ze kwaad en teleurgesteld in ons. "Rebek-" wou Elijah zeggen, maar toen zag ze het lichaam van Kol waar de zilveren dolk in stak. "Nik, wat heb je gedaan met onze broer?" vroeg Rebekah terwijl ze Klaus een boze blik gaf. Klaus antwoordde niet dus gaf ik antwoord "Kol was toch kwaad geweest op ons, we hebben April gedood.". Rebekah kijkt me aan en geeft me een bitchface "Ik had meer verwacht van jou, Evy. Veel meer". Ik kijk naar de grond en zie vanuit mijn ooghoeken bij Klaus een traan rollen.

En wanneer ik dacht dat we het ergste hadden meegemaakt, ging Rebekah naar Freya toe. "Waar is Finn?" vroeg Rebekah aan haar. "Finn is dood, hij is weg." zei Freya terwijl de tranen over haar wangen rollen. "Hoe-" zei Rebekah, maar ze kon haar zin niet afmaken want ze begon mee te huilen met Freya. Klaus verliet de Abbatoir terwijl Freya en Rebekah hetzelfde deden.

Verslagen ga ik aan de rand van de fontein zitten en staar voor me uit. "Het spijt me." zei ik tegen Elijah wetend dat hij nog altijd bij me is. "We hebben allemaal spijt, de één wat meer dan de andere." vertelde Elijah. "Waarom ben je nog hier, waarom ga je niet weg zoals de anderen?" vroeg ik terwijl ik begon te huilen.

Ik voel de duim van Elijah mijn tranen wegvegen en kijk recht in de ogen van Elijah. "Ik hou van je." zei hij met een lichte glimlach. Ik knikte en zei met een zachte stem "Ik ook van jou". Ik kuste zacht de lippen van Elijah. Als ik wegtrok van de kus, gaf ik Elijah een omhelzing, sloot mijn ogen en genoot van het moment dat Elijah en ik hadden.

" We're going to stay together"

"Always and Forever?"

"Always and Forever."




















Hey lieve lezers :)

Ik vond het serieus leuk om aan dit boek te schrijven. Dit was één van mijn favoriete boeken om aan te schrijven, maar spijtig genoeg komt er aan ieder boek een einde en dit was het einde.

Het spijt me, dat het zo snel gedaan was.

Ik zal altijd van mijn lieve lezers houden!

Het volgende hoofdstuk dat online gaat komen is HEEL BELANGRIJK dus zet dit boek nog niet meteen in je archief of verwijder dit nog niet meteen uit je bibliotheek 😎

"Always and Forever"

The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu