40 ✴Kom!✴

432 16 3
                                    

P.O.V. Niklaus

Als ik net naar het plein stap zie ik Elijah bijna de Abbatoir verlaten, maar ik hou hem tegen. "Wat ga je doen?" vroeg ik niet-wetend wat Elijah van plan was. "Ik moet naar Evy." zei Elijah terug terwijl ik antwoordde "Ik kom.", Elijah staart me even aan zonder iets te zeggen, maar dan zegt hij "Laten we dan naar onze oude thuis gaan, broer.". Ik geef hem een grijns terwijl we met onze vampiersnelheid naar Mystic Falls gaan. Jade is iets gaan doen met April, ze zijn hele goede vriendinnen.

"Goed, waar gaan we starten?" vroeg ik met een glimlach. "Ik heb wel een idee." zei Elijah terwijl ik hem volgde. We stopten aan het oude huis van Evy. "Waarom denk je dat ze hier is?", "Een gevoel." gaf Elijah als simpel antwoord. Als ik Elijah net zie willen kloppen op de deur worden we onderbroken. "Klaus Mikaelson, dat is een lange tijd geleden" zei Matt met een grijns terwijl Niklaus zei "Hè sport dude, bemoei je je niet eens."

"Wat doe je hier?" vroeg Matt kwaad terug. "Wij komen Evy halen." zei Elijah met een neutraal en een streng gezicht.

Matt stapt naar de voordeur toe en klopt op de deur afwachtend of de deur zou open gaan, uiteindelijk is hij toch opengaan.

"Hè Matt." hoorde ik de stem zeggen van de broer van de doppelgänger. "Hè." zei ik tegen hem. Hij keek me kwaad aan en dan zie ik Evy achter hem staan. "Evy." zei ik terwijl ik naar haar toe wil gaan, maar dat wordt geblokkeerd door dat ik niet was uitgenodigd. "Kom!" riep ik terug tegen Evy terwijl ze dichterbij mij kwam. "Je moet terug komen, het is een noodgeval..."

The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu