P.O.V. Elijah
Ik ben in de loods geraakt van Marcel en zie hem uit het grote raam kijken. "Waar is ze?" vroeg ik aan Marcel terwijl ik een houten staak in mijn handen had. Marcel draait zich weg van het raam en kijkt me met een grijns aan. "Ze is veilig... Weg van jullie Mikaelson's.". "Waar is ze!" riep ik kwaad terwijl ik de houten staak boven het hart van Marcel hield. "Dood." zei Marcel, "Nee dat kan niet, vertel de waarheid.", "Dat doe ik ook, ze heeft zichzelf vermoord met het laatste stukje witte eik." zei Marcel met een grijns. Ik voel mezelf kwader en kwader worden en ineens stak ik de houten staak door Marcels hart.
Ik laat het lichaam van Marcel vallen op de grond en wrijf met mijn handen uit frustraties door mijn haar. Ik pak een zakdoek uit mijn broekzak en wrijf het bloed van mijn handen met de zakdoek weg. Als ik mezelf de schuld wil geven van alles wordt ik opgebeld.
"Elijah, we hebben het laatste stukje witte eik." hoorde ik Freya zeggen.
Mijn ogen worden groot en ik kijk naar Marcellus levenloze lichaam op de grond.
"Ben je daar zeker van?"
"Ja. Alles oké?" hoorde ik Freya bezorgd zeggen.
"Ja. Ik kom zo." zei ik terug voordat ik meteen ophing.
Ik besloot het lichaam van Marcel buiten de loods te verbranden en meteen naar de Abbatoir te gaan.
"Is het laatste stukje veilig opgeborgen?" vroeg ik terug aan Freya die duidelijk niet had verwacht dat ik achter haar stond. "Ja, maak u maar geen zorgen." zei Freya terug terwijl ik zie dat ze bezig is met een spreuk. "Wat ben je aan het doen?" vroeg ik terug aan haar. "Ik vertrouw April niet dus ben ik van plan om te praten met Kai, doordat Kai begraven is bij de heksen van New Orleans kan ik contact met hem opzoeken via de geestenwereld.". "Goed." zei ik terug, "Kan ik je gebruiken om mijn krachten te versterken?". Ik gaf haar mijn hand terwijl ze begon met de spreuk.
JE LEEST
The Truth About Me ✴2✴
FanficIk ben Evy Young en ik ben een leugenaar. Ik heb gelogen tegen mijn vrienden over wie ik was. Het monster in me is wakker, want ik ben namelijk een Originele. Natuurlijk niet van de familie Mikaelson dat zou raar zijn... Esther heeft heel lang geled...