21 ✴Je bent echt blind✴

558 21 2
                                    

P.O.V. Elijah

"Ik kan het gewoon niet geloven..." zei ik terug rondlopend op de open plek in de Abbatoir. "Ik wist wel dat we haar niet moesten vertrouwen ze is een-" "Praat niet zo over Evy, Niklaus." zei ik terwijl ik mijn stem verhief. "Je bent echt blind, broer!" riep Niklaus terwijl hij van me wegliep. "Wat ga je doen, Niklaus!" riep ik. Maar als ik zie dat April, Kol en Jade hem volgen, weet ik al genoeg. "Laat Klaus maar gewoon." zei Rebekah die rustig naast me kwam staan. "Hoe kun je nu zo kalm blijven, we hebben toch gezegd dat Evy-" "Evy gaat niets doen." zei Rebekah, "of in ieder geval niet bij jou." vulde ze aan. Ik geef haar een niet-begrijpende blik en zeg "Vertel me waarom.".

"Je bent echt blind, is het niet, broer." zei Rebekah met een glimlach. "Vertel me het gewoon." zei ik gefrustreerd tegen Rebekah. "Waarom vraag je het niet aan Evy, zij kan je vast wel een antwoord geven." zei Rebekah met een grijns. "Maar als je het me gewoon verteld..." zei ik terug aan haar. "Dat ga ik niet doen, broertje." zei ze snel terug als Rebekah ook de Abbatoir verliet.

Gefrustreerd ga ik zitten op een bankje. Ik laat een zucht en kijk even naar de lucht, maar als ik besef dat het antwoord niet uit de lucht gaat vallen hoor ik de stem van Hayley zeggen "Gaat alles goed.". Ik kijk van de lucht naar Hayley en knik lichtjes. "Gewoon wat hoofdpijn." zei ik terwijl ik knijp in mijn neusbrug.

"Waar is Kai?" vroeg ik aan Hayley voordat ze weer naar Hope ging. "Kai is toch meegegaan met Niklaus en Kol enzo." zei Hayley. Ik schudde mijn hoofd. "Heeft Kai de Abbatoir verlaten?" vroeg ik aan Hayley heel rustig en kalm terwijl mijn hart steeds sneller en sneller begon te kloppen. Hayley knikt lichtjes "Ik heb hem sinds deze ochtend niet meer gezien."

Nee... Evy...

The Truth About Me ✴2✴Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu