Toen ik juist buiten de loods was, werd ik begroet door Elijah, Niklaus, April en Kai. Als Niklaus me uit frustratie gewoon straal voorbij loopt, kijkt Elijah me geschokt aan "Wat doe jij hier Evy?". "Praten met Gerard en Davina-" "over?" vroeg hij meteen wantrouwig alsof hij wist wat Gerard van plan was. Ik bijt op mijn lip en wist niet wat in te brengen maar als ik een schreeuw hoor van Davina, loop ik meteen met mijn vampiersnelheid de loods binnen met Elijah die me volgt. Ik zie Davina creperen van de pijn en grijp April bij haar keel. Dat ik hier niet eerder heb aan gedacht... Ik hou April met één hand vast bij haar keel terwijl ik in mijn pols bijt en April mijn bloed laat drinken. Als ik haar nek wil breken stop ik als ik Kai hoor zeggen "Doe maar... I don't care.", ik knik en breek de nek van April terwijl April bewusteloos op de grond valt. Zonder April's krachten is Kai niets...
Ik krijg een dankbare knik van Davina als ze recht wordt geholpen door Gerard. "Dankje." zei Gerard terwijl ik hem een glimlach gaf en voor ik het wist vroeg Klaus woedend "Wat heb je gedaan?". "Hetgeen dat ik al lang geleden had moeten doen..." zei ik terwijl ik me bij Gerard en Davina zetten. Elijah gaf me een emotieloze blik terwijl Kai me dezelfde blik gaf, maar iets zegt me dat hij wel degelijk geeft om April.
Als April wakker wordt stond ze recht en zei "Jij gaat er zo aan...". "Dat denk ik niet." zei ik wijzend naar Davina die haar krachten gebruikte op April. Ik lachten gemeen en zag Kai, April mee naar buiten nemen.
"Ik ben echt diep in je teleurgesteld." zei Elijah, ik gaf hem een grijns en zei "Wen er maar aan.", Niklaus pakt mijn hals vast en wilt me bijten zodat ik vergiftigd word door zijn wolvenbeet maar Elijah houdt hem tegen. "Laat haar met rust, we gaan Klaus." zei Elijah gefrustreerd terwijl hij de loods verliep
(A/N: mwhahahahahahha)
JE LEEST
The Truth About Me ✴2✴
FanficIk ben Evy Young en ik ben een leugenaar. Ik heb gelogen tegen mijn vrienden over wie ik was. Het monster in me is wakker, want ik ben namelijk een Originele. Natuurlijk niet van de familie Mikaelson dat zou raar zijn... Esther heeft heel lang geled...